61semih
Üye
ayfon 4 acık ara tabıkı fakat aradakı fıyat farkıda cok açık 
ayron 4 her acıdan ustun parasıda dahil
ayfon3gs olsa neysede 4 ıle kıyaslanmaz bile
----------Eklendi @ 02:03:00 ---------- Yazıldı @ 01:54:41 ----------
ios cok daha ıyı bir işletım sıstemı,tam anlamıyla oturmuş bir sistem android kullanıcısı olarak android in daha cok yol alması gerektıgını dusunuyorum ha memnunum.suankı butcem ıle alabılecegım en ıyı telefon ve ısletım sıstemını kullanıyorum
ımkanım olsa ios lu bır telefonda alabılırım fakat kafamdakı ''ayfon kullanıcısı'' kimliği nedeniyle tercıhte etmeyebılırım.utanırım resmen mıllet bana hava atma meraklısı gozuyle baksın istemem,ama telefon ve sıstemı cok ıyı ona lafım yok

ayron 4 her acıdan ustun parasıda dahil
ayfon3gs olsa neysede 4 ıle kıyaslanmaz bile
----------Eklendi @ 02:03:00 ---------- Yazıldı @ 01:54:41 ----------
ios cok daha ıyı bir işletım sıstemı,tam anlamıyla oturmuş bir sistem android kullanıcısı olarak android in daha cok yol alması gerektıgını dusunuyorum ha memnunum.suankı butcem ıle alabılecegım en ıyı telefon ve ısletım sıstemını kullanıyorum
ımkanım olsa ios lu bır telefonda alabılırım fakat kafamdakı ''ayfon kullanıcısı'' kimliği nedeniyle tercıhte etmeyebılırım.utanırım resmen mıllet bana hava atma meraklısı gozuyle baksın istemem,ama telefon ve sıstemı cok ıyı ona lafım yok
