Haber Teleservice Değişim Süreci Paylaşımlarımız

Sponsorlu Bağlantılar

erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Teleservice Değişim Süreci Paylaşımlarımız
Cihaz TAKİBİ :

Güncelleme:
03.05.2016

Arkadaşlar garanti kapsamında servise gönderdiğim cihazın değişim süreci ile ilgili detayları benim gibi göndermeyi düşünen arkadaşlar için de bilgi amaçlı yardımcı olacağından bu başlığı açtım. Gelişme oldukça konuyu güncelleyeceğim.

Cihaz : -Lumia 925 (Nokia Shop)
Sorun : -Cihaz ısınır ısınmaz ekran renklerinin değişmesi ve parlaklığın artıp azalması(Kronik)
-Kamera video çekiminde ois motorunun farklı açılarda anlık titremesi

Teleservice:
-02.02.2016 Tarihinde internetten ön kayıt yapıldı.
-04.02.2016 Tarihinde yurtiçi kargoya verildi
-06.02.2016 Tarihinde Teleservice e teslim edildi.
-08.02.2016 Tarihinde kargo girişi yapıldı.
-08.02.2016 Tarihinde üst seviyeye transfer edilmiştir.
-09.02.2016 Cihaz tamire alındı
-09.02.2016 Değişim cihazı bekleniyor
-01.03.2016 Tarihinde 20 iş günü doldu. Microsoft ilave 10 gün iş günü hakları daha olduğunu ve bu hakları bitince olayı biz üzerimize alıyoruz dedi
-10 iş günü daha beklemeye devam..
-08.03.2016 Tarihinde Microsoftla iletişime geçerek faturanın bir kopyasını Facebook üzerinden gönderdim. Fatura üzerinden bana 640XL önerdiler stokta başka da cihaz yokmuş. Uzatmamak adına kabul ettim. Mailime gönderecekleri evrakları imzalayıp Boran Danışmanlığa kargo ile gönderdikten sonra tarafıma cihazı hemen gönderecekler. Cihaz gelince sorunlu sorunsuz mu testlerimi yapıp burada paylaşacağım. Ayrıca yeni gelecek cihazın garantisi faturada kalan süresince devam edecek bilmeyenler olur diye ekleyeyim.
-14.03.2016 Tarihinde cihaz ve evraklarım Boran Danışmanlığına ulaştı. Cihazı beklemekteyim
-17.03.2016 Tarihinde cihaz teslim edilmek üzere kargoya verildi.
-21.03.2016

Cihazla ilgili gelişmeleri yazmaya devam edeceğim.

Aynı ekran sorunundan dolayı @oktayceylan26 arkadaşımızda 16.02.2016 tarihinde göndermiş bulunuyor.
Arkadaşımızın cihazı ile ilgili gelişmeleri aşağıdadır.

Cihaz : Lumia 925
Sorun
: Isınınca ekran renklerinin değişmesi ve parlaklığın artıp azalması (Kronik)

Teleservice :
16.02.2016 : Ön kayıt alındı
17.02.2016 : Kargoya verildi
17.02.2016 : Kargo giriş yapıldı (Maltepe)
18.02.2016 : Üst seviyeye transfer edilmiştir
18.02.2016 : Kayıt alındı
20.02.2016 : Kargoya verildi (Rezilliği görün)
Tamir açıklaması olarak:

Genel ayarlar düzenlendi
Batarya testi yapıldı
Stres testi yapıldı
Arama testi yapıldı
yazmışlar.
Birde cihaz ısınıyor-
Kusurlu aydınlatma-bazen yazmışlar.
23.02.2016 : Cihaz bu tarihte arkadaşın eline ulaştı. Cihaza hiç bir şey yapmamışlar aynı sorun devam ediyor. Teleservice yine her zamanki gibi muhteşem hizmetiyle karşımızda!
24.02.2016 : Cihaz tekrar servise göndermek üzere paketlendi
26.02.2016 : Yeniden sisteme giriş yapıldı.
29.02.2016 : Üst seviyeye transfer edildi.
04.03.2016 : Sonunda değişim cihazı bekleniyor.
12.03.2016 : Cihaz tekrardan tamire alınmış İmei sorgulamasında 830 gözüküyor sanırsak 830 ile değişimini yaptılar cihazın
17.03.2016: Cihaz teslim edilmek üzere kargolandı
18.03.2016: Cihaz arkadaşımızın eline ulaştı ancak ekranın üst tarafı kalkıyor tam yapışmıyormuş sinir bozucu bir sorunla yine karşılaştık
21.03.2016: Değişimden gelen cihaz yeniden Teleservice e gönderildi.
22.03.2016: Kargo girişi yapıldı
24.03.2016: Kayıt alındı ve üst seviyeye transfer edildi
Hata Bilgileri:
Dokunmatik ekran kusurlu
Ekranda bozukluk var
Tamir Bilgileri:
Uretici garanti suresi disinda (Değişim cihazı garantide gözükmüyor mallık kapsamında değerlendirme)


03.05.2016 : Garanti kapsamında tekrar değişime giren cihaz hala beklemede
07.05.2016 : VE @oktayceylan26 arkadaşımız değişimden gelen ikinci 830 una an itibariyle kavuştu :)


