MakiOkey Turnuvası! 1. Tur Başladı!!!

Sponsorlu Bağlantılar



Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Olsun Mynet'e girdiğimizde geçer :)
Okey turnuvası için aldığım kullanıcı adının unvanı daha "acemi üye" :kop:
 

cool_eagle

Üye
Topal Sinek

Topal Sinek

Üye
ınsallah 1. turdakı gıbı olmas arkadaslar adam akıllı macları yaparıs ne kadar da heyecenalanmıstım ya o kadar hazırlık es falan sonra baktık kı yapamadık :S :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu sefer yapılacak işte :) Aktif üyeler belirlendi :)
 
redragonn

redragonn

Üye
iyi oldu bazılarının gittikleri
 
pisicikk

pisicikk

Üye
bizim rakibin birisi admin diğeri co-admin :D:D:D

İyi de burası okey sitesi değil ki :gul:
Pek tabii bizden iyi oynayabilirsiniz :)

walla ünvanlar korkutuyo nede olsa:):)

Olsun Mynet'e girdiğimizde geçer :)
Okey turnuvası için aldığım kullanıcı adının unvanı daha "acemi üye" :kop:


evt ya ünvanlar beni de korkuttu :)
zaten nasıl bir eş olacağım konusunda endişelerim vardı bu da üstüne tam oldu :)
psikolojik turnuvadan galip çıkmak üzeresiniz :)
kendi eşimden bile çekiniyorum :)
ama olsun önemli olan yarışmak değil mi :)
Hep öyle olmamış mıdır :D

NOT: bu arada çoklu alıntı yapmayı öğrenmişim sanırım :) Gözümden de kaçmadı :D
 
greenmile

greenmile

Üye
bi an önce artık yapmak gerek maçları:=)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kesinlikle öyle pisicikk!.. Burada yalnızca eğlenme amaçlı toplandık :)

Evet biz günde anlaştık sayılır. Eğer cool_eagle de müsait olursa perşembe öğleden sonra gibi maçımızı yapacağız :)
 
greenmile

greenmile

Üye
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bugün işlerim vardı, nete giremedim. Perşembe akşamı için sözleşelim arkadaşlar, yanlız benim eşimden ses seda yok.
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
pisicikk

pisicikk

Üye
:D ilk karşılaşma :)
bencede gelin arkadaşlar mutlaka izleyin :)
 
greenmile

greenmile

Üye
Bugün işlerim vardı, nete giremedim. Perşembe akşamı için sözleşelim arkadaşlar, yanlız benim eşimden ses seda yok.

tamam perşembe akşamı uyar senin eşin bana yazmış ne zaman isyiosanız yazarız diye perşembe akşamı 19,30 uygun mu?
 
xkadir61

xkadir61

Üye
bizim maç ne zaman yaw:D
hafta içi akşam 21.00 gibi uyarmı size
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
tamam perşembe akşamı uyar senin eşin bana yazmış ne zaman isyiosanız yazarız diye perşembe akşamı 19,30 uygun mu?

Benim okulum perşembe 19'da bitiyor, saat 21 olarak sözleşelim, ancak gelirim eve. Siz ayarlarsanız iyi olur.

Saat 21'de msn üzerinden anlaşırız. Yarın akşam? Şuanda ders çalışıyorum ancak yarın akşam girince bakabilirim. :oke:
 
greenmile

greenmile

Üye
Benim okulum perşembe 19'da bitiyor, saat 21 olarak sözleşelim, ancak gelirim eve. Siz ayarlarsanız iyi olur.

Saat 21'de msn üzerinden anlaşırız. Yarın akşam? Şuanda ders çalışıyorum ancak yarın akşam girince bakabilirim. :oke:


anlaştık;)
 


Üst Alt