Win8 Telefon Almak cesaret ister

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
pirenuri

pirenuri

Üye
evet adamlar hakli lumia 920 eziyor resmen note 2 nin rakibi 3310 olabilirdi anca:) yersen.

bi kere not 2 4 çekirdekse androidin yavaşlığından dolayı 4 çekrdek ayrıca bluetooth benim bildiğim l920 dede 4.0

Nokia lumia 920nin ekranı super amoledden daha iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: phantomddl


gkcll

gkcll

Üye

anlayana iyi kapak eline sağlık

- - - Eklendi - - -

1- Bu talepte fiyati o kadar dusmez emin ol zaten suanda 1400-1500 degil 1600-1650 lira ve en az subata kadar bu fiyat devam eder once bi fiyatina bak
2-cok kisi batarya degismesini onemsemez 2000 mah batarya zaten ayrica asiri siklik kazandiriyor
3- 32 Gb hafiza neyine yetmiyor Iphonelardada hafiza karti takma yeri yok
4-aktif internet kullanimi android cihazlarin cogundan fazla. Sadece androis diyorsun androidin bi isletim sistemi oldugundan haberin var demi
5-Artik cogu operatorun guzel net paketleri ve nerdeyse her evde wifi var . Ayrica netin olmasada kutular hareket ediyor ve cogu kutunun netle alakasi yok
6-Android agir bir isletim sistemidir. 4 cekirdekli s3 ten lumia 920 daha stabildir eminim buna. 2model arasinda lumia 920 ye bak gerek nokianin uygulamalari olsun gerek el tutusu insani bastan cikariyor

Umarim cevaplari almissindir. :)

anlayana iyi kapak eline sağlık
 
droidçi

droidçi

Üye
taa android konularindan kalkip.wp konularina gelip nokiayi ve wp8 i elestiriyorsunuz. Demekki nokia iyi yolda. Tabi sizi sıkıntı bastı :D

hayır biz burda wpnin androidten iyi diyenlere doğruları gösteriyoruz yoksa wpnin 920ye katkısı yok
 
ibo_Star

ibo_Star

Üye
    Konu Sahibi
@gkcll:
Anlayana kapak kelimesi yanlis.
yorum yapabilmek icin tarafsiz olmak.
-symbian
-android
-ios gorup kurcalamak sonra yorum yapmak gerek.
herkes ben dogruyu biliyorum derse isimiz cok.
ben yorumumu yaptim
batarya kapasitesi az
3g de 5.5saatte bittigini test etmisler.
merak ve menu gorunum icinse Android icin Launcher var.
yani adamlarda alternatif cok.
hersey kontrolunde.
wp8 iyi olabilir ama en iyisi demek fan boy luk tur.
Karsilama kiyaslama degerlendirme neye gore yapilir o bile karisik konu.
-kimi islemci-ram-batarya kapasitesine bakip karar vermeli.
veya gorunume yeni yazilima bakip kimsede olmayana sahip olmak icin Alanlar bile var.
ben
Eski Nokia N9-N900 hayal kirikligi bunlarda da olmaz insallah
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
uygulama desteği daha da arttığı zaman geçilebilir
 

phantomddl

Üye
Herkes kendi ihtiyaçlarına göre telefon alsın sıkıntı yok :oke: Benim ihtiyacım acaba bunu yapsam daha mı hızlı olur, bunu over clock mu edeyim, şu romumu atayım, virüs mü girer diye düşünmek değil. Telefonu açtığımda uyum sorunu olmadan marketten girip istediğimi indirmek, kullanmak ve kapatmak. Bunları yaparken menüler arasında geçişlerde kasmamak, telefonun donmaması ve akıcı olması önemli. Bunu en iyi yapan iOS, bunun yolunda ilerleyen WP8.
Marketin uygulama azlığı bir gerçek, ama SDK çıkalı 1 ay olmadı daha. Bu yüzden iPad ve Lumia 920 kullanıyorum, kafam rahat.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt