Win8 Telefon Almak cesaret ister

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ibo_Star

ibo_Star

Üye
    Konu Sahibi
Win8 Telefon Almak cesaret ister
Win8 Telefon Almak cesaret ister :)
Yazdığım Yazacaklarım Şahsi fikrimdir.Kimseye yazılmamıştır :)
1-2 Model var ortalama fiyatları 1400-1500 lira.Ocak gibi 1250-2013 mayıs gibi 1000lira olur.Kesin
yani suan alanlar hem ne oldunu bilmeden hemde pahalıya aldılar.

2-Her iki modelde de Batarya değişmiyor buda yedek batarya alıp şarj etme durumunuz yok demek.
şahsi fikrim tasarım dan öte kullanışlık olmalı.batarya değişseydi iyi olurdu.

3-her iki modelde hafiza kartı yok olsa iyi olurdu.

4-her 2 model aktif internet kullanımı sadece 5 kusur saat.cok az.
Android de de Durum boyle demekki batarya anlamında ustunlugu yok.

5-hareketli kutular senkranizasyon arka planda internet istiyormus.kapatılabilirmis ama o zaman olmasının bir anlamı yokmus.

6-Chip dergisi her 2 model için ortalama 1-2gün gidiyor demiş.Android de aynı.
ozaman arayuz haric ne ustunlugu var win8 gecmenin merak ettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: enterneoll


pirenuri

pirenuri

Üye
1- Bu talepte fiyati o kadar dusmez emin ol zaten suanda 1400-1500 degil 1600-1650 lira ve en az subata kadar bu fiyat devam eder once bi fiyatina bak
2-cok kisi batarya degismesini onemsemez 2000 mah batarya zaten ayrica asiri siklik kazandiriyor
3- 32 Gb hafiza neyine yetmiyor Iphonelardada hafiza karti takma yeri yok
4-aktif internet kullanimi android cihazlarin cogundan fazla. Sadece androis diyorsun androidin bi isletim sistemi oldugundan haberin var demi
5-Artik cogu operatorun guzel net paketleri ve nerdeyse her evde wifi var . Ayrica netin olmasada kutular hareket ediyor ve cogu kutunun netle alakasi yok
6-Android agir bir isletim sistemidir. 4 cekirdekli s3 ten lumia 920 daha stabildir eminim buna. 2model arasinda lumia 920 ye bak gerek nokianin uygulamalari olsun gerek el tutusu insani bastan cikariyor

Umarim cevaplari almissindir. :)
 

bayon

Üye
1- Bu talepte fiyati o kadar dusmez emin ol zaten suanda 1400-1500 degil 1600-1650 lira ve en az subata kadar bu fiyat devam eder once bi fiyatina bak
2-cok kisi batarya degismesini onemsemez 2000 mah batarya zaten ayrica asiri siklik kazandiriyor
3- 32 Gb hafiza neyine yetmiyor Iphonelardada hafiza karti takma yeri yok
4-aktif internet kullanimi android cihazlarin cogundan fazla. Sadece androis diyorsun androidin bi isletim sistemi oldugundan haberin var demi
5-Artik cogu operatorun guzel net paketleri ve nerdeyse her evde wifi var . Ayrica netin olmasada kutular hareket ediyor ve cogu kutunun netle alakasi yok
6-Android agir bir isletim sistemidir. 4 cekirdekli s3 ten lumia 920 daha stabildir eminim buna. 2model arasinda lumia 920 ye bak gerek nokianin uygulamalari olsun gerek el tutusu insani bastan cikariyor

Umarim cevaplari almissindir. :)

süper :D
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Win8 Telefon Almak cesaret ister :)
Yazdığım Yazacaklarım Şahsi fikrimdir.Kimseye yazılmamıştır :)
1-2 Model var ortalama fiyatları 1400-1500 lira.Ocak gibi 1250-2013 mayıs gibi 1000lira olur.Kesin
yani suan alanlar hem ne oldunu bilmeden hemde pahalıya aldılar.

2-Her iki modelde de Batarya değişmiyor buda yedek batarya alıp şarj etme durumunuz yok demek.
şahsi fikrim tasarım dan öte kullanışlık olmalı.batarya değişseydi iyi olurdu.

3-her iki modelde hafiza kartı yok olsa iyi olurdu.

4-her 2 model aktif internet kullanımı sadece 5 kusur saat.cok az.
Android de de Durum boyle demekki batarya anlamında ustunlugu yok.

5-hareketli kutular senkranizasyon arka planda internet istiyormus.kapatılabilirmis ama o zaman olmasının bir anlamı yokmus.

6-Chip dergisi her 2 model için ortalama 1-2gün gidiyor demiş.Android de aynı.
ozaman arayuz haric ne ustunlugu var win8 gecmenin merak ettim.



