Win8 Telefon Almak cesaret ister

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ibo_Star

ibo_Star

Üye
    Konu Sahibi
Suan hem merak var hemde sadece 2model.
Nokia Aralikta 1modeli daha getirecek
Huawei ve Zte nin de win8 modelleri var. 2si yada ikisinden biri kendi adiyla yada Operatorler sayesinde gelecektir bu nedenle fiyat duser dedim.
suan Htc ve 2Lumia var devami gelirse mecbur inis olur
 


KKIVANCC

KKIVANCC

Üye
Ya bırakın artık şaka gibi konular açmayı siz ne zaman gördünüz Microsoftun gerçekten girdiği bir pazarda başarısız olduğunu adamlar resmen yıkmaya geliyorlar hala andoid falan diyorsunuz uygulama çıkmaz diyorsunuz bırakın bu işleri arkadaş kıçı kırık androidi kral yaptınız gelmişsiniz buraya konusuyorsunuz gidin başkalarına akıl verin ya da kendinize saklayın aklınızı WP8 yıktı geçti k.edin artık android'in piyasasını İOS'un piyasasını düşüren bir işletim sistemi gelmiş hala konuşuyorlar yok bu olmaz su olmaz bıkmadınız.
 
ibo_Star

ibo_Star

Üye
    Konu Sahibi
Bence telefon kisiye gore degisir.
iphone Batarya omru Android ten daha iyi ama Android Rootlanip
Gereksiz her uygulamayi kaldirmak-acilista calisan gereksiz uygulamalari iptal etmek-gorunum arayuzu degistirmek gibi avantajlar Sunuyor
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Suan hem merak var hemde sadece 2model.
Nokia Aralikta 1modeli daha getirecek
Huawei ve Zte nin de win8 modelleri var. 2si yada ikisinden biri kendi adiyla yada Operatorler sayesinde gelecektir bu nedenle fiyat duser dedim.
suan Htc ve 2Lumia var devami gelirse mecbur inis olur

huaweinin bir modeli var o da alt segmend olan ascend w1. zte haziran ayindan once wp8 telefon cikaramaz. Keşke hepsi cikarsa da rekabet fiyatlari duşurse ama microsoftun acikladigi 4 uretici dişindaki firmalar ancak 2013haziran ayinda cikarabilirler.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bir ekleme daha yapayim nokianin ocak şubat doneminde cikaracagi wp8 telefonlar lumia820'nin alt segmentleri olucak. Zeal ve flame kod adli bu cihazlar muhtemelen 800mhz,1ghz veya maksimum 1.2 ghz dual core ve 512mb rame sahip olup cozunurlukleri de 480x800 olucak.
 
ibo_Star

ibo_Star

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia Serisi firmanin mali anlamda zor durum kotu gidisinden microsoft tarafindan kurtulus yoludur.
Yillarca Herkesin kullandigi Symbian dan vazgectiler-Destek vermicez dediler insanlar Lumia yani windows lu telf alsin diye.
Keske daha duzgun modelleri kaliteli ekran+guclu batarya+cift cekirdek 1.2ghz islemci+1hatta 2gb ram li Symbian 3modeller uretse alicisi cok cikar.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
fiyat duşer diye kimse beklemsin arkadaşlar. Şu anda cihazin sadece siyah ve beyaz rengi kaldi piyasada. Bu sadece bizim ulkemizde degil butun dunyada boyle. Dun sari renk icin bir tim'le goruştum adam nokia genel merkezini oradan da distributorun butun depolarini aradilar sadece 8 tane sari renk cihaz ayarlayabilldiler. Cihaz şu anda yok satiyor fiyati kolay kolay duşmez. Bu cihazin fiyatini dulurecek tek şey bir sonraki wp8 amiral gemisidir.

Aynen.
Lumia 920'nin satışları böyle devam ederse, ikinci Amiral geminin gelişi muhtemelen bahar sonu yada yaz ayları başlarında olur.
Fiyat konusunda da Şubat ayına kadar kimse düşme beklemesin :kıskıs:
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Keşkelerle olmuyor ortada bir gerçek var oda şu.symbianla burayakadar demekki. symbian ile bazı şeyler olamıyor demekki ,adamlar radikal bir karar ile hem meego yu hemde symbianı bırakıp wp ye geçti.bana göre en iyisini yaptı, yoksa rekabet etmesi mümkün değildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece ve n000k
ecel54

ecel54

Üye
windows phone 8 telefonlardan sadece 2 tane varmış gibi bahsetmişsin. Bu yazdığın cihazlar lumia 920 ve 820 galiba.

