BrahimOkumus
Üye
bu yöntem de ilk mesaja eklenirse iyi olur. fazla seçenek göz çıkarmaz![]()
Bu daha zahmetsiz

bu yöntem de ilk mesaja eklenirse iyi olur. fazla seçenek göz çıkarmaz![]()

orası öyle de, yine de konuyu açan arkadaşın bir emeği var, şimdi onun yerine bunu koyun olmaz. ilave edilmesi daha adil. yeni bir konu açmaktansa....Bu daha zahmetsiz![]()
bu yöntem de ilk mesaja eklenirse iyi olur. fazla seçenek göz çıkarmaz![]()
teşekkürlerBu yöntemi de ilk mesajima ekledim
orası öyle de, yine de konuyu açan arkadaşın bir emeği var, şimdi onun yerine bunu koyun olmaz. ilave edilmesi daha adil. yeni bir konu açmaktansa....
bu fiddler güncellendi ve eski yöntem çalışmaz oldu yav![]()
Fiddler´i buraya yükledim, buradan indire bilirsiniz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
teamdan kuracak varmmı
bu yöntemle 720ye here drive+ da yüklenebiliyor
