MaxipmaN
Üye
Lumia 925 Alsam Nasıl Olur?
arkadaşlar öncelikle note3 ve iphonlara 2 milyar bayılamıcam sıkılıcam iki senede beli bişey 925 alamayı istiyorum c6-01 kamerasından da herşeyinden bıktırdı bana stabil, kamerası yeterli ,müzik kalitesi bayağı iyi, dikkat çekici bir tel lazım 925 kafama yatıyor ilerdeki telefonları beklemeye gerek var mı yoksa burs çıkarsa gidip alsam nasıl olur sizce?
bir de hangi renkleri var acaba?Tek korkum wpnin geleceği?Subway surfers ta olsa iyiydi
bir de hangi renkleri var acaba?Tek korkum wpnin geleceği?Subway surfers ta olsa iyiydi

925 iki sene kasmadan her oyunu açsın tmm abi
