Öneri Lumia 925 Alsam Nasıl Olur?

Sponsorlu Bağlantılar

sekajmer

sekajmer

Üye
ben bütün video ve resimlerimi telefonda tutuyorum. Ama hiç müzik saklamam.


ayrıca çekilen resimler ve kaydedilen resimler klasörüm de yaklaşık 2GB. :D
o zaman ben 16 GB'a çok ön yargılı davranmışım :no: Android'de 16 gb telefonun sd kart desteği yok ise özelliklerine bakmaya bile tenezzül etmiyorum :D Windows phone farklıymış :D
 


MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
bütçeme en uygun cihaz 925 s4mini almam s4 almam g2 kasasından almam iphonlar çok tuzlu 1020 pahalı 925 te aphalt 8i kasmadığında göre oyun ömrü açısından 2 sene daha gider
şöyle bi hesaplama yapsam 13ten başlasa 1gb asphalt 1gb müzik 11gb oldu videoları pcye atarım o da bitti 5gb boş bırakmak istesem 6gblık bir yükleme yapmam ki :) güncelleme geldikçe hafıza çok azalıyor mu durum nasıl peki? gidip alıcam yoksa yani pederle konuşup
 
  • Beğen
Tepkiler: 4un6si
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
güncelleme gelince yer neden azalsın ki. Aksine optimizasyon arttıkça gereksiz komut satırları kaldırıldığı için rom'un kapladığı alan da azalır.
 
  • Beğen
Tepkiler: 4un6si, n000k, OttomaN TigeR ve 1 kişi daha

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
güncelleme gelince yer neden azalsın ki. Aksine optimizasyon arttıkça gereksiz komut satırları kaldırıldığı için rom'un kapladığı alan da azalır.
ilk mesajlarda veya başka bi konuda okumuştum da o zaman sorun yok note2ye sıcak bakmıştım 1500 olmuş değmez
 
baby_face_

baby_face_

Üye
Arkadaşlar Windows işletim sistemini nasıl kullanıyorsunuz :)
 
silentattack

silentattack

Üye


Benim bu 7 gb de kullandığım yer 1 gb yi geçmez sistem kullanıyor hepsini :/
 
silentattack

silentattack

Üye
  • Beğen
Tepkiler: sekajmer
sekajmer

sekajmer

Üye
Nokia kamerada 5800 ile başlattığı devrimi lumia larla da devam ettiriyor ;)
925 in kamerası s4 ile kapışamadıktan sonra neyin devrimi tabi ki bu laflara 1020 dahil değil :)
kameralar halen tam performansını vermiyor bence her şey yazılımda bitiyoralacak olan arkadaş yanlış anlamaz inşallah, gece çekimi çok süper tabi ki kafayı karıştırmayayım
 
ferit.61

ferit.61

Üye
1 aydır kulanıyorum Lumia 925..

Göze çarpan sıkıntı yok, cihaz güzel ince hafif ve Lumia 920 eline alıp daha sonra 925 i alınca bayağı farkediyor.
İnternete fazla yüklenince ısınma oluyor fazla da oluyor ama sıkıntı yaşamadım. Arka kapak biraz can sıkıcı, parmağınla kamera etraflarını hafif bastırınca çat çut ses geliyor, o da br arkdaşımız bahsetmişti devreler falan filan direkt kapağın altında, yani üzerinde koruyucu bir ayrı kap yok içten, kabak gibi meydan da.

Hatta internette sökülme resimlerine bakarsanız kapağı açtığınız anda herşey ortada gibi. Neyse, bunun sakıncası kapak üzerine düştüğünde tehlikeye karşı daha savunmasız 920 ye göre. 920 maşallah taş gibi.

Kamera olayında zaten cihaz gerçekten çok güzel, foroğraflar güzel, video çekimi ise optik sabitleme sisteminin nimetlerinden yararlandığı için çok iyi.

Gece fotoğraf çektim bir mekanda, flaşsız ve 4 saniyelik pozlama ile Nokia Camera da.
Gözümle göremediğim 10 metre önümde soldaki binayı fotoğraf çektikten sonra fafrkettim. :)

Hafıza 16 GB, Fazla mb lık yüklü oyun yok, müzik 20 tane filandır, resim video var ama fazlaca, Uygulamalarda 1 GB, Şu an 8 GB boş.
Yeter mi ?
İşin özü her türlü yeter ki piyasa da 16 GB lık telefon kaynıyor hafıza kartı desteği olmayan.

Bana sorarsan ben yolunu bulsam bu cihazı 32 gb lığa çevirmeye çalışıyorum, sırf hafızası için satabilsem üzerine belki cüzzi koyarak 32 lik almak isterim.
İlk başta almamıştım sırf siyahlar 32gb diye, ama şimdi fikrim değişti biraz.

Psikolojik olaya döndü biraz da, 16 GB yeter ama 32 olursa kafam daha rahat olur :)
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence Lumia 1520'yi bekle.
 
ferit.61

ferit.61

Üye
Bence bekleme...

Bu iş beklemekle olmaz, Lumia 920 bekle dediler, sonra daha güzel kaslısı 925 çıktı, 620 derken 625 çıktı aynı fiyata daha güzel, onu bekle 1020 çıkar, bunu bekle 1050 çıkar derken zaten devamı gelecek sürekli.
Madem heves ettim kullanmak istiyorum ne bekleyeceğim abi 3-5 ay... Ev mi alıyorum, emeklilik mi bekliyorum ?
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
925 in kamerası s4 ile kapışamadıktan sonra neyin devrimi tabi ki bu laflara 1020 dahil değil :)
kameralar halen tam performansını vermiyor bence her şey yazılımda bitiyoralacak olan arkadaş yanlış anlamaz inşallah, gece çekimi çok süper tabi ki kafayı karıştırmayayım
s4 ile kapışamıyor mu kamera imajının ne anlamı kaldı ki şimdi nokiada
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
s4 ile kapışamıyor mu kamera imajının ne anlamı kaldı ki şimdi nokiada
S4 ile kapışamadığını kim çıkardı ? Lens var lens var. Çekmesini bileceksin. iPhone 5ten de S4'tende güzel çekiyor, maşAllah diyelimde nazar deymesin :)

925 meselesine gelince 1520 çok çok iyi bir telefon. Ama illaki 925 ise onuda 1520 gelince al-ki ucuzlar biraz daha.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN ve sahte_suhte
sekajmer

sekajmer

Üye
abi defalarca denedim daha iyi odak, daha iyi renk ve daha net çekiyor video'da öyle
ama düşük ışıkta 1.925
Nokia black bekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

Benzer Konular

Cevap
24
Görüntüleme
2K
Murat Alper
Cevap
33
Görüntüleme
2K
Topal Pire
Topal Pire
Cevap
10
Görüntüleme
711
Topal Pire


Üst Alt