2009 model olduğunu nasıl anlarız...bazı arkadaslar çok sorunlu olduğunu söylüyor benim duyduğuma göre 2008 modelleri versiyon olarak hatalıymış 2009 var bende çok memnunum
--------------- Ekleme ---------------
ayar kısmı nasıl yapılıyor anlatabilirmi bir arkadas
gece (kapalı mekanlarda cekim yaparken )
kameraya girince yan yana 3 çizgi var tıkla...
sahne modu var tıkla
gece portre modu var tıkla
sonra kontrastta gir tıkla bir diş yukarı artır...
sonra netlik ayarı var tıkla onu en düşük yap..
sonra bi çekim yap bakalım ...
ne yani n73 te bu ayar otomatık yapılı diyemı daha ıyı oluyo?
ayrıca 5800 ın nDVD video kalitesinde video cekımı olduğunu unutuyosunuz sanırım![]()

. napabilirim o sorunu düzeltmek için. o yere bastırınca yanlardan bastırınca 1-2 dk ligine sorun orta dan kalkıor ancak sonra tekrar sanıorum o yer yukarıya dogur cıkıor yani tanıdıkın didigi dogru sanırım ? . nahapmam lazım önerilerinizi bekliorum :/ ltfn çözüm bulalım arklar servise vermek zorunda bırakmayın 
kardes ayarları yazar mısın tek tekBendede 5800 var ama seninkinin aksine gece bile gayet net ve güzel cekio ykSek ihtimaLLe ayarLardan KaynakLanan bir durumdur. KurcaLarSan dzeLcektiR..
???
