Galaxy Nexus mu Apple iPhone 4S mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
4.1 Jelly Bean li Nexus tercih ediliyorsa eğer One X ve S3 Jelly Bean alınca yeni iphone la yarışır diyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe ve MasteLaa


Lenneth

Üye
Ben 4s kullaniyorum önceki Android deneyimlerini eklersek internet konusunda Android rakipsiz. Opera Mobile + Android birlikteliginin verdigi keyif iOs ta hicbir tarayicida yok. (Apple saolsun nerdeyse hepsi safarinin motorunu kullanmak zorunda, safarinin coktugu sitelerde diger tarayicilarda cokuyor haliyle)

Onun disinda Android in üstünlükleri belli zaten, widget li ev ekranlari, daha gelismis bildirim merkezi, daha detayli ve kolay ayarlar. Telefona bagli olarak buyuk ekran.

iOs'unkilerde daha stabil ve kararli olma, donanimi daha verimli kullanma , kolay kullanisli ve akici bir arayuz. Yag gibi akan oyun ve uygulamalar

iOs u jailbreak ile kullaninca biraz sistemi yavaslatsada bir suru guzel tweak eklenebiliyor. Installaous ile forumlari gezmeden dogrudan cihaz uzerine crackli oyun ve uygulamalar indirilebiliyor. Androidlerde bunu yapan marketler sorunlu oluyor ve indirdiklerinizin calisacaginin garantisi yok. 400 mb lik oyunu indirirsiniz ve donanim farkliliginden calismaz. Buyuk bir hayal kirikligi

Benim icin 4s su an Android'li telefonlardan daha önde o yüzden 4s diyorum.
 
Superfan

Superfan

Üye
Kusura bakmayın da iPhone 5 o özelliklerle gelirse bırakın 3000 TL' yi..4000 TL' yi de geçer.Motorola Atrix 3 geliyor.2GB Ram / HD Ekran / Dört çekirdekli işlemci / Ve düşünün motorola.Google'a ait bir firma.%100 JB desteği de alır.O telefon bile piyasayı fiyat bakımından zorlar.Ama iPhone 4S sahip olduğu donanımla 2000 TL ve üstü fiyattan gidiyor.

- - - Eklendi - - -

Kusura bakmayın da iPhone 5 o özelliklerle gelirse bırakın 3000 TL' yi..4000 TL' yi de geçer.Motorola Atrix 3 geliyor.2GB Ram / HD Ekran / Dört çekirdekli işlemci / Ve düşünün motorola.Google'a ait bir firma.%100 JB desteği de alır.O telefon bile piyasayı fiyat bakımından zorlar.Ama iPhone 4S sahip olduğu donanımla 2000 TL ve üstü fiyattan gidiyor.

Kısacası iPhone 5'in minisi olmazsa iPhone 5 adını unutun :tebessüm:
 
Türe

Türe

Üye


4 çekirdek,2gb ram ile gelirse ve pil ömrüde uzun olursa süper olur fakat fiyatı abartmamaları lazım:oke:

Bana kalırsa 4 çekirdek garanti gelir ama 2gb ram ios'a gereksiz 1 yeter de artar bile :hmmm ama 2 gb olursa multitasking olayını düzeltirler belki çünkü yeni öğrendim bir program arkaplanda 10 dk çalışabiliyormuş :ah 2500'den aşağı geleceğini de sanmam :(
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye


Bana kalırsa 4 çekirdek garanti gelir ama 2gb ram ios'a gereksiz 1 yeter de artar bile :hmmm ama 2 gb olursa multitasking olayını düzeltirler belki çünkü yeni öğrendim bir program arkaplanda 10 dk çalışabiliyormuş :ah 2500'den aşağı geleceğini de sanmam :(
Kardom İphone 4s bile 2500 tL yi bulan yerler var ben en az 3000 diyorum böyle çıkarsa :kıskıs: Yalnız 4 çekirdek ve 2 gb ram ile çıkarsa bir de iOS un stabilliği ve sistem rahatlığı ile uçar o telefon :oke:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

Kardom İphone 4s bile 2500 tL yi bulan yerler var ben en az 3000 diyorum böyle çıkarsa :kıskıs: Yalnız 4 çekirdek ve 2 gb ram ile çıkarsa bir de iOS un stabilliği ve sistem rahatlığı ile uçar o telefon :oke:

şimdi sakin olun ve klavyeyi yavaşça bırakın. Apple sizce yeni iPhone'a 2 GB RAM koyar mı ??
 
Superfan

Superfan

Üye
Bıraktıysan nasıl yazdın ? :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Türe

Türe

Üye

Kardom İphone 4s bile 2500 tL yi bulan yerler var ben en az 3000 diyorum böyle çıkarsa :kıskıs: Yalnız 4 çekirdek ve 2 gb ram ile çıkarsa bir de iOS un stabilliği ve sistem rahatlığı ile uçar o telefon :oke:

Prototiplerine baktım kardo sanırım telefon enine çok az büyüyecek boyuna daha fazla büyüyecek ve tahminim yanlış değilse 4.0" olacak ekranı
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


Prototiplerine baktım kardo sanırım telefon enine çok az büyüyecek boyuna daha fazla büyüyecek ve tahminim yanlış değilse 4.0" olacak ekranı
Enine büyümemesi çok kötü olur bence..
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Bu arada hayatta 2 Gb ram koymazlar garantisini verebilirim niye bilmiyorum ama :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TheLastRevolution
  • Kilitli
Karşılaştırma Galaxy Nexus mu iPhone 4S mi ?
2
Cevap
30
Görüntüleme
2K
TheLastRevolution
Cevap
19
Görüntüleme
3K
tempestshine
Şamar Oğlanı
Cevap
74
Görüntüleme
11K
Şamar Oğlanı
Cevap
3
Görüntüleme
674
Masha


Üst Alt