sanırım ben beceremedim bu işi
Resimli kişilerden ekleyemedim gitti..
samsung widgetleri bulsak telefona nasıl yükleyeceğiz dosyalrı nereye kopyalayacağız..
soru saçma oldu biraz ama yeniyim öğreneceğiz değil mi![]()
x6 için olurmu

emeğine sağlık deniyoruz teşekkürler

yaa ßen ßunu pc 'e indiRdm $mdi telefona nasL yükLicem ßilmiorm yaaaa
arkadaşım ellerine sağlık. iyi iş çıkarmışsın da kuramıyorum flaslama olayını biraz daha ayrıntılı anlatabilirmisin
geliştirme yapmayı düşünüyormusun
salı upload ederim ama. kinetic scrolü felan bayağı güzel oldu yeni fwdebunun çözümünü ilk sayfada yazmış olmam lazım.basit aslında kurduktan sonra hafıza kartına format atıp hard format atınız sonra teli yeniden başlatın yeterli, bide widgetlardan gereksiz leri silin bidaha asla almazsınız uyarıyıc6 cfw.ler sıktı artık. bu fw.yi denemekte fayda var. yorumlardan anladığıma göre iyi bir çalışmanın eseri gibi görünüyor.
--------------- Ekleme ---------------
emeğine saygılar.
öncelikle Samsung Widget içeren fw'yi yükledim ve ekrana wideget ekledikten kısa bir süre sonra "Dosyayı açmak için yeterli hafıza yok" mesajı ile karşılaşıyorum. RamBlow ile ram.i temizlememe rağmen. kısa bir süre sonra yine aynı hata mesajıyla karşılaşmaktayım.
.
aslında yaptımda upload etmedim dahasalı upload ederim ama. kinetic scrolü felan bayağı güzel oldu yeni fwde
--------------- Ekleme ---------------
bunun çözümünü ilk sayfada yazmış olmam lazım.basit aslında kurduktan sonra hafıza kartına format atıp hard format atınız sonra teli yeniden başlatın yeterli, bide widgetlardan gereksiz leri silin bidaha asla almazsınız uyarıyı

Aslında bugün upload etsende pazar pazar fw deneme üzerine geçirsek hiçte fena olmaz![]()

otomatik q klayve oluyomu ?
içeriği hakkında bilgi versene olmazsa,onla bari yetinelim![]()
, menüde işinize yaramayan hiç bir program görmezsiniz,ramblow türkçe ve bt switch ekledim ikonlarınıda değiştirdim güzel oldu,mümkün olduğunca orjinalliği korumaya çalıştım o yüzden program eklemedim fazla, bana göre c6 dan 2 farkı var galeri moduyla ev ekranı onun dışında herşeyiyle c6 ya beş basar
ben kendim c6 cfwside yayınladım ama bu başka benim gözümde
özellikle sp mobile shell kullanarak.aklıma gelenleri yazdım
diğerleri zaten ilk sayda yazıyor kardeşim.bide symbian 3 fontu kullandım çok hoş oldu orjinalinde biraz kullanın orjinal yazı stili çok büyük gelecek gözünüze,kinetic scroll n8 gibi oldu ayrıca
Aslında beklentim 9hs;standart 3,samsung widget,flash live,vodafone,oratsu ev ekranlarıydı
Yada şöyle sorayım,Şu anda senin samsung widget lı olan fwni kullanmaktayım,bu fw ye flash ev ekranlarını nasıl ekleyebiliriz?
Diğerinide sabırsızlıkla bekliyorum.
İyi çalışmalar...
--------------- Ekleme ---------------
Bluespectrum vb gibi...
o yüzden bidahada bakmadım zaten kendime yaptığım fwleri paylaşıyorum ama sideeffect arkadaşımızın o ev ekranlarıyla çalışması var ve flash ev ekranı sadece widget samsunginki çalışır dostum.diğer flash ev ekranlarını eklmek için mif toolbardı galiba tam hatırlamıyorum onu fwye gömmen lazım