Not: 14.03.2016 Tarihinde edindiğimiz bilgiye göre Teleservice e 830 geldi. Bu seferde Teleservice 1520 930 1020 dahil olmak üzere değişimde bekleyen herkesin telefonunun karşılığı 830 görünüyor. 1520 930 1020 gibi telefonlar için bu kabul edilemez bir durum..
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: oktayceylan26


oktayceylan26

oktayceylan26

Üye
Paylaşım için teşekkürler
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
ihtimaldir ki 20 iş günü bekletecek. 30. İş gününde ( c.tesi dahil) Lumia destek hattını arayıp 640xl alacaksınız. Ben olsam teleservice 925 göndermesin diye dua ederdim :)
teleservice den 5 defa cihaz değişimi aldım ( farklı cihazlardan) sorusu olan varsa bende burada yardımcı olabilirim.
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Muadili 640xl degil halbuki
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Teleservice'nin ben de ki izlenimi berbat üstüdür. İki ayda cihaza değişim vermeyen firmadır. Sorunu Amerika Motorola ile halletmiştim. Elin Amerikalısın da ki hassasiyet bunlar da yok. Adamlar ile yaptığımız online chat ile 2 aydır işlem yapılmayan cihazın parası 15 gün için de hesaba yattı.
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
Yaklaşık 2 ay önce tüm süreçleri yaşadım. İlk önce 30 gün bekleyeceksiniz ve Teleseriviceden herhangi bir cihaz gelmeyecek tabi ki :D Daha sonra MS yi arayacaksınız, fatura tutarınıza göre değişim yapılacak, benim faturam 1704₺ idi o yüzden Lumia 1520 verdiler. Sizin fatura kaç TL?
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Yaklaşık 2 ay önce tüm süreçleri yaşadım. İlk önce 30 gün bekleyeceksiniz ve Teleseriviceden herhangi bir cihaz gelmeyecek tabi ki :D Daha sonra MS yi arayacaksınız, fatura tutarınıza göre değişim yapılacak, benim faturam 1704₺ idi o yüzden Lumia 1520 verdiler. Sizin fatura kaç TL?

1215 tl
Büyük olasılıkla ellerinde eğer varsa - 2 ay önce vardı - Lumia 830 verirler.

Daha mantıklı zaten göreceğiz bakalim
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
20 iş gununu içinde gelmezse teleserviceye para iadesi için tebligat çek telefon o sureden sonra kargolansa bile alma hakem heyetine faturanla birlikte başvur ondan sonra git kendini iyi bi telefon al 3 ay sonunda yasal sureyi aştıkları için senin lehine bir sonuç çikar itiraaz suresini bekle etmezler zaten yasal sure aşildiysa ondan sonra bi tebligat ve mahkeme kararı orneginide çekersin hic ugraşma arama bile tebligatta verilen iban numarasina 15 gunde paran geçmezse hmn icraya ver benim cihazımında 4 iş gunu bakalım yetiştirebilecekler mi
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR ve erhanercan
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Benim 1520de Öyle

22.01.2016 14:30 Den Beri Bekliyom Bakalım Ne Verecekler :D
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Hacılar tüm lumia lar sorunlu galiba :D konu telefonu değişimi bekleyen yada bu işi yaşamış kişilerle dolu
 
blastx

blastx

Üye
Hayatımda teleservice gibi ilgisiz bir şirket daha görmedim adamlara tamire gonderdigim telefinum için (cihazda LCK çatlağı var tamir edilemez değişim ücreti 567 TL demişlerdi) cihaz xperia x8 idi 307 TL ye almıştım 2011 de tavsiye teleservice den cihaz almayın
20 iş gununu içinde gelmezse teleserviceye para iadesi için tebligat çek telefon o sureden sonra kargolansa bile alma hakem heyetine faturanla birlikte başvur ondan sonra git kendini iyi bi telefon al 3 ay sonunda yasal sureyi aştıkları için senin lehine bir sonuç çikar itiraaz suresini bekle etmezler zaten yasal sure aşildiysa ondan sonra bi tebligat ve mahkeme kararı orneginide çekersin hic ugraşma arama bile tebligatta verilen iban numarasina 15 gunde paran geçmezse hmn icraya ver benim cihazımında 4 iş gunu bakalım yetiştirebilecekler mi
Kesinlikle katılıyorum bende zte grandx almıştım kvk gecikti başvurup paramı almıştım
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Bende cok cektim teleservisten anlatsam bakirkoye kapatirlar deli diye
Yada microsoft u arasam bi etki olur mu acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
Yaklaşık 2 ay önce tüm süreçleri yaşadım. İlk önce 30 gün bekleyeceksiniz ve Teleseriviceden herhangi bir cihaz gelmeyecek tabi ki :D Daha sonra MS yi arayacaksınız, fatura tutarınıza göre değişim yapılacak, benim faturam 1704₺ idi o yüzden Lumia 1520 verdiler. Sizin fatura kaç TL?
1400 tlye almıştım ben zamanında
çabuk biten batarya şikayeti ile gönderdim servise sizce bana değişim çıkar mı çıkarsa ne çıkar
 


Üst Alt