Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
walla diğer maçlar nasıl olur bilemem ama en çekişmeli maç bana göre bizim maçımız oldu. bir el rakibimiz bir el biz açtık. 2-0 yenildiğimize göre oyunun nasıl geçtiği anlaşılmıştır artık...
Maçımızı tamamladık. İnternet kafede tam 3 bilgisayar değiştirdim ve zaman zaman bağlantı koptu oyundan düştüm.. Oyunda yaşanan bu sinir bozucu durumda anlayış gösteren rakiplerim Exalans ve CryDaqqeR arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum... Bozuk bilgisayarda adeta robot gibi otururken beni idare eden eşim turkordu 'ya da çok teşekkür ederim.. Oyun başabaş ve çok güzel geçti ve 2 farkla oyun bitirdik...
sagol dostum candostumisuzu evet bi dahaki turnuvada eş olmak ümidiyle süper anlaşıyoruz.
CryDaqqeR
Üye
Mustafa Furkan ve Turkordu yu tebrik ediyoruz
BaşıBozuk
Üye
Negative yok ben ne olucam
ysr86
Üye
Bugünde yapamadık maçımızı. Rakip arkadaş nedense cevap bile yazmıyor halbuki 23.00 gibi online olmuş!
xkadir61
Üye
yaw bizim heriflerle bir türlü bir araraya gelemiyoruz
Hellboy®
Üye
bizim grupla da bi anlasamadıl pazar 6 da yapıcaktık ama nerde birinin işi cıkmıs 20 de yapcaz diolar ben gunun her saatınde onlıne olamam ki :S
Topal Sinek
Üye
Hellboy® - hsncabar1vs.lovestar - by_hükümdar
Beyler bizim maçta normalde cumartesi saat 4 ten sonra yapılacaktı ancak lovestarın nöbeti varmış tamam dedik pazar saat 6 ya attık.Bu sefer de by_hükümdar ı cagırmıslar saat 6 da gelemeyecekmıs ona da tamam dedık maçı pazar saat 20:00 ra cektık bu seferde Hellboy sakatlık cıkardı (bu durumda herkese hak vermek lazım ya) ancak sizce ne yapmamıs lazım ki inş Hellboy yarım saat içinde gelir de yaparız maçımızı