Öneri Lumia 925 Alsam Nasıl Olur?

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 925 Alsam Nasıl Olur?
arkadaşlar öncelikle note3 ve iphonlara 2 milyar bayılamıcam sıkılıcam iki senede beli bişey 925 alamayı istiyorum c6-01 kamerasından da herşeyinden bıktırdı bana stabil, kamerası yeterli ,müzik kalitesi bayağı iyi, dikkat çekici bir tel lazım 925 kafama yatıyor ilerdeki telefonları beklemeye gerek var mı yoksa burs çıkarsa gidip alsam nasıl olur sizce?
bir de hangi renkleri var acaba?Tek korkum wpnin geleceği?Subway surfers ta olsa iyiydi
 


dakamon

dakamon

Üye
Alma kesinlikle azıcık sabır s800 lü 2 gb ram li telefonlar geliyor. Sabredersen muradına tam erersin bence :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
dakamon

dakamon

Üye
lumialar mı bu donanımla gelecek?
Tabiki hali hazırda 929 var bu özelliklerle gelecek amerika için. Onun birde diğer ülkelere de verilen bi sürümü olacak. Bence bekle :) 1520 bu özelliklerle geldi 5inç ekranlı bu özelliklerde bir telefon kesinlikle bekleniyor. 20 mp kamera 2 gb ram snapdragon800 işlemci beklemeye değer.
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
fiyat da ona göre olcak ama :D 925 iki sene kasmadan her oyunu açsın tmm abi
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bana kalırsa da yılbaşından sonrayı bekleyip yeni modellere odaklan.
Tam Lumia 925 alacaksın, ardından 1 ay sonra gelen modelleri görünce için gidecek.
En iyisi biraz beklemek :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
bi de kart girişi yok tabi bunda 16 kaçtan başlar ki telefonu alınca?
 
hasanabi

hasanabi

Üye
İyi olur
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
929 da çok sağlammış be burs çıksa hemen tel alasım var ama beklicem artık napayım pişman olmak istemiyorum

Lumia 929, Türkiye'ye gelmeyecek. (Amerika'da Verizon operatörüne özel)
Ancak benzer özelliklere sahip global versiyonu Türkiye'ye gelecektir.
Global versiyonun çıkması Ocak'taki Tüketici Elektroniği Fuarı veya Şubat'taki Dünya Mobil Kongresinde olur diye düşünüyorum.
Dolayısıyla Lumia 929 benzeri bir modelin Türkiye'ye gelişi en erken Mart gibi görünüyor :S
 
PureFood

PureFood

Üye
bi de kart girişi yok tabi bunda 16 kaçtan başlar ki telefonu alınca?

920de ilk aldığımda 29 gb boşluk vardı. 32 gb hafıza zaten. 925te de 13 gb civarı yer kalır sana. Fazla uzaklarda gözün yoksa 925 süper. Ancak adreno 225 içine sinmezse bekle biraz daha. Ben asphalt 8 dahil kasma yaşamadım hiçbir oyunda.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
mart geç gibi evet bir de adreno 225 e takıldım 2-3sene daha götürmez mi ?
 

merkel02

Kapalı Hesap
Lumia 929, Türkiye'ye gelmeyecek. (Amerika'da Verizon operatörüne özel)
Ancak benzer özelliklere sahip global versiyonu Türkiye'ye gelecektir.
Global versiyonun çıkması Ocak'taki Tüketici Elektroniği Fuarı veya Şubat'taki Dünya Mobil Kongresinde olur diye düşünüyorum.
Dolayısıyla Lumia 929 benzeri bir modelin Türkiye'ye gelişi en erken Mart gibi görünüyor :S
abicim bu ayın 21'inde 929 tanıtılcakmış. Eğer 925-928'deki gibi olursa ocak gibi gelmez mi..?
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
mart geç gibi evet bir de adreno 225 e takıldım 2-3sene daha götürmez mi ?
ben bi problem olacağını zannetmiyorum lumialarda zaten 512 mb ram bile uygulamaların çoğunu açıyor 1 gb ram isteyen uygulamalar parmak sayısından bile azdır yani ama olursa bir tek 16 gb sorun olabilir diye düşünüyorum o yüzden 32 gb'lık bir lumia 925 fena olmaz çünkü yeni cihazlar biraz geç gelecek
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
abicim bu ayın 21'inde 929 tanıtılcakmış. Eğer 925-928'deki gibi olursa ocak gibi gelmez mi..?

