MakiOkey Turnuvası! 1. Tur Başladı!!!

Sponsorlu Bağlantılar



greenmile

greenmile

Üye
biz bu akşam 9 da yapıyoruz...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bizim gruptakiler;

[email protected]

Eklersiniz yeni geldim eve, konuştuğumuz gibi oynarız. :oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maçımız az sonra başlıyor :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Herkes sözleştiği saatte geldi :)
Ustalar / Taşlarım odasındayız, herkesi bekleriz :)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bende giriyorum.
 

cool_eagle

Üye
hadi hayırlısı :):)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maç başladı :)
 
greenmile

greenmile

Üye
Maçlarınızı Mart adlı oda da yapmanızı öneririm en boş odalardan birisi bu arada bizim maçta yarına kaldı...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Oyunu kazanan pisicikk ve cool_eagle çiftini, tebrik ederim!
Çok çekişmeli ve güzel bir maçtı :oke:
 

Ekli dosyalar

pisicikk

pisicikk

Üye
:) teşekkürler :)
gerçekten çok güzel bir maçtı çok çekişmeli ve zevkli geçti :)
emeği geçen herkes sağolsun...
 
ysr86

ysr86

Üye
cuma günü 22.00 sularında yapmak için sözleştik ancak henüz diğer rakiplden onay gelmedi o da cevap yazsın maçımızı yapacağız :)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
ertasxx ve redragonn msn adreslerinizi verin. şunu söyleyeyim bu maçı yarın akşam(cuma) yapalım. ben hafta sonu müsait olmayabilirim. önemli randevülerim var:ehe
bu gün salihle sizinle irtibata geçmeye çalıştık ama sonuç yok. reddragon msn adresi ekledim ama hala listemde yoksun ya yanlış ekledim yada sen kabul etmedin. ertasxx sende msn ni ver ben yarın akşam sürakli açık olacam bir aksilik çıkmazsa, şu maçı yapalım.
 
mexico_35

mexico_35

Üye
bol şanslar herkese bayadır girmiyodum işlerim nedeniyle bir daha ki turnuvada olmak isterim.
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Negative yok meydanda :@ banlayın şu arkadaşı :ehe
 


Üst Alt