İşte bu diyorum :)
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Bence tamamen alakasız fiyatı hemen düşmez ben 2 sene önce aldğım N8 800 TL 1000 TL ye almıştım 200 lire fark etmiş
ama eksiler tabi var
benim şahsi fikrim dün 1,5 saat incelemesini gördüm izledim neyse nokia veya bir x firma örn N8 güzel ondaki özelliklerin bazıları L920 ye geçmeliydi

1 mesaj ve çağrı geldiğinde o bildirim ışığı faydalı
2 arama yaparken bayağı bir uzun sürüyormuş L920 oysa N8 de arama tuşlarına basınca kişiler geliyor ve tıklayıp arıyorsun
3 çok aşırı gerekli değil ama HDMI olsaydı bu video çekimi ve fotoğrafları bir TV ekranında ghörmek hoş olurdu

aklıma bunlar geldi dediğim gibi sizin amiral geminiz N8 müşterilerin kolaylığı önemli eğer onun üstüne özellik koysanız örneğin arama kolaylığı onu kullan ama zorlaştırma nokia wp8 kullanmış değişiklik yapmış belki güzel ama bunlarıda telefonunda sunsaydı
Aralıkta alıcam az kaldı kısmetse
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
dostum alinca arama kolayligini da goruceksin. Arama tuşuna basinca wp8'de de kişiler gelir. Eger kişinin ismine tiklarsan kişi kartini acar ama ismin başindaki telefon ikonuna tiklarsan direk o kişiyi arar. Tabi telefonu ve sistemi bilmeyenler boyle inceleme videosu cekerse boyle yanliş bilgilendirme yaparlar.
 
msy2017

msy2017

Üye
lumia 920 ve 820 daha ilk wp8 telefonları nokia'nın tabiki eksiklikleri olur ama eminim daha da iyi modeller çıkacaktır.
 
MrTech

MrTech

Üye
Win8 Telefon Almak cesaret ister :)
Yazdığım Yazacaklarım Şahsi fikrimdir.Kimseye yazılmamıştır :)
1-2 Model var ortalama fiyatları 1400-1500 lira.Ocak gibi 1250-2013 mayıs gibi 1000lira olur.Kesin
yani suan alanlar hem ne oldunu bilmeden hemde pahalıya aldılar.

2-Her iki modelde de Batarya değişmiyor buda yedek batarya alıp şarj etme durumunuz yok demek.
şahsi fikrim tasarım dan öte kullanışlık olmalı.batarya değişseydi iyi olurdu.

3-her iki modelde hafiza kartı yok olsa iyi olurdu.

4-her 2 model aktif internet kullanımı sadece 5 kusur saat.cok az.
Android de de Durum boyle demekki batarya anlamında ustunlugu yok.

5-hareketli kutular senkranizasyon arka planda internet istiyormus.kapatılabilirmis ama o zaman olmasının bir anlamı yokmus.

6-Chip dergisi her 2 model için ortalama 1-2gün gidiyor demiş.Android de aynı.
ozaman arayuz haric ne ustunlugu var win8 gecmenin merak ettim.
düsüncene zerre kadar katılmıyorum :)
 
droidçi

droidçi

Üye
dostum alinca arama kolayligini da goruceksin. Arama tuşuna basinca wp8'de de kişiler gelir. Eger kişinin ismine tiklarsan kişi kartini acar ama ismin başindaki telefon ikonuna tiklarsan direk o kişiyi arar. Tabi telefonu ve sistemi bilmeyenler boyle inceleme videosu cekerse boyle yanliş bilgilendirme yaparlar.

1 saat 22 dakika adamlar inceleme yapmış
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
1 saat 22 dakika adamlar inceleme yapmış

napalim şimdi incelediyseler ben de bir senedir wp kullaniyorum. Daha dune kadar wp ve nokiayi her firsatta yerin dibine sokan adamlar on saatlik inceleme yapsa ne olur. Ben de inceledim lumia920'yi. Daha dun akşam bir saat boyunca elimdeydi carşamba gunu nokia lansmaninda saatlerce kullandim telefonu. Adamlar 1saat 22dakikada aramanin o kadar kolay oldugunu cozemedilerse benim yapabilecegim bişey yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
dostum alinca arama kolayligini da goruceksin. Arama tuşuna basinca wp8'de de kişiler gelir. Eger kişinin ismine tiklarsan kişi kartini acar ama ismin başindaki telefon ikonuna tiklarsan direk o kişiyi arar. Tabi telefonu ve sistemi bilmeyenler boyle inceleme videosu cekerse boyle yanliş bilgilendirme yaparlar.

Doğrudur Ali abi orda dedilerki arama yapmak için rehber sonra arayacağın kişiyi bulacan sonra arayacağın kişiye tıklayıp bilgilerine girdikten sonra numaraya tıklayacan öyle dedide

Ben Turkcell de inceledim biraz ama adamlar başımda dikiliyor abi nasıl yardımcı olalım tek bit tane kaldı size verelim diye
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Doğrudur Ali abi orda dedilerki arama yapmak için rehber sonra arayacağın kişiyi bulacan sonra arayacağın kişiye tıklayıp bilgilerine girdikten sonra numaraya tıklayacan öyle dedide

