TCK v2 Belle Final [Yeniden Doğuş]


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
görseller eklendi
 
  • Beğen
Tepkiler: Rambo_FT
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
:).
 

blue_love_46

Üye
jaf inf yi seçince rm-559 x6 otomatik kendini kapatıyor yardımcı olabilecek birisi var mı
 
hasanyangel

hasanyangel

Üye
melek yaptın beni felek ,
müsaitsen ör bana bi yelek yo yo yo yoo ! Ellerine sağlık :) :P
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah :)
 
bygokhan

bygokhan

Üye
teşekkürler hacilar
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah
 
ayvalıkonur

ayvalıkonur

Üye
yazılım sürüm tarihi neden 22.09.2011-görünüyor telefonda?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
yapan adamın canı öyle istemiş
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
tamam
 
firat1231

firat1231

Üye
usta resimler ölmüs ya :(
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
düzeltirim :) en aşağıda ekli dosyalar kışmında var
 
firat1231

firat1231

Üye
usta bende phoenix dosyası yok :(

- - - Eklendi - - -

usta bende phoenix dosyası yok :(

TAMAM DIKKATLI OKUDUM ANLATMISSIN ISLEM DEVAM EDIYOR

- - - Eklendi - - -

Arkadasım 25 defa flash'a bastım telefonun acma kapama tusuna bırrkere basıp elımı cektım hemen usb sesi geliyo ardından error verıyo program

- - - Eklendi - - -

telefonum siyah degıl ondan mı acaba bılemedımkı soyledıgın adımları harfiyen uyguladım
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
başka usb girişine tak masa üstüyse arka usb yi dene
 
firat1231

firat1231

Üye
tamamdır 2 secenegı ısaretlememısım crt ve kapalı usb :D

- - - Eklendi - - -

ellerine saglık usta super olmus.hic degilse Nokia 5230'u biraz daha kullanıcam sırf arayuzu ıcın :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt