Ben de bu Teleservice batağına tam 1 ay önce düştüm. Süreci anlatayım: 1 Ekim tarihinde Lumia 820 telefonumu düşürdüm ve iç ekranı kırıldı, ertesi günü "hadi telefona telefoncularda dandik parça taktırıp üstüne fahiş para vermeyeyim, yetkili serviste orijinalini taktırayım" düşüncesiyle Teleservice Maltepe şubesine verdim. Bu arada telefonumun garanti süresi bitmişti ama önerecekleri fiyatı en fazla 120-150 TL olur düşüncesiyle kabul edecektim. 6 Ekim tarihinde 420 TL fiyat teklifi verildi, ertesi günü bunun neden olduğunu sorduğumda cihazın yedek parça üretimi durdu, bu yüzden ücretli üst model telefon değişim teklif edilmiş cevabı aldım. Teklif ettikleri model de Lumia 735. 1-2 gün düşünüp hem telefonsuz kalmamak adına hem de eski cihazımdan daha iyi olmasından dolayı kabul ettim fakat sıkıntı silsilesi işte bu tarihten sonra başladı. Bugün telefonu servise verişimin 1. ayı ve hala cihaz gelmedi. Üstüne telefonsuz kalmam da cabası. Bu konuda en son garanti dahilinde telefon değişimi yapanlar yaklaşık 35-40 gün kadar beklemiş anladığım kadarıyla. Açıkçasını söylemek gerekirse paramın alınıp üstüne yatılması ihtimalinden de korkuyorum. Garantisiz cihazdan dolayı değişim yapıldığı için çok daha uzun süreler bekler miyim? Microsoft müşteri hizmetlerini aramayı düşündüm ama cihazın garantisi olmadığı için sallamayacaklarını düşünüp aramadım, sizce arasam sürecin hızlanmasında bir etkisi olur mu? Bu arada yeni telefonun seri numarası da bana verilen iş emri numarasında girilmiş durumda. En son Teleservice yetkililerine sorduğumda Microsoft tarafından cihaz bekliyoruz yanıtını aldım.