Global versiyonunun ne zaman tanıtılacağı belli değil ki.
Önce tanıtılacak, modelin adı belli olacak, lansmanı yapılacak.
Ondan sonra Türkiye'yi düşüneceğiz.
Şu an için Aralık sonu-Ocak başı Türkiye'ye geleceği düşünülen modeller Lumia 1520 ve 1320.

Lumia 929'un Global versiyonu henüz tanıtılmadı ki Türkiye pazarı söz konusu olsun.
Kaldı ki daha Lumia 1520 ve 1320 pazara tam yerleşmemişken Lumia 929'un global versiyonunun Ocak veya Şubat'tan önce tanıtılması olanaklı değil. O sıralarda tanıtılması demek Türkiye'ye gelişinin Mart ayı olması demek.

Umarım şimdi daha net olmuştur.
 
  • Beğen
Tepkiler: sahte_suhte
sekajmer

sekajmer

Üye
925 iyidir fakat 16 GB sıkıntı olabilir 32gb kullanıyorum bir sürü yükleme yaptım Full HD film bile attım hala 21GB boş yerim var rahat rahat yetiyor
Dikkat çekicilik konusunda sarı lumialar kadar asla çekmiyor 925 :D benim sarı 820'm in gördüğü ilgiyi görmüyor düz renk lumialar
fakat çok şık tasarıma sahip olması bunu tamamlıyor :) yapacağın şeyleri karşılıyorsa hiç bekleme al derim
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
925 iyidir fakat 16 GB sıkıntı olabilir 32gb kullanıyorum bir sürü yükleme yaptım fu ll HD film bile attım hala 21GB boş yerim var rahat rahat yetiyor
bu durumda Lumia 925 16GB'da da 5GB boş alan kalırdı. Çok da az sayılmaz.
 
sekajmer

sekajmer

Üye
bu durumda Lumia 925 16GB'da da 5GB boş alan kalırdı. Çok da az sayılmaz.
şimdi sistem geliştikçe kapladığı alanda yükselecektir bence pekte yeterli olmayacak ve bu benim formattan sonraki sadece 1 gün sonraki boş alanım . Tabi ki kullanan birisi olarak siz daha iyi bilirsiniz çektiğiniz video - resimleri gün sonunda başka bir ortama aktarırsanız çok yeterli olur tabi ki
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
şimdi sistem geliştikçe kapladığı alanda yükselecektir bence pekte yeterli olmayacak ve bu benim formattan sonraki sadece 1 gün sonraki boş alanım . Tabi ki kullanan birisi olarak siz daha iyi bilirsiniz çektiğiniz video - resimleri gün sonunda başka bir ortama aktarırsanız çok yeterli olur tabi ki
ben bütün video ve resimlerimi telefonda tutuyorum. Ama hiç müzik saklamam. Yüklü oyunlarım bu şekilde:


ayrıca çekilen resimler ve kaydedilen resimler klasörüm de yaklaşık 2GB. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sekajmer

merkel02

Kapalı Hesap
Global versiyonunun ne zaman tanıtılacağı belli değil ki.
Önce tanıtılacak, modelin adı belli olacak, lansmanı yapılacak.
Ondan sonra Türkiye'yi düşüneceğiz.
Şu an için Aralık sonu-Ocak başı Türkiye'ye geleceği düşünülen modeller Lumia 1520 ve 1320.

Lumia 929'un Global versiyonu henüz tanıtılmadı ki Türkiye pazarı söz konusu olsun.
Kaldı ki daha Lumia 1520 ve 1320 pazara tam yerleşmemişken Lumia 929'un global versiyonunun Ocak veya Şubat'tan önce tanıtılması olanaklı değil. O sıralarda tanıtılması demek Türkiye'ye gelişinin Mart ayı olması demek.

Umarım şimdi daha net olmuştur.
teşekkür ederim tabiki açıklayıcı oldu :) bizimkisi bi ümit işte :)
 

Benzer Konular

Cevap
24
Görüntüleme
2K
Murat Alper
Cevap
33
Görüntüleme
2K
Topal Pire
Topal Pire
Cevap
10
Görüntüleme
711
Topal Pire


Üst Alt