ibo_Star
Üye
Win8 Telefon Almak cesaret ister
Win8 Telefon Almak cesaret ister 
Yazdığım Yazacaklarım Şahsi fikrimdir.Kimseye yazılmamıştır
1-2 Model var ortalama fiyatları 1400-1500 lira.Ocak gibi 1250-2013 mayıs gibi 1000lira olur.Kesin
yani suan alanlar hem ne oldunu bilmeden hemde pahalıya aldılar.
2-Her iki modelde de Batarya değişmiyor buda yedek batarya alıp şarj etme durumunuz yok demek.
şahsi fikrim tasarım dan öte kullanışlık olmalı.batarya değişseydi iyi olurdu.
3-her iki modelde hafiza kartı yok olsa iyi olurdu.
4-her 2 model aktif internet kullanımı sadece 5 kusur saat.cok az.
Android de de Durum boyle demekki batarya anlamında ustunlugu yok.
5-hareketli kutular senkranizasyon arka planda internet istiyormus.kapatılabilirmis ama o zaman olmasının bir anlamı yokmus.
6-Chip dergisi her 2 model için ortalama 1-2gün gidiyor demiş.Android de aynı.
ozaman arayuz haric ne ustunlugu var win8 gecmenin merak ettim.

Yazdığım Yazacaklarım Şahsi fikrimdir.Kimseye yazılmamıştır

1-2 Model var ortalama fiyatları 1400-1500 lira.Ocak gibi 1250-2013 mayıs gibi 1000lira olur.Kesin
yani suan alanlar hem ne oldunu bilmeden hemde pahalıya aldılar.
2-Her iki modelde de Batarya değişmiyor buda yedek batarya alıp şarj etme durumunuz yok demek.
şahsi fikrim tasarım dan öte kullanışlık olmalı.batarya değişseydi iyi olurdu.
3-her iki modelde hafiza kartı yok olsa iyi olurdu.
4-her 2 model aktif internet kullanımı sadece 5 kusur saat.cok az.
Android de de Durum boyle demekki batarya anlamında ustunlugu yok.
5-hareketli kutular senkranizasyon arka planda internet istiyormus.kapatılabilirmis ama o zaman olmasının bir anlamı yokmus.
6-Chip dergisi her 2 model için ortalama 1-2gün gidiyor demiş.Android de aynı.
ozaman arayuz haric ne ustunlugu var win8 gecmenin merak ettim.