Ben Turkcell de inceledim biraz ama adamlar başımda dikiliyor abi nasıl yardımcı olalım tek bit tane kaldı size verelim diye

tamam anlaşildi bu wp'nin kullanimiyla ilgili butun menuler icin tek tek video cekip yayinlamak lazim.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
barisclermont

barisclermont

Üye
Hadiii, IOS ,ANDROID kavgasindan bikmistik. Bir de WIN8 çikti iyimi. çok yerler birbirlerini.
Ama bir daha ki telefonum L920 olacak.
 
pirenuri

pirenuri

Üye
adam android agir magir degil diyor benden iyimi bilcen elimdeki nokia 701 Gs2 den daha hizliysa ben android agir derim. Ali kenal abi sen bunlari takma oyle takilsinlar yalanlarla
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Cahil cüretkar olur kendini alim sanır. Elinize telefonlardan herhangi birini birkez bile almadan bi dümbeleğin incelemesiyle konuşuyorsunuz bol kepçeden! Donanım haber shift delete daha düne kadar Nokia yerden yere vurmak için biri üç,üçü beş yapıp Nokia yı karaladılar! Samsung dan cihaz alabilmek için napıcaklarını şaşırdılar hiç birinden haberiniz var mı? Tabi ki yok. Bugün adam bir saat video çekti diyorsunuz da o adam cihazı bir hafta kullanmadan çekti bu videoyu burda bir yıldır kullanan adamın sözlerini kaale almıyorsunuz ama çünkü işinize gelmiyor!
 
ibo_Star

ibo_Star

Üye
    Konu Sahibi
@PireNuri:
Htc 1450-Lumia 1600 olsada yilbasindan sonra yada yaza kesin ama kesin dusecek.
N8 gec dustu hem kamera-hem tasarim sayesinde tutuldu symbian bilinen en eski isletim sistemi.
-Chip Dergisinin Htc ve Lumia testini okuyun.Cepten paket yada wifi ile araliksiz yada 2saaat sonra 1gibi toplamda 5saat 15dakika maximum 5saat 45dakika da batarya omru varmis.
benim 700liralik xperia Ray saat 4saat 45dakika wifide calisiyor.
demek istedim win8 batarya konusunda Android den fazlasini vaat etmiyor.
Cihazlarin Calismasi gucu bence kisiye gore degisir.
elinizde cift cekirdekli 1.5ghz islemcili 1gb ram li urun var.
4cekirdekli cihazdan ustun olmasi piskolojik.

kendim bilgisayar teknisyenim.
kardesimde iphone4s var.
ben xperia Arc kullandim.
suan xperia ray var.
tum mobil isletim sistemlerini kullandim
symbian
Android
windows 6.5
sonra Htc 7mi 7.5mu ne cikardi 900 lira 6ay sonra 500 olmus alan olmayinca.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
@pirenuri:
Htc 1450-Lumia 1600 olsada yilbasindan sonra yada yaza kesin ama kesin dusecek.
N8 gec dustu hem kamera-hem tasarim sayesinde tutuldu symbian bilinen en eski isletim sistemi.
-Chip Dergisinin Htc ve Lumia testini okuyun.Cepten paket yada wifi ile araliksiz yada 2saaat sonra 1gibi toplamda 5saat 15dakika maximum 5saat 45dakika da batarya omru varmis.
benim 700liralik xperia Ray saat 4saat 45dakika wifide calisiyor.
demek istedim win8 batarya konusunda Android den fazlasini vaat etmiyor.
Cihazlarin Calismasi gucu bence kisiye gore degisir.
elinizde cift cekirdekli 1.5ghz islemcili 1gb ram li urun var.
4cekirdekli cihazdan ustun olmasi piskolojik.

kendim bilgisayar teknisyenim.
kardesimde iphone4s var.
ben xperia Arc kullandim.
suan xperia ray var.
tum mobil isletim sistemlerini kullandim
symbian
Android
windows 6.5
sonra Htc 7mi 7.5mu ne cikardi 900 lira 6ay sonra 500 olmus alan olmayinca.

wp 7 7.5 ülkemize girmedi bi kere bunu bilin. ben htc hd2 kullandım cihaz çıktığında 1000 tl iyi 6 ay sonra arkadaşıma 900 e sattım telefonu hala 400 tl lik ikinci el piyasası mevcut cihazın. ayrıca siz wi fi ile kıyaslıyorsunuz wi fi 3g den daha az şarj yiyor bunu biliyor muydunuz? Ali kemal abi de de Lumia900 var ve 8 saat wi fi ile kullanıyor her gün aralıksız çok rahat,gözümle gördüm kendim biliyorum. 920 ile iki gün şarj görevler var siz hangi android cihazın iki günü çıkardığına şahit oldunuz acaba?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
fiyat duşer diye kimse beklemsin arkadaşlar. Şu anda cihazin sadece siyah ve beyaz rengi kaldi piyasada. Bu sadece bizim ulkemizde degil butun dunyada boyle. Dun sari renk icin bir tim'le goruştum adam nokia genel merkezini oradan da distributorun butun depolarini aradilar sadece 8 tane sari renk cihaz ayarlayabilldiler. Cihaz şu anda yok satiyor fiyati kolay kolay duşmez. Bu cihazin fiyatini dulurecek tek şey bir sonraki wp8 amiral gemisidir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt