erhanercan
Üye
Microsoft ta arayacağım bir numara varmı
Zaten Microsoft diyecek sana 20 iş günü beklemek zorundayız diye
Tel : 0 212 375 52 52
Buraya da bir bak :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Microsoft ta arayacağım bir numara varmı
20 iş günü geçti arayım yarınZaten Microsoft diyecek sana 20 iş günü beklemek zorundayız diye
Tel : 0 212 375 52 52
Buraya da bir bak :Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
20 iş günü geçti arayım yarın
Bir yakınımın 640 XL LTE'sinde telefon geldiğinde kulağa alındığı anda ekran kapanmıyordu(sensör arızalı) ve dokunmatiği de bozulmuştu.
Eskişehir Nokia Care Servisine 24.09.2016 tarihinde verdi..
Bugün olmuş yani 50 gün geçmiş hala dışardan yedek parça bekliyoruz diyorlar.
Böyle durumlarda değişimde geliyormuş..
Ancak, işin ilginç yanıLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızarandığında bizde yok diyorlar..
Demek ki bu cihaz hala eski anlaştıkları serviste..
1250 tlye almıştımAra bakalım ne diyecekler fatura tutarına göre ne teklif edecekler bakalım, tutarı neydi bu arada
1-3-2-2@kamil5028347
0 212 375 52 52 numarayı aradığınızda hangi rakam/rakamları tuşladıktan sonra sizden IMEI numarasını tuşlamanızı istedi
benden de heps ini istedi, bitince de # tuşuna basmamı istedi.1-3-2-2
ilk 8 rakamanı istedi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburayla görüştüm bekleyin diyorlar başka birşey demiyorlar
1-3-2-2
ilk 8 rakamanı istedi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburayla görüştüm bekleyin diyorlar başka birşey demiyorlar
Siz nasıl bağlandınızbenden de heps ini istedi, bitince de # tuşuna basmamı istedi.
ve sürekli olarak BİRAZDAN BAĞLANACAKSINIZ diyor..
Ve bağlandık, iş emri nosunu aldık..
Sonra da servisteki internet adresinden cihaz görüntülerini kontrol ettik ki...
Nokia Care den gönderilirken "SENSÖR ÇALIŞMIYOR, DOKUNMATİK ARIZALI" bilgilerinden
sadece DOKUNMATİK ARIZALI bilgisini kayda geçmişler : ( (
ve tekrar telefon edip bin bir güçlükle oradaki hanımefendiye SENSÖR arızasını da eklettik ...
Bağlanamadım bir türlü Facebook sayfa linkini paylaşabilirmisiniz rica etsem
Siz nasıl bağlandınız
Nasıl irtibata geçeceğizLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Durumu kısa ve öz yazarak mesaj göndersene buradan
benden faturanın fotokopisini istemişlerdi JPEG olarak göndermiştim
bir dakka yaw mesaj atma kısmını bulamıyorum
(0212) 444 6787 burdada numara bu
Nasıl irtibata geçeceğiz
Hadi ya THH'ye benimde işim düşecek sanırım o kadar uzun mu sürüyormuş. 925in garantisi devam ediyor ekranda kalsik amoled yanması var ve büyük ihtimalle değişim kararı çıkar ve 20 iş günü de her türlü dolar. Bende diyordum vereyim THH'ye ondan sonra ama 4 ay çok uzun. Bir de ayrıca faturam benim adıma değil THH'de bu konu da sorun çıkar mı sizce?Nasıl irtibata geçeceğiz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburaya mesaj attım bakalım ne cevap gelecek
Tüketici hakem heyetine başvurdum bugün sonuçlanması en az 4 ay sürer dediler bugün hem teleservice ile görüştüm hemde Microsoft ile yardımcı olan kimse yok işimiz yaş bekleyelim bakalım 2017 yazına doğru gelir diye umut ediyorum
Microsoft'ta müşteri hizmetlerine bağlandığında genellikle Andriana isimli birisi çıkıyor.THH ile hiç işim olmadı oradaki süreç ile ilgili bilgim yok. Ancak nasıl olur da Microsoft yardımcı olmadı anlamadım yahu. Değişim ile ilgili hiç mi bir bilgi vermedi ?
Sen mağdur olmuşsun umurlarında değilsin valla kaç ay bekleyeceğim diyorum onlarda bilmiyorlar 1 ayda cihaz değişimi yapılmazmı diyorum susup kalıyorlar beni böyle 4-5 ay belki daha fazla mağdur edeceklerse bir daha ne telefon alırım ne de aldırırım bugün ki tavırlarından sonra.Microsoft'ta müşteri hizmetlerine bağlandığında genellikle Andriana isimli birisi çıkıyor.
Ona diyorum ki 50 gün oldu hala parça değişimi gerçekleşmedi..
Diyor ki servisi arayın.
her hangi bir insiyatif kullanmıyorlar.
Bir kaç gündür başkası adına servisler arası görüşmeler yapıyorum . ))
Bu görüşmelerden anladığım şu .. "Sanki Microsoft Türkiye gibi ülkelerdeki her şeyi tasfiye etmek istiyor gibi"
Hani bilirsiniz ya cep telefonu piyasasından çıkarak diğer üreticilerin yapmasını istiyor, kendisi sadece Surface modelleri ile uğraşmak istiyor ya..servisler konusunda da tasfiye yapıyor gibi.
Onların bu ataleti(uyuşukluk, isteksizlik, yorgunluk,tembellik vb.) servislere de yansımış durumda.