Elveda Symbian^3 kulancıları!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
semih3408

semih3408

Üye
    Konu Sahibi
Elveda Symbian^3 kulancıları!
Evet arkadaşlar az önce SE Xperia Neo V sipariş ettim. 19.07.2011 tarihinde C6-01'imi hevesle almıştım. İyi kötü anılarım oldu telefon ile ama artık Symbian canımı sıkmaya başlamıştı. Uygulama yoktu, telefon yavaştı. Telefonu satmadım, babama verdim. Aslında Windows Phone almayı düşünüyordum ama almak için biraz erken dedim kendi kendime. Android'i ne kadar sevmesemde şimdi ona geçiyorum. Bu bölümde emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum ve iyi çalışmalar diliyorum :bye2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve Cezzbedici3


uğur e

uğur e

Üye
güzl tel almişın inş hayrını görürsn
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
kaç kurtar kendini.d
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
güle güle kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
semih3408

semih3408

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar darısı başınıza :)
 

painkler

Üye
en kisa zamanda su 1000 tl lik takoz n8imi satip arc s alacagim,smbaian goedugum yere 10m den uzak duracam
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
larten123

larten123

Üye
bn de neo v alacağım yanına beni de bekle :tebessüm:
 
great14

great14

Üye
hayırlı olsun kardeşim neo v iyidir biz napalım 900 lira verdik 701e :D
 
ahmetyilmazas4

ahmetyilmazas4

Üye
arkana bile dönüp bakma Iyi kurtarmısin :)
 

drivenn

Üye
hayrını gör kardeşim:)
 

mcalisir

Üye
hayırlı olsun Bende yoldaym yakında beraber gezeriz androidde
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
en iyisini ben yaptım 701 ve galaxy wendor u aynı anda kullanıyorum canım hangisini çekerse o gün onu kullanıyorum:)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
hayırlı olsun :züü:
 
atakan25

atakan25

Üye
lanet olsun n73 e niye devam etmedim ki acele işe şeytan karıştı
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
bakalım bende HTC alcam bir aksilik olmazsa :)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
asigsasi

asigsasi

Üye
hayırlı olsun kardeşim kaç para neo uygunsa belki bizde alırız
 
semih3408

semih3408

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar sagolun arkadaslar. Sizlerde umarim yakinda istediginiz telefonu alirsiniz. Telefonu hizlialdan 732 liraya aldim. Daha elime ulasmadi 2-3 gun icinde gelir tahminimce.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Muhammet DEDE
Cevap
13
Görüntüleme
1K
Muhammet DEDE
Cevap
67
Görüntüleme
5K
NEXUS
Cevap
0
Görüntüleme
492
NEXUS


Üst Alt