Tavsiye Teleservice yerine ENT Nokia Yetkili Servis Var

Sponsorlu Bağlantılar

erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Teleservice yerine ENT Nokia Yetkili Servis Var
Arkadaşlar benim gibi TELESERVICE'den çok çekenler için bilgiyi paylaşmak istiyorum. Kendileri ile biraz önce telefonda konuştum. Nokia yetkili teknik servis Ent garanti kapsamında aynı şekilde çalıştıklarını söylediler. Yurt içi kargo ile ücretsiz gönderim yapabiliyorsunuz. Teleservice'den garanti kapsamında cihazınız sözde onarılıp size geri gelse dahi işleme oradan yine garanti kapsamında devam edebiliyorsunuz. Paylaşmak istedim. ENT denemeye değer. Teleservice cihazların ırzına geçerek geri gönderiyor. DH'de bir arkadaşımızın L920 sinin kasasını çatlatıp geri gönderdikleri, benim kasa açıklığım için ekranı değiştirmelerine rağmen yine kasa açıklığı olacak şekilde geri göndermeleri vss gibi..

 
  • Beğen
Tepkiler: qweratomic


Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Nokia'ya bu yolla bir çok şikayet gitti.Keza bunlardan biride benim fakat herhangi bir garanti durumu şu ana kadar başıma gelmedi.Yıllardır Nokia kullanmama rağmen ihtiyacım olmadı.Ama gördüklerim bana bile dokundu.Biz seni zor zamanlarında yaşatalım sen ise nankörlük edip ellerinle boğmaya çalış.Bu anlayışa karşıyım.Sağlam oturaklı bir Garanti Teknik Servisi oluşturmalı Nokia.Türkiye geneline olmasada 12 büyükşehire yaymalı.Bir insan garanti adı altında aldığı telefonu garantiye verirken çileden çileye giriyorsa bundan dolayı Nokia'yı suçlarım.Teleservice her ne kadar sorumluluğun büyük yükünü karşılasada etken burada Nokia.Teleservicenin sorun çıkarmadan yolladığı cihazlarda oldu ama ağırlık şikayetden yana kesin bir ön yargı ve bilinç oluşmuş durumda.ENT teknik servis ise biraz yetersiz kalıyor.Anlayışlı ve işlerini sağlam yaptıklarını bir çok kez gördüm ve şahit oldum.Ama şube ve eleman yanıyla biraz daha geliştirilmeli.Veyahutda Nokia'nın oluşumdan ziyade bu teknik servisi illere yaymak zorunda.Yeni telefonlar çıkarmakda üstlerine yok ama Garanti yanıyla tökezlerse birdaha zor çıkar bu işin ve yükün altından.İnsanların önemsediği ram ve işlemci taraflığı sona erdi.İnsanlar akıllı telefonu hunharca kullanmaya oyun bağımlısı olmaya başladılar.Buda telefonda sorunları ve devamında garanti sıkıntısını beraberinde getiriyor.Bu sıkıntıları tam teşekküllü karşılayacak bir oluşuma ihtiyacın var Nokia.
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'ya bu yolla bir çok şikayet gitti.Keza bunlardan biride benim fakat herhangi bir garanti durumu şu ana kadar başıma gelmedi.Yıllardır Nokia kullanmama rağmen ihtiyacım olmadı.Ama gördüklerim bana bile dokundu.Biz seni zor zamanlarında yaşatalım sen ise nankörlük edip ellerinle boğmaya çalış.Bu anlayışa karşıyım.Sağlam oturaklı bir Garanti Teknik Servisi oluşturmalı Nokia.Türkiye geneline olmasada 12 büyükşehire yaymalı.Bir insan garanti adı altında aldığı telefonu garantiye verirken çileden çileye giriyorsa bundan dolayı Nokia'yı suçlarım.Teleservice her ne kadar sorumluluğun büyük yükünü karşılasada etken burada Nokia.Teleservicenin sorun çıkarmadan yolladığı cihazlarda oldu ama ağırlık şikayetden yana kesin bir ön yargı ve bilinç oluşmuş durumda.ENT teknik servis ise biraz yetersiz kalıyor.Anlayışlı ve işlerini sağlam yaptıklarını bir çok kez gördüm ve şahit oldum.Ama şube ve eleman yanıyla biraz daha geliştirilmeli.Veyahutda Nokia'nın oluşumdan ziyade bu teknik servisi illere yaymak zorunda.Yeni telefonlar çıkarmakda üstlerine yok ama Garanti yanıyla tökezlerse birdaha zor çıkar bu işin ve yükün altından.İnsanların önemsediği ram ve işlemci taraflığı sona erdi.İnsanlar akıllı telefonu hunharca kullanmaya oyun bağımlısı olmaya başladılar.Buda telefonda sorunları ve devamında garanti sıkıntısını beraberinde getiriyor.Bu sıkıntıları tam teşekküllü karşılayacak bir oluşuma ihtiyacın var Nokia.



