Dha önce ace 5830i kullanıyodum. Pek fazla bilgim yok wipe hakkında.
Ha birde, telefonu değiştirdiğime inanmadınız sanırım.Bakın telefonu ilk aldığımda ekranda sorun vardı. Ekran gidip geliyodu. Aldıktan 2 gün sonra gittim değiştirdim. Verdikleri telefondada ona benzer sorun çıktı ve tekrar değiştirdim. Neden yalan söyleyeyim ki. Adamlar ha bir telefon fazla ha bir telefon az satmış, para benim cebimemi giriyor. Ben bu konuyu, s4 almak isteyenlere tavsiye de bulunmak amacıyla açtım. Samsungu kötülemek için degil