ya arkadaslar ben de konustuktan sonra kızagı kapatınca tel kapanmıyo uyuz oluyorum ya
Dostum bu özellik normal olarak olmamakla birlikte, sitemizde prosu mevcuttur.. (slidehelper) arattır bul ve yükle ayrıca türkçedir. böylelikle aktif kapak haline dönüştürebilirsin..
Bu arada güncellemeye karşıyım ben, gerçekten çoğu pronuz çalışmıyor yeni versiyonda, ben 1 yıl önce aldım tlf.umu yaklaşık 28-30 civarı pro kullanıyorum ve şu an benim tel en hızlısı diyenlerle bile iddalaşırım resmen bir uçak. Ayrıca hacklemeye dahi gerek yok güzelce sertifikalayın sitede herşey bizler için güzelce açıklanmış.. Ayrıca şu da çok önemli imei nonuzdan tlf.unuzun yüksek kalite mi orjinal fabrika çıkışımı olduğu anlaşılıyor sanırım bazılarımızın ben de şu oluyor ben de bu olmuyor gibi sözleri de bu farklılıktan kaynaklanıyor, merak edenler için özelden imei bırakırsanız kalite değerini ve üretim yerini söyleyebilirim, bu sitemizde var fakat yerini şu an ben de bulamadım

hoş görün, hımm unutmadan kapak konusunda en ufak bi ses ya da boşluk benim cihazda yok, biraz da hassas kullandığımdan sanırım,,, hepinize selam olsun burayı sıkı takip edelim
