Yeni İphone'un donanımını çok merak ediyorum abim4.1 Jelly Bean li Nexus tercih ediliyorsa eğer One X ve S3 Jelly Bean alınca yeni iphone la yarışır diyorum![]()

Yeni İphone'un donanımını çok merak ediyorum abim![]()

4 çekirdek,2gb ram ile gelirse ve pil ömrüde uzun olursa süper olur fakat fiyatı abartmamaları lazım![]()
Böyle yaparlarsa 3000 den başlar
Böyle yaparlarsa 3000 den başlar
![]()

ışte onu yapmamaları lazım![]()

Kusura bakmayın da iPhone 5 o özelliklerle gelirse bırakın 3000 TL' yi..4000 TL' yi de geçer.Motorola Atrix 3 geliyor.2GB Ram / HD Ekran / Dört çekirdekli işlemci / Ve düşünün motorola.Google'a ait bir firma.%100 JB desteği de alır.O telefon bile piyasayı fiyat bakımından zorlar.Ama iPhone 4S sahip olduğu donanımla 2000 TL ve üstü fiyattan gidiyor.

4 çekirdek,2gb ram ile gelirse ve pil ömrüde uzun olursa süper olur fakat fiyatı abartmamaları lazım![]()
ama 2 gb olursa multitasking olayını düzeltirler belki çünkü yeni öğrendim bir program arkaplanda 10 dk çalışabiliyormuş
2500'den aşağı geleceğini de sanmam 
Kardom İphone 4s bile 2500 tL yi bulan yerler var ben en az 3000 diyorum böyle çıkarsa
Bana kalırsa 4 çekirdek garanti gelir ama 2gb ram ios'a gereksiz 1 yeter de artar bileama 2 gb olursa multitasking olayını düzeltirler belki çünkü yeni öğrendim bir program arkaplanda 10 dk çalışabiliyormuş
2500'den aşağı geleceğini de sanmam
![]()
Yalnız 4 çekirdek ve 2 gb ram ile çıkarsa bir de iOS un stabilliği ve sistem rahatlığı ile uçar o telefon 
Kardom İphone 4s bile 2500 tL yi bulan yerler var ben en az 3000 diyorum böyle çıkarsaYalnız 4 çekirdek ve 2 gb ram ile çıkarsa bir de iOS un stabilliği ve sistem rahatlığı ile uçar o telefon
![]()
Sakince bıraktım ve çıkarmaz bence
şimdi sakin olun ve klavyeyi yavaşça bırakın. Apple sizce yeni iPhone'a 2 GB RAM koyar mı ??

Sakince bıraktım ve çıkarmaz bence![]()

Bıraktıysan nasıl yazdın ?![]()

Galaxy s2 de konuş o yazsın var yaBıraktıysan nasıl yazdın ?![]()

Kardom İphone 4s bile 2500 tL yi bulan yerler var ben en az 3000 diyorum böyle çıkarsaYalnız 4 çekirdek ve 2 gb ram ile çıkarsa bir de iOS un stabilliği ve sistem rahatlığı ile uçar o telefon
![]()
Galaxy s2 de konuş o yazsın var ya![]()

şimdi sakin olun ve klavyeyi yavaşça bırakın. Apple sizce yeni iPhone'a 2 GB RAM koyar mı ??

Enine büyümemesi çok kötü olur bence..
Prototiplerine baktım kardo sanırım telefon enine çok az büyüyecek boyuna daha fazla büyüyecek ve tahminim yanlış değilse 4.0" olacak ekranı
