semih3408
Üye
Elveda Symbian^3 kulancıları!
Evet arkadaşlar az önce SE Xperia Neo V sipariş ettim. 19.07.2011 tarihinde C6-01'imi hevesle almıştım. İyi kötü anılarım oldu telefon ile ama artık Symbian canımı sıkmaya başlamıştı. Uygulama yoktu, telefon yavaştı. Telefonu satmadım, babama verdim. Aslında Windows Phone almayı düşünüyordum ama almak için biraz erken dedim kendi kendime. Android'i ne kadar sevmesemde şimdi ona geçiyorum. Bu bölümde emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum ve iyi çalışmalar diliyorum 