Kesinlikle aynen katılıyorum. Evet Ent daha yaygın olabilse eğer hepimizin yararına olur. Mesala Telefon yeter ki sağlam geri gelsin ENT'den ben 2 ay beklemeye razıyım. 10 senedir bilişim sektöründeyim müşterilerimden bize geri gelecek en ufak mantıklı olumsuz tepkiden ödümüz kopar. Benim TELESERVICE'e 6 sene içerisinde giden bütün telefonlarımın düzgün ve onarılmadan geri geldiğini varsayarsak gidip binayı havaya uçurası geliyor insanın. Böyle salak sulak teknik servis hizmeti görmedim. Neyin kafasında bunlar anlamadım.Teleservice in Nokia nın imacıjı zedelediğine dair kaç kere telefonla görüştüm mail attım ama nafile işte buyrun forumlara bakın..
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
ENT tamamen teleservice'e tepki olarak kurulmuştur :) ..nokia care çalışanları tarafından hizmete atılmıştır hiçbir olumsuz yorum okumadım haklarında.kesinlikle tercih edilebilir
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve erhanercan
dakamon

dakamon

Üye
Teleservisin berbat olduğunu bende çok duydum forumda. GEnel anlamda nokia nın servisleri berbat. Kullanıcıya iyi ürün satmak kullanıcı memnuniyetinin yüzde 30 udur bence asıl büyük kısım satış sonrası ilgli alakadır ki ben bunu hayatımda çok yaşadım. Bir ürünü alıp kullanıp bi sıkıntısı çıktıktan sonra teknik servisin size gösterdiği ilgi alaka çok iyiyse o markaya aşık olabilirsiniz. Ama kötü davranışta o markadan ciddi anlamda soğursunuz herkese de kötülersiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve erhanercan
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Teleservisin berbat olduğunu bende çok duydum forumda. GEnel anlamda nokia nın servisleri berbat. Kullanıcıya iyi ürün satmak kullanıcı memnuniyetinin yüzde 30 udur bence asıl büyük kısım satış sonrası ilgli alakadır ki ben bunu hayatımda çok yaşadım. Bir ürünü alıp kullanıp bi sıkıntısı çıktıktan sonra teknik servisin size gösterdiği ilgi alaka çok iyiyse o markaya aşık olabilirsiniz. Ama kötü davranışta o markadan ciddi anlamda soğursunuz herkese de kötülersiniz.

katılıyorum hele ki işçilikteki detaylara hakim birisi iseniz nasıl servis verildiğini anlıyorsunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
hp gibi teknik servis anlayışı olsa çok iyi olurdu... ve ya dell :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
ÖEY

ÖEY

Üye
Bu kadar yaşanan olaya verilen tepkiye rağmen bu konuda hiçbir şey yapmayıp üç maymunu oynayan Nokia ve dolayısıyla Microsoft'u kınıyorum! Gerçekten bu servislerin durumu içler acısı! Ben de 6 kez servise giden cihazımı inatla değiştirmedikleri için satmıştım müşteri çıkınca. Aslında ders olsun diye telefon falan almamak lazım bunlardan da neyse...Bu arada forumdaki yetkili arkadaşlara buradan sesleniyorum: Nokia ve MS yetkililerine bu yaşanan olayları anlatın lütfen. Anlatın ki artık bir çözüm bulsunlar. Ben telefonu satarım gerisi beni alakadar etmez diye bir mantık yok. Kendi kendilerini bitiriyorlar bizlerin gözünde.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve erhanercan
qweratomic

qweratomic

Üye
Bende çok çekdim bu teleservisden lanet bir servis
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
saynesim

saynesim

Üye
bende 920 telefonu teleservise verim sadece kulaklık ta ses cızırtılı geliyordu teleservise verdim sanki telefonun üstünde tır geçmiş bu kadar kötü hırpalamışlar ve ben telefondan soğudum ve sattım
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve erhanercan
luckysleven

luckysleven

Üye
ben size şöyle anlatayım o zaman ,

teleservice denen kaliteden uzak firmaya 5-6 ay önce yolum düştü . ( ataşehir teleservice ) ve 3 kere git gel yapmak zorunda kaldım baya baya içeri falan girdim inceledim madde madde yazayım en azından telefonunuzu kimlere emanet ediyorsunuz bilin

-Öncelikle onarımlar sadece maltepe teleservice de yapılıyor deniyor fakat öyle değil. Ataşehirdede yapılıyor içeride 15-20 teknisyen çalışıyor
-Telefonun başında kimse yok yani boşuna aramayın çünkü güvenliğin dediğine göre telefon bakacak bir çalışan yok . Ben oradayken temizlik görevlisi bir teyze cevapladı gelen telefonu
-Kargo bölümü tam bir karmaşa .. Kutular oradan oraya fırlatılıyor üst üste duruyor içeride çalışanlar tamamen disiplinsiz
-Bana telefonunuz hazır dediler almaya gittim kargoya verdik dediler. Kargoya gittim böyle bir kargo yok denildi. Geri gittim daha çıkmamış arkadaşlar telefonunuzu arıyor dediler bekledim az önce kargoya verilmiş dediler. Komedi yani ..

