5800 XM Kamera Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

tolgamze

Üye
sunun ayarlarını wersenız bence herkes faydalansa bı memnun kalsa sızden ama dedıgı gıbı arkadasın bunlar 5800dan cekılmemıs
 


Bosnalı86

Üye
arkadaşlar gece ya da ew içinde çekim yapacağınız zaman kamera ayarını gece moduna getirip flash'ı da açık konumuna getirin we bir de öyle çekmeyi deneyin. emin olun aradaki farkı ilk fotoda fark edeceksiniz. (not: fazla uzak çekmeyin,olabildiğinc eyakın çekmeye çalışın)
 

tolgamze

Üye
bu telefonu yapanıda aldıranıda alayı bole bu nokıanın bı 5800xm bıde n86 8mp war ıkısıde 5 para etmez bı sony erıcson kadar cekemıo bıde 8 megapıksel nokıa emın olun 5 mplık bı sony daha ıı cekıo bıde dunya markası olcak bırakın arkadaslar aklınız warsa nokıa almayın
 

kdrby

Üye
berbat çekiyor beyler ben de sorun yaşıyom :P
 

fotocu16

Üye
ayar olup gece gündüz portre falan var 50 tane ayar yokki
 

exeLance_oP

Üye
5800 Hiç bir sorun yok .. Telefona bazı kendini bilmezler b*k atıyor ayıptır söylemesi . Telefonun kamerası çok güzel çekiyor .. Telefonu 2 gün önce aldım ve hiç pişman değilim ..
 

PSIKO54

Üye
bende 5610 varda 5800 dan en az iki kat daha iyi çekim yapıyor karanlıkta n81 lede karşılaştırdık daha iyi 5610 gece
 

exeLance_oP

Üye
Kesin öyledir dostum sen öyle övün .. :)
 
M3L!H

M3L!H

Üye
Bende 5800 XM Alcm ama arada kldm :( alıyım mı?
 
nur..

nur..

Üye
Evet arkadşlar telefona kusur bulmayın ayarları yaparsanız mükemml oluyo kurcalayın biraz =) :oke:
 

enesfilik

Üye
Fotoğraf ayarlarını doğru yaparsan daha verimli sonuçlar alabilirsin:oke:
 

drmmr14

Üye
hocam iso ayarlarını oynaman lazım o zaman çok güzel çekim yapıyo...
 

hakan1818akca

Üye
arkadaşlar bu kameralar carl zies olduğu için olmasın...:s
 

drmmr14

Üye
cihazın kamerası aslında güzel
cihazın hatası gece gündüz gibi ayarları tam ayarlayamaması
ayarlar menüsünden bunları değiştirirsek fotolar iyi çıkıyo
 

faithandrose

Üye
evet kamera n73ün daha iyiydi
 

isbara_alp

Üye
bazı arkadaslar çok sorunlu olduğunu söylüyor benim duyduğuma göre 2008 modelleri versiyon olarak hatalıymış 2009 var bende çok memnunum

--------------- Ekleme ---------------

ayar kısmı nasıl yapılıyor anlatabilirmi bir arkadas
 


Üst Alt