C7 İçin Belle Çalışması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Suyaka

Suyaka

Üye
    Konu Sahibi
C7 İçin Belle Çalışması
Merhaba arkadaşlar.

Bir arkadaş C7 için belle modladığı konusunda haber paylaşmış. Siteden edindiğim bilgiler doğrultusunda, çalıştırmış ve ekran görüntüsü yayınlamak için bekleyin demiş. Gelişmeleri takip ediyor ve sizlerle paylaşıyor olacağım. Mâlum güncellemeden sonra C7'lerimizin ilk hâlini arar olduk. Bu yüzden her türlü beta testine katılmayı düşünüyorum. Eğer mümkün olsaydı germany annaya geri dönecektim ama sanırım bu da mümkün değil şu aşamada. Herneyse, gelişmeleri buradan yazıyor olacağım.
 


haliloz95

Üye
c7 ciler inşallah en kısa zamanda bellelerinize kavuşursunuz bellesiz s3 s3 değil .d
 
SilentOne

SilentOne

Üye
C6-01 üvey evlatmı yha bize nie yok:(
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
inşallah
 
SilentOne

SilentOne

Üye
C6-01'e sahip olduğun için sevinmen gerek. S^3 forumundasın onun sayesinde : )

o konuda her zamn seviniym yha ama c7 yde belle çıp c6-01 çıkmamasına tepki gösterdim yoksa telefonu seviyom ama belleli daha çok sevicem
 
emreipekci

emreipekci

Üye
ümitle bekliyoruz bakalım :aman2:
 
spartuas

spartuas

Üye
o konuda her zamn seviniym yha ama c7 yde belle çıp c6-01 çıkmamasına tepki gösterdim yoksa telefonu seviyom ama belleli daha çok sevicem
bizlerde n8 e çıkmasına tepki gösteriyoruz ama nafile :oke:
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
Arkadaşlar bir sorum olacak.
C7 için nokia 701'in belle sürümünü kursak ve problem çıksa, geri dönebilir miyiz annaya?
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Hadi umarım bir an önce gelir de sizde kavuşursunuz bellenize :)

----------Eklendi @ 02:06:10 ---------- Yazıldı @ 02:05:23 ----------

Arkadaşlar bir sorum olacak.
C7 için nokia 701'in belle sürümünü kursak ve problem çıksa, geri dönebilir miyiz annaya?

Kuramazsınız cihaz bir daha açılmaz muhtemelen. Dead flash atmak zorunda kalabilirsiniz..
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
Hadi umarım bir an önce gelir de sizde kavuşursunuz bellenize :)----------Eklendi @ 02:06:10 ---------- Yazıldı @ 02:05:23 ----------Kuramazsınız cihaz bir daha açılmaz muhtemelen. Dead flash atmak zorunda kalabilirsiniz..
peki dead phone flaşlama ile telefon kurtarılabilir mi?
 
Suyaka

Suyaka

Üye
    Konu Sahibi
Donanımsal olarak uyuşmaz, bunun pek mümkünâtı yok gibi görünüyor şimdilik.
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
ben 701 belle firmware'yi c7'de denemek istiyorum fakat korktuğum tek şey anna 24.001'de ki gibi geri dönememk. Ve telefon çökerse de dönemezsm telefon artık asla düzelmez. Ben belleyi kursam telefon çokse dead phone yolu ile anna 24.1'e dönebilir miyim?
 
Suyaka

Suyaka

Üye
    Konu Sahibi
Yanlışsam arkadaşlar beni düzeltsin ama Dead phone ile en başa dönebiliyorsun fakat bunu da teknik servis muhakkak farkediyor.
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
Yanlışsam arkadaşlar beni düzeltsin ama Dead phone ile en başa dönebiliyorsun fakat bunu da teknik servis muhakkak farkediyor.
N8 dışında hiçbir telefonda donulemedi annadan geriye diye biliyorum.
 
Suyaka

Suyaka

Üye
    Konu Sahibi
Dead phone ile bile dönülememiş mi?
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
Dead phone ile bile dönülememiş mi?
hayır. Hatta ben müzik çalar probleminden dolayı herşeyi denedm, downgrade, pw, dead phone felan. Hiçbir şekilde eski versiyonu kuramadm hep En üst olan sürümu kurmak zorundaym. Sadece 24.1 ile geri dönülüyo. Belle 24.1den yüksek olduğu için 24.1e dönememk endişelendiren şey.

----------Eklendi @ 02:29:50 ---------- Yazıldı @ 02:29:02 ----------

Evet dead flash ile cihazı kurtarmak mümkün..
teşekkür ederim arkadaşm :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt