Türe
Üye
arkadasım bn dedımkı donanım bakımından oyunları daha ıyı calıstırır.Yanı donma vb. seyler olmaz.Sorun hangı ısletım sıstemınde daha cok uygulama olması dııl dıkkatını cekerımAma iphone 4S deseydı kesınlıkle tercıhımı ondan yana kullanırdım
iPhone'da donuyor mu yani oyunlar ? en iyisi bir video çekip koymak olacak sanırım
Kasıyormuş peh..
----------Eklendi @ 12:19:54 ---------- Yazıldı @ 12:19:27 ----------
2 cihaz da oyunları kasmadan oynatıyor s2'mde 25 hd oyun vardı ama kasma sıfırdı