Kısaca eyer sorununuz telefonu kullanmaya engel değilse sakın göndermeyin .. Hele ki devamlı tekrarlamayan bir sorunsa zaten onlarda uğraşmadan yazılım atıyorlar ve sorun bulunamadı deyip geri gönderiyorlar . Tabi şanslıysanız telefon teknisyenin elinde sorun çıkarırsa onarım yaparlar
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
İlk önce bundan bizi haberdar eden kişiye teşekkürler.
Bu zamana kadar başıma bir şey gelmedi inşallah kimsenin başına gelmez , kulaklığı versem değiştirirler mi ? Teleservice yapmadan geri gonderdi
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
İlk önce bundan bizi haberdar eden kişiye teşekkürler.
Bu zamana kadar başıma bir şey gelmedi inşallah kimsenin başına gelmez , kulaklığı versem değiştirirler mi ? Teleservice yapmadan geri gonderdi


Hiç üşenme kardeşim aç entservise telefonu ne derdin varsa konuş teleservice e tepki olan bir kuruluş sonuçta
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Teleservice de 2 cihazımı mahvetti. Tamir ettikleri her cihaz da kendilerine ait bi hatıra bırakarak sürekli küfür yemeyi seven firma.
Alternatif olması iyi olmuş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
Anlatsak roman olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan

blackcemre

Üye
Özellikle ekranın jelatinini sürekli çizip gönderen bir firma.
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış..oranın eski tadı yok.birşey soruyorsun kimse önemsemiyor doğru düzgün..burada sorduğuma anında cevap alıyorum sağolsunlar.

teleservice için söylenecek tek söz bunun bir de öteki dünyada hesap verme süreci var..
N8 simi amoled sorunu için gönderdiğimde ekran jelatinini çıkarıp yazılımı yükleyip geri göndermişlerdi bana sinirimden gülüyordum artık :)

bir de böyle müşteri ile dalga geçme huyları var ya..sırf zevkine gidip hır çıkaracaksın..
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış..oranın eski tadı yok.birşey soruyorsun kimse önemsemiyor doğru düzgün..burada sorduğuma anında cevap alıyorum sağolsunlar.

teleservice için söylenecek tek söz bunun bir de öteki dünyada hesap verme süreci var..


bir de böyle müşteri ile dalga geçme huyları var ya..sırf zevkine gidip hır çıkaracaksın..
Aynen burayı yıllardır takip ediyorum her ne kadar forumda tartışmalara katılmasam dahi.. DH konusunda da sana katılıyorumE66 mı kasa değişimi için göndermiştim; 3 ay sonra göndermişlerdi gönderdiklerinde ise sim kartı ve hafıza kartını okumuyordu geri gönderdiğimde konnektorü takmayı unutmuş olduklarını öğrendim.Bu seferde Ekranı kasaya bağlayan vidalardan birini takmadan göndermişlerdi lanet ettim konuyu kapattım.

X6 piyasaya çıkmadan almıştım. Siyah kasasını gönderip beyazla değiştirmek istedim. Değiştirdiler 1 hafta kullandım cızırtı başladı kulak hoperlöründe kimseye ulaşamadım kimse ilgilenmedi lanet ettim bıraktım.

N8 aldım video çekiminde pixelleşme zoom yaparken garip bir leke çıkması ve yüksek seslerde seste patlama diye KVK ya gönderdim. Elektronik aksamlar değiştirip geri göndermişler ses aynıydı video kayıt düzeltilmişti ancak loş ışıklarda yeşile kayma sorunu vardı. Garantisi bitmeye yakın. Teleservice amoled ekranında kalan izler sorunu ve kamera sorunu için gönderdim. Salaklar sadece sim yuvası arızalı arıza onarıldı deyip yazılım yükleyip gönderdiler. Bunca zamandır sim kart yuvasında hiç sorun yaşamadığım halde. Geri gönderdim tekrar aynı sorunlardan yine embesil herifler amoled ekran ve kamera sorununu çözmek yerine ekran jelatinini çıkarıp sıfır yazılım yüklü telefona yeniden yazılım yükleyip geri gönderdiler. Kamera tuşu bozulmuş olarak!. 4 üncüde lanet ettim göndermekten vaz geçtim.

Lumia920 mi istemeyerek 3 hafta önce kasa açıklığı için gönderdim ekranı ve beyaz kasasını değiştirmişler. Yine kasa açıklığı var + kasa sıfır olmasına rağmen gacır gucur ediyor. Ekranı eyip sol tarafına baktığımda lcd ekranın bir kısmının kenarında ışık çizgisi gördüm. Şimdi zaman geçsin ENT ye gönderirim artık garanti bitmeye yakın diyorum..

Gönderdiğim diğer telefonları yazmıyorum uzamasın diye..

Şimdi insan ağız burun girmek istiyor yalan mı ..
 


Üst Alt