Amaru Shady
Üye
1 koyar gibi![]()
1 koysun ona lafım yok

1 koyar gibi![]()

Hoşgeldin abim senin düşüncelerini almak isteriz i5 hakkında
Ooo büyük laf adam haklı beyler dağılın![]()

Hoşbulduk kardeşim benim
Hoşgeldin abim senin düşüncelerini almak isteriz i5 hakkında![]()
Tamam ciddi oluyorum
i5 in çok iyi bir telefon olacağı aşikâr. Ama şöyle tahmin edebilirim donanımını : 4 çekirdekli Cpu, SGX543MP4 Gpu, 1 GB Ram, 8 Mp geliştirilmiş kamera, 4" yada 3.8" ekran boyutu, daha sağlam yapıda ekran(Gorilla Glass) olabilir. Bu şekilde gelir diye tahmin ederekten fiyatıda en az 2500 diyorum ortalama 3000 e yakın çıkış fiyatı diyorum 
Haklısın abim ben de Apple ın ekranı 4.0 inç ten büyük yapmayacağını düşünüyorum sonuçta bütün oyunları 3.5 için hazırlanmış
Hoşbulduk kardeşim benimTamam ciddi oluyorum
i5 in çok iyi bir telefon olacağı aşikâr. Ama şöyle tahmin edebilirim donanımını : 4 çekirdekli Cpu, SGX543MP4 Gpu, 1 GB Ram, 8 Mp geliştirilmiş kamera, 4" yada 3.8" ekran boyutu, daha sağlam yapıda ekran(Gorilla Glass) olabilir. Bu şekilde gelir diye tahmin ederekten fiyatıda en az 2500 diyorum ortalama 3000 e yakın çıkış fiyatı diyorum
![]()

Mantıklı olanda bu
Haklısın abim ben de Apple ın ekranı 4.0 inç ten büyük yapmayacağını düşünüyorum sonuçta bütün oyunları 3.5 için hazırlanmış![]()
Apple da yüksek boyutlarda ekranla çıkarsa artık herkes büyük telefonlara alışmaya mahkum 
Çok haklısın abim artık onlar da küçük gelecek
Mantıklı olanda buApple da yüksek boyutlarda ekranla çıkarsa artık herkes büyük telefonlara alışmaya mahkum
![]()

hocam diyorsunuz ya iphone 5 3000 filan olur diye apple türkiye ofisi açılırsa iphone 5'ten önce bence normal iphone fiyatlarına döner
İphone 5 i bekle derim![]()
eger android duşunuyorsan ve maddi olarak sıkıntın yoksa ki iphone4s duşunuyorsun ayni fiyatlara one x derim. Seni tanidigim kadariyla cocoa arayuzunden hoşlanmiyorsun o yuzden ios6 ile iphone5i de alsan senin icin pek bir onemi yok ama apple ureticilerinin iddialari dogruysa iphone5 gercekten beklenildigine degecek. zor bir karar seni bekliyor ama nexusu unut başka modellere bak.
).Ama sonuncunun NOKIA olduğuna hiç şaşmadım.Neyse uzaklaşmayayım konundan.Yukarıda olduğu gibi 4S in bazı avantajları ve dezavantajları var.Öte yandan Galaxy Nexus harikadır.Bence Galaxy Nexus al derim.Ama sürekli oyun oynayacaksan en çok uygulaması olan Apple'ın IPHONE 4S'ini de alabilirsin.İstersen CHIP al.Oku bi.Orada kaliteli kıyaslamalar yapılmış.Mutlaka oku eğer kararsız kaldıysan.Ona göre sana uygun olanını seç.Nokia'dan kurtulacağına sevindim.
jb 4.1 diye güncelleme aldı ki bence şuan istedigi konuma geldi diye düşünmekteyim JB 4.1 nexus'u 4-5 basamak birden atlattı...
- - - Eklendi - - -
nexus'u 4.1 jb güncellenmiş olarak incele zaten ondan başka hemen alan bir android yok bak offline hizmetler yeter ...( mesela online olarak sesli mesaj yazabiliyorum 2.3.6 ile ama 4.1 JB de offline olarak sunuluyor diye bilmekteyim ... + yag kıvamında akıcılık + büyük performans artışları söz konusu ve dahası yüz tanıma teknolojisinin geldigi son nokta güzel, foto ile kandırma devri bitti yüzünü gören telefon gözleri kırpmanı istiyor ki bence iyi olmuş... küçük bir ayrıntı...
Nexustaki çekincelerinin sebebi farklı ilk jb alan model olması veya jb ile gelen özelliklerin çok gelişmiş olması değil. Uzun kullanımlarda işlemcinin yorulması sebebiyle performans düşüklüğü yaşadığına bir kac incelemede şahit oldum. Özellikle gpusu sanki adreno200e donüyordu.
- - - Eklendi - - -
Ayrıca jb için en uygun donanım bana göre one x ve biraz da sgs3 te.

Kuzum süper olacak gibime geliyor inşallah stabilleşir biraz
evet tabiki öle ama ICS li gelen nexus'u bile adam etti JB işte benim demek istedigin de tam bu JB Li SGS3 ile One X nasıl olacak
hep birlikte görecegiz...![]()

Kuzum süper olacak gibime geliyor inşallah stabilleşir biraz![]()

