Suyaka
Üye
C7 İçin Belle Çalışması
Merhaba arkadaşlar.
Bir arkadaş C7 için belle modladığı konusunda haber paylaşmış. Siteden edindiğim bilgiler doğrultusunda, çalıştırmış ve ekran görüntüsü yayınlamak için bekleyin demiş. Gelişmeleri takip ediyor ve sizlerle paylaşıyor olacağım. Mâlum güncellemeden sonra C7'lerimizin ilk hâlini arar olduk. Bu yüzden her türlü beta testine katılmayı düşünüyorum. Eğer mümkün olsaydı germany annaya geri dönecektim ama sanırım bu da mümkün değil şu aşamada. Herneyse, gelişmeleri buradan yazıyor olacağım.
Bir arkadaş C7 için belle modladığı konusunda haber paylaşmış. Siteden edindiğim bilgiler doğrultusunda, çalıştırmış ve ekran görüntüsü yayınlamak için bekleyin demiş. Gelişmeleri takip ediyor ve sizlerle paylaşıyor olacağım. Mâlum güncellemeden sonra C7'lerimizin ilk hâlini arar olduk. Bu yüzden her türlü beta testine katılmayı düşünüyorum. Eğer mümkün olsaydı germany annaya geri dönecektim ama sanırım bu da mümkün değil şu aşamada. Herneyse, gelişmeleri buradan yazıyor olacağım.

mesela c7 yede yok xd 
: 
