>>>>> n95 8gb fun club <<<<<

Sponsorlu Bağlantılar

ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
tamam dostum ama youtube daki videoda kızağın içindeki parçaya bant yapıştırıyo adam.Ama sen kargaburnuyla eğmişsin.Bu yüzden foto koysan dedim ben.
 


haltie

haltie

Üye
arkadaşlar n95 te ekran sensörü waar ama 8gbda yok:((((((((((((((((((((
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Olurmu yok arkadaşım
Olayı bilmediğin belli.Niye yorum yapıyorsun bilmediğin şeye.sensörlerin kralı var hemde...
 
antbyotic

antbyotic

Üye
arkadaşlar cihazımda v31 versiyon yüklü v30 versiyonu nasıl geri yüklerim? yardım lütfen
 

aamet82

Üye
evet sürgüsü gevşemesi daha güzel olucak onun dışında bi problem yok
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
haltie

haltie

Üye
şimdiden sağol.bende telefonuma versiyon atmak istiyorum millet neler yapmış kıskanıyorum eğer elnden gelen bişey olursa memnn olrum sağol

--------------- Ekleme ---------------

Mesela bende n958 wardı onda teleffon yan yatınca ekran donuodu 8gbda olmuyo bilgisi olan warmı

--------------- Ekleme ---------------

Işte cözemedi n95 te oluyodu yan yatınca donuyodu bunda donmuyo ezme hemen :)anlamıyoz cok ondan öğrenmeye calısıyoruz yardımcı olursan sewinirim
 
citoyen

citoyen

Üye
selam arkadaslar benim sorunum pil ile ilgili pil dolu gorunuyor birgun sonra sarjdan sonra ilk gelen telefonda zil caliyor ve telefon kapaniyor sonra tekrar aciyorum pil dolu gorunuyor diger arama ve gelen cagrilardn sonra sorun bazen oluyor bazen olmuyor neden acaba ayrica tum etkinlikler kapali durumda ustelik 3G dahi kapali sekilde kullaniyorum sadece vibrasion acik neden boyle oluyor veya ayni sorunu yasayan varmi bu telefon garantiden 02/11/2008 yenilendi
 

focus838

Üye
slm n95 8gb kullanıcıları gerçektende süper cihaz herşeyiyle 10 numara benimde birkaç sorunum var yardımcı olursanız sevinirmmm
1)türkçe yüklü el feneri bulamadım kırmızı ışık yanıyor falan diyorlar hiç bulaşmadım. flaşı çok ii. fener olayını çözen varsa paylaşıversin..
2)versiyonu v 31.0.015 yaptım harita falan değişti. memnunumm.ama inretnet ayarlarına girdiğimde haritanın harita kapanıyor.menüye dönüyor. kaldırlmıyorda meret:) kaldırma başarısız diyor..
3) eski versiyonda miss gibi msn live türkçe vardı. sürüm yükselttim . program var. ama açmıyor.
4) sürüm yükseltenler video tv falan izliyoruz demişler. daha izlemek kısmet olmadı...:)
bu sorunlarıda (kapak tıkırtısı hariç) çözdümmü züper olucak kankalarr... herkese ii günlerr
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
slm n95 8gb kullanıcıları gerçektende süper cihaz herşeyiyle 10 numara benimde birkaç sorunum var yardımcı olursanız sevinirmmm
1)türkçe yüklü el feneri bulamadım kırmızı ışık yanıyor falan diyorlar hiç bulaşmadım. flaşı çok ii. fener olayını çözen varsa paylaşıversin..
2)versiyonu v 31.0.015 yaptım harita falan değişti. memnunumm.ama inretnet ayarlarına girdiğimde haritanın harita kapanıyor.menüye dönüyor. kaldırlmıyorda meret:) kaldırma başarısız diyor..
3) eski versiyonda miss gibi msn live türkçe vardı. sürüm yükselttim . program var. ama açmıyor.
4) sürüm yükseltenler video tv falan izliyoruz demişler. daha izlemek kısmet olmadı...:)
bu sorunlarıda (kapak tıkırtısı hariç) çözdümmü züper olucak kankalarr... herkese ii günlerr
Arkadaşım
1-el feneri proğramı hem piline zarar hemde ekranı mahveden bir uygulamadır.
2-Yeniden güncellersen değişebilir.
3-Son sürümleri sitede var ordan tekrar yükle.Olmadı gsm şirketin neyse ordan yükle.
4-Ben mükemmel tv izliyorum hem wi-fi den hem 3G den.Sbp v var 3rd uygulamalar bölümünde onu yükle. saygılar

