muhammettvurucu
Üye
Bende onu söyledim300 lira isteyen arkadaş uçmuş lumianin 2. El piyasa yok birkere. Aynı zamanda iki cihazın sıfır fiyatı aynı nerde burda adalet
Bende onu söyledim300 lira isteyen arkadaş uçmuş lumianin 2. El piyasa yok birkere. Aynı zamanda iki cihazın sıfır fiyatı aynı nerde burda adalet
200 tl de olur fark

bi ısınamadım şöyle iyi bi android kullansam belki sever vazgeçmem on yargım yok ama görüyorum yani lg g3 bile kasıyo arkadaşlarımdaki benim lumiam kasmıyor birader
bu yüzden lumia 
Er yada geç her android cihaz kasıyor.G3 kasıyor ona katılıyorum ama nexus serisi htc amiralleri sony amiralleri kasmaz. Tabi lumiada uygun fiyata kasmayan cihaz alıyorsun o ayrı![]()
adamlar useniyor uygulama yapmıyor microsoftun marketine. Microsoft lan bu Windows 10 ile ya patlıyacak yada tüm musterilerini kaybedecek. Ki patlaması en kuvvetli ihtimal. Yayımcılar uygulama yapamıyor. Yapsa yapar ki yapsa çok da iyi yapar. Microsoft youtube uygulaması yapıyor aynı ekranda 4 ayrı video bile izlenebilen dünyanın en stabil video uygulaması. Ama google youtube erişine izin vermiyor. Microsoft napıyor skype Facebook heredrive gibi uygulamaları google playden kaldırmıyor cunku kullanıcılar kullanıyor kullanıcı yandaşı microsoft. Çıkar yandaşı google. Wp ye oyun getiriyorlar androiddeki kodları kopyala yapıştır yapıyor oyun kasıyor gözüküyor ama Microsoft'un yapısı farklı ya yeniden yazacaksın oyununu uygulamanı. Sonra wp ye çamur atıyolar neyse bunları uzun bi makalede konuşmak daha hayırlı olur 
2 sene oldu ve hala sorunsuz çalışıyor. Ablamın 5s'i var ve hiç kastığını görmedin. Yani BENİM KENDİ deneyimlerimden yola çıkarsak ne wp nede ios kasıyor. Hiç kasmıyor diye bir şey yok tabiki ios 7 ile 4s mesela duyduğuma göre kasım kasım kasılıyor.Iosla wp hiç mi kasmiyor bir sene sonra
Android kullanıyor olsam aynen böyle yapardım ama şimdiki cihazımı en az bir sene daha kullanırım. W10 ile hala büyük bir güncelleme gelecek ve 1gb ram ile wp için halen gayet yeterli özelliklere sahip bir cihazım var.Ya zaten telefonu alacaksın 2 yıl kullanacaksın sonra satıp üstüne koyup başka bir tane alacaksın, işlemci, kamera, ekran, tasarım her şey dahada gelişiyor çok sık değil ana 2 yılda bir değiştirmek gerekli bence
Ben yazdım ya4s'in kastığı gerçeğini kabul edin artık 3 sayfadır dememişsiniz ama bu bir gerçek. 4s 64gb tada baktım 16gbtada her ikiside kasıyor boşuna 4s alma!
4s'in kastığı gerçeğini kabul edin artık 3 sayfadır dememişsiniz ama bu bir gerçek. 4s 64gb tada baktım 16gbtada her ikiside kasıyor boşuna 4s alma!

Ativ SFurkan senin telefon modelin ne belirtmemişsin. Benim Lumia 1320
Pek yok değil hiç yokNereden buldun lan o modeli yok buralarda pek![]()

