Arkadaşım yüklenen versiyondan malesef geri dönüş yok.ben bunu bi ara araştırdım.arkadaşlar cihazımda v31 versiyon yüklü v30 versiyonu nasıl geri yüklerim? yardım lütfen
anlamıyoz cok ondan öğrenmeye calısıyoruz yardımcı olursan sewinirim
kaldırma başarısız diyor..
Arkadaşımslm n95 8gb kullanıcıları gerçektende süper cihaz herşeyiyle 10 numara benimde birkaç sorunum var yardımcı olursanız sevinirmmm
1)türkçe yüklü el feneri bulamadım kırmızı ışık yanıyor falan diyorlar hiç bulaşmadım. flaşı çok ii. fener olayını çözen varsa paylaşıversin..
2)versiyonu v 31.0.015 yaptım harita falan değişti. memnunumm.ama inretnet ayarlarına girdiğimde haritanın harita kapanıyor.menüye dönüyor. kaldırlmıyorda meretkaldırma başarısız diyor..
3) eski versiyonda miss gibi msn live türkçe vardı. sürüm yükselttim . program var. ama açmıyor.
4) sürüm yükseltenler video tv falan izliyoruz demişler. daha izlemek kısmet olmadı...
bu sorunlarıda (kapak tıkırtısı hariç) çözdümmü züper olucak kankalarr... herkese ii günlerr
Arkadaşım
1-el feneri proğramı hem piline zarar hemde ekranı mahveden bir uygulamadır.
2-Yeniden güncellersen değişebilir.
3-Son sürümleri sitede var ordan tekrar yükle.Olmadı gsm şirketin neyse ordan yükle.
4-Ben mükemmel tv izliyorum hem wi-fi den hem 3G den.Sbp v var 3rd uygulamalar bölümünde onu yükle. saygılar
kardeş çözümlerin için teşekkürler... yeni yeni öğreniyoruz makineyi![]()
1)ekrandan değil flaştan el feneri yapmak istiyorum..
arkadaşlar birde benim arka kamera lens korumasında su damlası gibi lekeler oluşmaya başladı sanki jelatini varda hava yapmış gibi jelatin falanda görünmüyor... kamera kalitesini etkiliyor..
Arkadaşım
1-el feneri proğramı hem piline zarar hemde ekranı mahveden bir uygulamadır.
2-Yeniden güncellersen değişebilir.
3-Son sürümleri sitede var ordan tekrar yükle.Olmadı gsm şirketin neyse ordan yükle.
4-Ben mükemmel tv izliyorum hem wi-fi den hem 3G den.Sbp v var 3rd uygulamalar bölümünde onu yükle. saygılar
kardeş çözümlerin için teşekkürler... yeni yeni öğreniyoruz makineyi![]()
1)ekrandan değil flaştan el feneri yapmak istiyorum..
arkadaşlar birde benim arka kamera lens korumasında su damlası gibi lekeler oluşmaya başladı sanki jelatini varda hava yapmış gibi jelatin falanda görünmüyor... kamera kalitesini etkiliyor..
Arkadaşım yorumun için sağol! Sorununa gelince Kasayı serviste açtırıp lensin içini sildir.Muhtemelen nem veya toz kapmış içi.Saygılar.
evet aynı sorun bende de var arkadaşım ben de bi ara çok sinir olmuştum ve açtırmayı düşünüyordum ama bi tıkırdama için değmez telefonu açtıracağımız orijinaliyle kalması en iyisiArkadaşlar N95 8GB kullanan bir arkadaşınız olarak bu sayfada sorunlarımızı çözümlerimizi her türlü yeniliği paylaşalım ! Hadi bakalım bekliyorum yorumlarınızı.....
1- Benim ilk canımı sıkan şey şu kapağın az da olsa tıkırdayıp oynaması sizdede varmı böyle şeyler?
teknik servise götüreceksin flash atıcak downgrade yapıcak baxlar sayesinde ben v30dan v20ye döndürdüm (v20de ekran sensörü daha hızlı dönüyor)arkadaşlar cihazımda v31 versiyon yüklü v30 versiyonu nasıl geri yüklerim? yardım lütfen