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar son zamanda şu Pandamanda diye bir sensör oyunu var.Bi türlü sürümünü bulamadım.Bilen duyan varsa şuraya eklesin lütfen.Var ama register istiyor. sürümünü kullanan arkadaşım eklerse seviniriz hepimiz oynarız.
 

focus838

Üye
Arkadaşım
1-el feneri proğramı hem piline zarar hemde ekranı mahveden bir uygulamadır.
2-Yeniden güncellersen değişebilir.
3-Son sürümleri sitede var ordan tekrar yükle.Olmadı gsm şirketin neyse ordan yükle.
4-Ben mükemmel tv izliyorum hem wi-fi den hem 3G den.Sbp v var 3rd uygulamalar bölümünde onu yükle. saygılar

kardeş çözümlerin için teşekkürler... yeni yeni öğreniyoruz makineyi:)
1)ekrandan değil flaştan el feneri yapmak istiyorum..

arkadaşlar birde benim arka kamera lens korumasında su damlası gibi lekeler oluşmaya başladı sanki jelatini varda hava yapmış gibi jelatin falanda görünmüyor... kamera kalitesini etkiliyor..
 

focus838

Üye
mrb arkadaşlar bir sorum olucaktı.. telefonu yedekledim.. yedek dosya olarak kayıtlı bilgisayarda. bu yedeğin içinde birkaç telefon numarası var onları nasıl çekebilirm... ??
 
sercan_54_54

sercan_54_54

Üye
arkadaslar skyfireden tv izleniomu mesela star tv canlı yayın veriyo yaa internet sitesinde onu izleyebilir miyiz?
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Kaliteli bir tv proğramı var onu indir.Wi-fi den izle.Spb TV adında.
 
eminmeo

eminmeo

Üye
ya arkadaşlar bu kayar kapağa çözüm yokmu valla N97 gibi oldu sağa sola da açılıo:kop:
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım
1-el feneri proğramı hem piline zarar hemde ekranı mahveden bir uygulamadır.
2-Yeniden güncellersen değişebilir.
3-Son sürümleri sitede var ordan tekrar yükle.Olmadı gsm şirketin neyse ordan yükle.
4-Ben mükemmel tv izliyorum hem wi-fi den hem 3G den.Sbp v var 3rd uygulamalar bölümünde onu yükle. saygılar

kardeş çözümlerin için teşekkürler... yeni yeni öğreniyoruz makineyi:)
1)ekrandan değil flaştan el feneri yapmak istiyorum..

arkadaşlar birde benim arka kamera lens korumasında su damlası gibi lekeler oluşmaya başladı sanki jelatini varda hava yapmış gibi jelatin falanda görünmüyor... kamera kalitesini etkiliyor..

Arkadaşım yorumun için sağol! Sorununa gelince Kasayı serviste açtırıp lensin içini sildir.Muhtemelen nem veya toz kapmış içi.Saygılar.
 

_HellBOY_

Üye
Arkadaşlar N95 8GB kullanan bir arkadaşınız olarak bu sayfada sorunlarımızı çözümlerimizi her türlü yeniliği paylaşalım ! Hadi bakalım bekliyorum yorumlarınızı.....
1- Benim ilk canımı sıkan şey şu kapağın az da olsa tıkırdayıp oynaması sizdede varmı böyle şeyler?
evet aynı sorun bende de var arkadaşım ben de bi ara çok sinir olmuştum ve açtırmayı düşünüyordum ama bi tıkırdama için değmez telefonu açtıracağımız orijinaliyle kalması en iyisi
 
sercan_54_54

sercan_54_54

Üye
arkadaslar sbp tv adındaki programda türkçe yayın yapan kanallar varmı?
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Trt1-2 - 3 var ama çok iyi bir proğram.Tüm dünyayı izlersiniz.
 

mustafax_001

Üye
arkadaşlar cihazımda v31 versiyon yüklü v30 versiyonu nasıl geri yüklerim? yardım lütfen
teknik servise götüreceksin flash atıcak downgrade yapıcak baxlar sayesinde ben v30dan v20ye döndürdüm (v20de ekran sensörü daha hızlı dönüyor)
 


Üst Alt