5800 XM Kamera Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Mk6634

Üye
Aynen Bende Memnunun Sadece Kamera Konusunda Biraz Ayar Yapmak YeterLi oLuyo

5800 İLe Çektiğim ßir Resim;

 


Progressivity

Progressivity

Üye
gündüz çekimleri iyi zaten gündüz çekimlerine kimsenin bişey dediği yok ki gece çekimleri çok kötü, tamam elle ayarlayınca düzeliyo ama saçmalıga bakın netliği düşük yapınca daha iyi çekiyor o zaman koyma öyle bi seçenek tek seçenek olsun yada koyuyorsan düzeltte netliği yüksek yapınca daha kaliteli çeksin her akşam bunları teker teker elle ayarlamak zorunda değiliz yeni yazılımda düzelteceklermiş zaten bu sorunu ama halimizden memnun gözükeceğimize karşılaştıgımız sorunları nokia ya mail olarak ne kadar çok dile getirirsek hizmet kaliteside o kadar artar unutmayalım.
 
esas_cocuk

esas_cocuk

Üye
:)) MEMNUN olmayan almasın teli mahrum kalsınlar ne dıyım :=))
 

zorolan53

Üye
Telefonun kamerasını biraz daha kaliteli yapabilirlerdi hiç yoktan n73 kalitesinde olsa yine yeterli olurdu. Ben nokia 6700 classic kullanıyordum 2 gün önce 5800 ile takas ettim çok pişmanım
 

saglamtoprak55

Üye
slm bılmıyorum cevap veren oldumu ama ben gene bıldıklerımı soylım bende bu konu hakıknda cok arastırma yaptım ve sagolsun bı kardesımız yardımcı oldu kamera ayarlarından gece modu secıyoruz sonra kosantreyi cok az yukarı dogru yukseltıyoruz ve netligi duşuk yapıyoruz aradaaa cok fark resmen kalıte:oke:
 

yarbay58

Üye
bende yeni aldım önceki n95 ti bilgisaya atınca 5800 da çok net. güzel telefon özellikli tel. ben beğendiysem güzeldir.
 

mep95

Üye
bazı arkadaslar çok sorunlu olduğunu söylüyor benim duyduğuma göre 2008 modelleri versiyon olarak hatalıymış 2009 var bende çok memnunum

--------------- Ekleme ---------------

ayar kısmı nasıl yapılıyor anlatabilirmi bir arkadas
2009 model olduğunu nasıl anlarız...
 
last-shoot

last-shoot

Üye
Bende 5800 aldım telefonun ayarlarını yapınca her şey çok güzel ve çokda memnunum
 

Mert KIRKAN

Üye
Ben bu kadar alalede telefon görmedim... Alan varsa hemen satsın... Dokunmatik ekran sıfır, uygulama hızları berbat, kullanılabilirlik kötü ötesi... Çıldırmak istemeyenler kurtulsun bu telefondan acil.. bir hafta olmadı geri veriyorum... Yaşasın iphone!
 

fbsk1907

Üye
Kamera açınca beklenmedik bir hata oluştu sorununun nedeni ve çözümü nedir bilen var mı bir arkadaş sormuşta ..
 

crımınal

Üye
arkadaşım telefonu bende kullanıyorum telefonda kötü görünüyor ama biligsayara atınca cok daha güzel birde kamera ayarları otomatik olarak eski haline giriyor malesef her girdiğinde yeniden ayarlaman gerek birde fotoğraf kalistesi yüksek normal düşük var telefonu ters olarak yapmışlar düşükte daha qüzel çekiyor
 

mehmetr34

Üye
Aldığım gügünün ertesi servise götürdüm kapalı ortamda wga kemaradan farksız kasandada bir açıklık vardı ışık sızıyordu bakalım düzeltilebilecekmi. Almadan önce iyi kontrol edin derim sonra canınız sıkılmasınnn
 
ayrilik_aci

ayrilik_aci

Üye
gece (kapalı mekanlarda cekim yaparken )

kameraya girince yan yana 3 çizgi var tıkla...
sahne modu var tıkla
gece portre modu var tıkla
sonra kontrastta gir tıkla bir diş yukarı artır...
sonra netlik ayarı var tıkla onu en düşük yap..
sonra bi çekim yap bakalım ...

ne yani n73 te bu ayar otomatık yapılı diyemı daha ıyı oluyo?
ayrıca 5800 ın nDVD video kalitesinde video cekımı olduğunu unutuyosunuz sanırım :)

Arkadaş süper özetlemiş =)kamera ayarları bu şekilde yapılınca çok güzel resimler çekersiniz arkadaşlar.deneyin tel elinizde :evet:
 

whiteeagle8141

Üye
ya tel bence on numarada kamera harbiden berbat bundan önce 5300 wardı 1.3 mp o bile en az 3.2 mp ki kadar güsel çekim yapıyodu ama bu işlerle ilgilenen arkadaşlar güsel bi pro yapsa ii olur yani teşekkürlerimisi ihmal etmeyis
 
grbz..

grbz..

Üye
Benim ara sıra fotoğraf çekmek istediğimde siyah bi ekran ile karşılaşıyorum bunun nedeni ne olabilir..Bu sorunu yaşayan başka bi kullanıcı varmı?
 

selcukergnz

Üye
arkadaşlar 5800 gece kamera çekimi sorununu çözüyorum..arka kapağı çıkarıyosunuz mükemmel sonuç alıyosunuz.bunun dışında berbat...

--------------- Ekleme ---------------

arka kapağı çıkar sonuç mükemmel.
 

erkinkoc

Üye
arkadaşlar benimde bi sorum olucak . öncelikle 5800dan gayet memnunum ancak bir sorunum war ve canımı sıkıyor cok. telefonda bildigimiz üzere önde 3tane tusumuz war. ve bunlardan biriside yeşil tuş. bu yeşil tuş ile ekran arasındaki siyah yer war. o siyah yere bastırdıgımda içeri dogru girio . tanıdık telciye de gösterdim tam oturmamıs olabilir dior kapak elletmedim tabikide garanti kapsamına cıkmasın die. telefona herhangi bir sorun yaratmadı şimdiye kadr yaklaşık 1ay oldu kullanalı. ancak insanın canını sıkıyor işte bilirsiniz :) . napabilirim o sorunu düzeltmek için. o yere bastırınca yanlardan bastırınca 1-2 dk ligine sorun orta dan kalkıor ancak sonra tekrar sanıorum o yer yukarıya dogur cıkıor yani tanıdıkın didigi dogru sanırım ? . nahapmam lazım önerilerinizi bekliorum :/ ltfn çözüm bulalım arklar servise vermek zorunda bırakmayın :(
 
OBiRSeRSeRi

OBiRSeRSeRi

Üye
Bendede 5800 var ama seninkinin aksine gece bile gayet net ve güzel cekio ykSek ihtimaLLe ayarLardan KaynakLanan bir durumdur. KurcaLarSan dzeLcektiR..
 
gokhan148

gokhan148

Üye

recepkiran_20

Üye
flash ıyla foto çektiğimde görüntüde yeşilimsi oluyor. neden ki ve 7 gün içide iade hakkımız varmı
 


Üst Alt