Tavsiye Bataryası İyi Telefon Arıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
Kamerası ne kadar güzel olursa olsun. Nokia'dan 2 yıl geride diğer firmalar. 2+2=4 gibi bişey bu. :)
Ben tam aksini tavsiye ediyorum. SAMSUNGa bakma bence.

Bu konu da önceliğin ya SONY olsun veya LG .
 


Seglopsi

Seglopsi

Üye
Ben tam aksini tavsiye ediyorum. SAMSUNGa bakma bence.

Bu konu da önceliğin ya SONY olsun veya LG .

ccd sensörlere geçilmedikçe cmos sensörlerde ve kamera teknolojisinde en iyisi nokia bana göre. lensleri de aynı şekilde. Carl Zeiss veya Leica lens kullanılmadıkça lens olarak da geride kalıyorlar. Sony'nin lensleri de üçüncü sırada gelir bana göre.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
aLoNeAnqe

aLoNeAnqe

Üye
z2 sanırsam test sonucunda birinci çıkıyrodu ikinci oneplus one mıydı şuan tam bilmiyorum ama lg g3 baya gerilerdeydi
 
sacid589

sacid589

Üye
Z2 yapıştır gelsin..
 
hookword

hookword

Üye
Batarya için g3 e hiç bakma m8 veya z2 den hoşuna gideni seç derim. Lumia dan sonra seni bu ikili anca keser. Bir de htc her şekilde z2 den bariz daha kısa sürede şarj olur ve z2 yi anca 1,5 saat daha fazla kullanırsın. Bu da önemli bence. Şimdiden hayırlı olsun.
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
G3 bataryada diplerde. 2K ekran sağ olsun. :) Çift batarya kullanırsan G3 alabilirsin. Bataryada en iyisi Z2 ama sorunlarla dolu telefon. İnternette araştırın.
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar araştırdım da biraz sorunlu bir cihazmış galiba Z2. Ondan dolayı biraz daha bekleyeyim diyorum. Teşekkürler katkılarınız için. Konu kilitlenebilir @ANIL
 

MaxipmaN

Üye
Note3 alırım
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Note 3 al :oke:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Ya note 3 çok düşündüm. O samsungun ara yüzünü sevemiyorum ve donuyor. Bir de o ortadaki tuş yok mu... Tasarım faciası bence :) arkası deriyle falan toparlıyor azıcık Allah'tan. Note 3ten vazgeçeli baya oldu aslında. Yine de sağ olun önerileriniz için :)
Şu touchwiz donuyor paranoyasını bırakın. Note 3 teki donanımla yağ gibi akar o sistem. Fiziksel tuşlar zevk meselesi tabi ben seviyorum şahsen ama kişiden kişiye değişebilir :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Note 4 al ayrıca arkadaşım 7 aydır note 3 kullanıyorum 1 kez kasmadı note 3 kullanıcıları grubundada sorabilirsin kasmayan bir cihaz :oke: ama yerinde olsam note 4 alırım.
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
    Konu Sahibi
Şu touchwiz donuyor paranoyasını bırakın. Note 3 teki donanımla yağ gibi akar o sistem. Fiziksel tuşlar zevk meselesi tabi ben seviyorum şahsen ama kişiden kişiye değişebilir :)
S4 donunca insan ister istemez bir çekiniyor ama sadece olay donma değil. Sevemedim ara yüzü. Donmaya tahammül edebilirdim yani :)
Note 4 al ayrıca arkadaşım 7 aydır note 3 kullanıyorum 1 kez kasmadı note 3 kullanıcıları grubundada sorabilirsin kasmayan bir cihaz :oke: ama yerinde olsam note 4 alırım.
Evet note 4 ve şarjı ne kadar az gidecek olduğunu bilsem de iPhone 6 beklemeye karar verdim. Teşekkür ederim yorumun için :)
Nasıl sorunluymuş
Diğer yerli forumlarda çok fazla sorun sıralamışlar. Detaylı bilgi için SDN foruma bak derim. Ben orda gördüm sorunları.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S4 donunca insan ister istemez bir çekiniyor ama sadece olay donma değil. Sevemedim ara yüzü. Donmaya tahammül edebilirdim yani :)
Evet note 4 ve şarjı ne kadar az gidecek olduğunu bilsem de iPhone 6 beklemeye karar verdim. Teşekkür ederim yorumun için :)