1. Hangi telefon bu kadar çok düşmüz, hemde bu kadar talep varken yok satıyor :D

2. 820'de değiştirilebilir kapak var

3. 820'de hafıza kartı desteği var

4. Batarya sadece internet perfonsıylamı ölçülüyor ? , hem .çoğu androidden iyi

5. İnternet istemeyen kuytularda var istemeyenlerde var, E-posta bildirim kutusu internetsiz nasıl çalısşsın veya hava durumu kutusu, internetsiz çalışabiliyordu da onlarmı yapmadı

6. Chip dergisini okumadığım için birşey diyemem
 
  • Beğen
Tepkiler: phantomddl

phantomddl

Üye
Bence işletim sisteminde WP8'in karşılaştırılabileceği işletim sistemi iOS'dur, benzer bir çok yanı var. Stabillik ve güvenlik olarak bu ikisi öne çıkıyor. Android biraz daha fazla zamanı olan, hani Geek terimi vardır ya ingilizce de, o tür insanlar içindir.

Performans açısından Lumia 920'yi karşılaştırabileceğin iki cihaz vardır, bunlardan birisi iPhone5, diğeri ise Galaxy Note 2'dir.

Son zamanlarda bozsalarda şu anda bana göre en stabil ve responsive çalışan işletim sistemi iOS'tur. WP kendine Android'i değil iOS'u rakip görmeli ancak öyle başarıya ulaşır ki attığı atımlarda doğru bir yolda olduğunu görüyoruz.
 
Türe

Türe

Üye
O değil de marketi düzeltsinler :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: phantomddl

Frksylyc

Üye
herseyi zaman gosterecek N9 uda yere goge sigdirilamadigi zamanlari gorduk.
 

Frksylyc

Üye
hem durun bakalim ne derecede guncelleme sunacaklar mesela 5-6 ay sonra arayuzunden sikilmayacakmisiniz.ve onemli bir soru 1800 tl niz var htc wp mu nokia lumia 920 mi yoksa galaxy note II mi tercih edersiniz.ben kendi dusuncemi soyliyeyim bir an bile olsun dusunmeden note 2.
 
  • Beğen
Tepkiler: droidçi
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
hem durun bakalim ne derecede guncelleme sunacaklar mesela 5-6 ay sonra arayuzunden sikilmayacakmisiniz.ve onemli bir soru 1800 tl niz var htc wp mu nokia lumia 920 mi yoksa galaxy note II mi tercih edersiniz.ben kendi dusuncemi soyliyeyim bir an bile olsun dusunmeden note 2.

düşününce note 2 demezsin zaten..
 
  • Beğen
Tepkiler: sinan-19 ve kullanıcıadları
droidçi

droidçi

Üye
Bence işletim sisteminde WP8'in karşılaştırılabileceği işletim sistemi iOS'dur, benzer bir çok yanı var. Stabillik ve güvenlik olarak bu ikisi öne çıkıyor. Android biraz daha fazla zamanı olan, hani Geek terimi vardır ya ingilizce de, o tür insanlar içindir.

Performans açısından Lumia 920'yi karşılaştırabileceğin iki cihaz vardır, bunlardan birisi iPhone5, diğeri ise Galaxy Note 2'dir.

Son zamanlarda bozsalarda şu anda bana göre en stabil ve responsive çalışan işletim sistemi iOS'tur. WP kendine Android'i değil iOS'u rakip görmeli ancak öyle başarıya ulaşır ki attığı atımlarda doğru bir yolda olduğunu görüyoruz.
doğru wp8 kendini ios ile kıyaslamalı çünkü android ile rekabet edecek kadar büyük değil
hem durun bakalim ne derecede guncelleme sunacaklar mesela 5-6 ay sonra arayuzunden sikilmayacakmisiniz.ve onemli bir soru 1800 tl niz var htc wp mu nokia lumia 920 mi yoksa galaxy note II mi tercih edersiniz.ben kendi dusuncemi soyliyeyim bir an bile olsun dusunmeden note 2.
bırak boşver biz düşünmeden note 2 diyelim onlar düşünsün düşünsün symbiandan sonra çağ atladıklarını sansınlar

920 süper ama sistemi değil kamera diyorsunuz 808de de var purewiev kamera
 

osicik

Üye
renk ve zevk olaylarını tartışıp birbirinize kabul ettirmeye çalışıyorsunuz çok komik oluyor biri ahmeti biri mehmeti sever biri kırmızı severken biri yeşil sever mesela bana l920 verseler bi de s2 verseler sırf o ekran görüntüsünü arayüzü sevmediğim için s2 derim... saçma diyen de olabilir ama benim zevkim ben kullanacam çünkü...:alkis
 

Frksylyc

Üye
evet adamlar hakli lumia 920 eziyor resmen note 2 nin rakibi 3310 olabilirdi anca:) yersen.
 
SheFy

SheFy

Üye
taa android konularindan kalkip.wp konularina gelip nokiayi ve wp8 i elestiriyorsunuz. Demekki nokia iyi yolda. Tabi sizi sıkıntı bastı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: phantomddl
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt