Haber Teleservice Değişim Süreci Paylaşımlarımız

Sponsorlu Bağlantılar

erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
degisimden yeni gelmemiş mi cihaz ? yani geldi de hiç kullanmadı ve kalan garantisi mi bitti
 


bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Arkadaşlar bir yakınımın teleservice kaydı aşağıda..
Damdan düşenler belki bilirler.
Bu bilgiler ne anlam ifade ediyor... Adamlara ulaşmak ve derdini anlatmak zor..
Parça gelmiş ve telefona monte safhasında mı ?
Ayrıca gördüğünüz gibi 2 ay geçmiş..
////
Kargo giriş yapıldı (Maltepe) CELI050 17.10.2016 12:22
Kayıt alındı (325????) TELESERVICE 17.10.2016 14:36
Cihaz tamire alındı (325????) TELESERVICE 19.10.2016 07:50
Yedek parça bekliyor (325????) TELESERVICE 19.10.2016 07:51
Cihaz tamire alındı (325????) TELESERVICE 02.12.2016 07:28
 
oktayceylan26

oktayceylan26

Üye
Arkadaşlar bir yakınımın teleservice kaydı aşağıda..
Damdan düşenler belki bilirler.
Bu bilgiler ne anlam ifade ediyor... Adamlara ulaşmak ve derdini anlatmak zor..
Parça gelmiş ve telefona monte safhasında mı ?
Ayrıca gördüğünüz gibi 2 ay geçmiş..
////
Kargo giriş yapıldı (Maltepe) CELI050 17.10.2016 12:22
Kayıt alındı (325????) TELESERVICE 17.10.2016 14:36
Cihaz tamire alındı (325????) TELESERVICE 19.10.2016 07:50
Yedek parça bekliyor (325????) TELESERVICE 19.10.2016 07:51
Cihaz tamire alındı (325????) TELESERVICE 02.12.2016 07:28
sayfanın üst tarafında ime var eğer değişmişse yeni cihaz gelmiş demektir değişmemişse parça değişimi yapıyor olabilirler. Bence yeni cihaz gelmiştir. Biraz sabır daha nokia care tool yüklemesi var bir kaç gün sürüyor
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
sayfanın üst tarafında ime var eğer değişmişse yeni cihaz gelmiş demektir değişmemişse parça değişimi yapıyor olabilirler. Bence yeni cihaz gelmiştir. Biraz sabır daha nokia care tool yüklemesi var bir kaç gün sürüyor
Şimdilik IMEI no aynı duruyor.
Asıl sorun Eskişehir Nokia Care de verilen 2 arızanın, teleservice de yalnızca bir tanesi kaydedilmiş.
Örneğin: 1- Dokunmatik arızası 2- Sensör arızası bildirilmiş iken
Teleservice kayıtlarında yalnızca DOKUNMATIK ARIZASI şeklinde gözüküyor.
Bunu düzeltmek için 5-5 kez yazışma yaptım.
ANcak hala ilk günkü gibi DOKUNMATIK ARIZASI şeklinde gözüküyor .((((
Bakalım hayırlısı..
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Sensor ekrana bütünleşik ya ondan sallamamışlardır belki
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Sensor ekrana bütünleşik ya ondan sallamamışlardır belki
O yüzden de korkuyoruz..
Dokunmatik ekran yapılır da sensör yapılmaz ise
ve bu durumda tekrar servise verilirse ve 1-2 ay da öyle geçerse..
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
O yüzden de korkuyoruz..
Dokunmatik ekran yapılır da sensör yapılmaz ise
ve bu durumda tekrar servise verilirse ve 1-2 ay da öyle geçerse..


dokunmatik ekranda onarım olmaz parça direk değiştirilir bu yeni kurallarda biri artık
 
exe1454

exe1454

Üye
B2X e iade talebinde bulundum dönüş ne zaman yapılır bilen var mı?
 
...decode...

...decode...

Üye
Ben de bu Teleservice batağına tam 1 ay önce düştüm. Süreci anlatayım: 1 Ekim tarihinde Lumia 820 telefonumu düşürdüm ve iç ekranı kırıldı, ertesi günü "hadi telefona telefoncularda dandik parça taktırıp üstüne fahiş para vermeyeyim, yetkili serviste orijinalini taktırayım" düşüncesiyle Teleservice Maltepe şubesine verdim. Bu arada telefonumun garanti süresi bitmişti ama önerecekleri fiyatı en fazla 120-150 TL olur düşüncesiyle kabul edecektim. 6 Ekim tarihinde 420 TL fiyat teklifi verildi, ertesi günü bunun neden olduğunu sorduğumda cihazın yedek parça üretimi durdu, bu yüzden ücretli üst model telefon değişim teklif edilmiş cevabı aldım. Teklif ettikleri model de Lumia 735. 1-2 gün düşünüp hem telefonsuz kalmamak adına hem de eski cihazımdan daha iyi olmasından dolayı kabul ettim fakat sıkıntı silsilesi işte bu tarihten sonra başladı. Bugün telefonu servise verişimin 1. ayı ve hala cihaz gelmedi. Üstüne telefonsuz kalmam da cabası. Bu konuda en son garanti dahilinde telefon değişimi yapanlar yaklaşık 35-40 gün kadar beklemiş anladığım kadarıyla. Açıkçasını söylemek gerekirse paramın alınıp üstüne yatılması ihtimalinden de korkuyorum. Garantisiz cihazdan dolayı değişim yapıldığı için çok daha uzun süreler bekler miyim? Microsoft müşteri hizmetlerini aramayı düşündüm ama cihazın garantisi olmadığı için sallamayacaklarını düşünüp aramadım, sizce arasam sürecin hızlanmasında bir etkisi olur mu? Bu arada yeni telefonun seri numarası da bana verilen iş emri numarasında girilmiş durumda. En son Teleservice yetkililerine sorduğumda Microsoft tarafından cihaz bekliyoruz yanıtını aldım.
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Aramanızın bir sakıncası olmaz,
Ancak sürece zaman yönünden etki eden bir faydası da olacağını sanmıyorum.
Bu arada, süreç ile ilgili bir hataları var ise işte o zaman faydası olabilir.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Yanlış anlaşılma olmuş, meğer telefonun sadece bataryası değişmiş daha öncede anakartı değişmişti . şarj durumu gece 23 de şarjdan çektim rutin şekilde kullandım şuan %31 gayet iyi eskisine nazaran, şuan memnunum.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen


Üst Alt