cool_eagle
Üye
İyi de burası okey sitesi değil ki
Pek tabii bizden iyi oynayabilirsiniz
walla ünvanlar korkutuyo nede olsa


İyi de burası okey sitesi değil ki
Pek tabii bizden iyi oynayabilirsiniz


walla benm mynette bisürü puan vardı sıfırlamışlarOlsun Mynet'e girdiğimizde geçer
Okey turnuvası için aldığım kullanıcı adının unvanı daha "acemi üye"


bizim rakibin birisi admin diğeri co-admin![]()
İyi de burası okey sitesi değil ki
Pek tabii bizden iyi oynayabilirsiniz![]()
walla ünvanlar korkutuyo nede olsa![]()
Olsun Mynet'e girdiğimizde geçer
Okey turnuvası için aldığım kullanıcı adının unvanı daha "acemi üye"![]()




Gözümden de kaçmadı 
bi an önce artık yapmak gerek maçları:=)

haklısın valla kankam. bizim rakipten ses yok yine...![]()


Bugün işlerim vardı, nete giremedim. Perşembe akşamı için sözleşelim arkadaşlar, yanlız benim eşimden ses seda yok.
tamam perşembe akşamı uyar senin eşin bana yazmış ne zaman isyiosanız yazarız diye perşembe akşamı 19,30 uygun mu?

Benim okulum perşembe 19'da bitiyor, saat 21 olarak sözleşelim, ancak gelirim eve. Siz ayarlarsanız iyi olur.
Saat 21'de msn üzerinden anlaşırız. Yarın akşam? Şuanda ders çalışıyorum ancak yarın akşam girince bakabilirim.![]()