Diğer yerli forumlarda çok fazla sorun sıralamışlar. Detaylı bilgi için SDN foruma bak derim. Ben orda gördüm sorunları.
iPhone 6 da çok güzel bir seçim alınca yorumlarını beklerim :)
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
S4 donunca insan ister istemez bir çekiniyor ama sadece olay donma değil. Sevemedim ara yüzü. Donmaya tahammül edebilirdim yani :)
Evet note 4 ve şarjı ne kadar az gidecek olduğunu bilsem de iPhone 6 beklemeye karar verdim. Teşekkür ederim yorumun için :)

Diğer yerli forumlarda çok fazla sorun sıralamışlar. Detaylı bilgi için SDN foruma bak derim. Ben orda gördüm sorunları.
Hiç uğraşamam sen önemli sıkıntılar varsa yazıver
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 6 da çok güzel bir seçim alınca yorumlarını beklerim :)
Aslında ben dedikoduları dönen 5.5luk iPhone u bekliyordum. Phablet kullanmayı tercih eden birisiyim. Tablete para vermek mantıksız geliyor çünkü iyi bir dizüstü bilgisayarım var. O büyük ekranlı gecikeceği söylentileri çıkınca beklemeyip kamerası 1520 kadar iyi olan Z2 ye doğru karar kılıyordum ki şu an iyice kararsız kaldım. Son kararım beklemek. Eğer iphone çok gecikmezse iphone alırım herhalde :)

Hiç uğraşamam sen önemli sıkıntılar varsa yazıver

Ön kamerada sıkıntı yaşayanlar çok olmuş. Bazı yazılımsal sıkıntılar yaşayanlar olmuş. Olmuş bazı sıkıntılar da sanırım ilk parti cihazlardaymış. Ben de 0 cihaz almayı düşünmüyorum. 0 alırsam iPhone 6 veya Note 4 alırım.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Aslında ben dedikoduları dönen 5.5luk iPhone u bekliyordum. Phablet kullanmayı tercih eden birisiyim. Tablete para vermek mantıksız geliyor çünkü iyi bir dizüstü bilgisayarım var. O büyük ekranlı gecikeceği söylentileri çıkınca beklemeyip kamerası 1520 kadar iyi olan Z2 ye doğru karar kılıyordum ki şu an iyice kararsız kaldım. Son kararım beklemek. Eğer iphone çok gecikmezse iphone alırım herhalde :)



Ön kamerada sıkıntı yaşayanlar çok olmuş. Bazı yazılımsal sıkıntılar yaşayanlar olmuş. Olmuş bazı sıkıntılar da sanırım ilk parti cihazlardaymış. Ben de 0 cihaz almayı düşünmüyorum. 0 alırsam iPhone 6 veya Note 4 alırım.
iPhone 6 büyük ihtimalle 4.7 inch olacaktır phablet dersen one max in bataryası çok iyi tavsiye ederim :good:
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 6 büyük ihtimalle 4.7 inch olacaktır phablet dersen one max in bataryası çok iyi tavsiye ederim :good:
Htc bana nedense tam güven veremiyor. OneX e güncellemeyi kestikten ve kaç aydır arka arkaya zarar açıklamalarından sonra güven kaybetti gözümde. OneX meselesinde nvidia olan mesele ama koca firma halledemedi mi yani? Ondan soğuğum biraz htc ye. İphone da bakalım ya hayırlısı olsun. Aslında Instagram vine ve Twitter uygulamaları iphone daki gibi olsa hiç bir şikayetim kalmayacak 1520den :)
 
albatros25000

albatros25000

Üye
2 Aylık g2 kullanıcısıyım ben bu kadar şarjı giden telefon görmedim teknolojiyi takip eden birisiyim , kameranın iyi olduğunda şuradan anlayabilirsiniz tüm telefonlar gece çekim yapılır netlik o zaman belli eder ben bu kaliteyi g2 de gördüm g3 de kullandım ama bu kadar iyi değildi hız bakımdan keza öyle şıklık bakımından on numara
 

Benzer Konular

  • Kilitli
Telefon Tavsiyesi Z2 vs M8 vs G3
Cevap
52
Görüntüleme
4K
Reşwan
YENİÇeri1362
Cevap
3
Görüntüleme
3K
Türe


Üst Alt