[Yenilendi 31.03.2011]**Vendetta**5800 V52**Mod&Hack&N8 İkon&Samsung Widget**

Sponsorlu Bağlantılar

Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
Est. Kardeş ne demek rahatca kullan...Keşke X6 orijinal için olan yazılımdan çekmiş olsaydın...
Onda Rehber çubuğu ev ekranında Wlan taraması çıkıyo ev ekranına tavsiye ederim....

çok teşekkür ederim sayın hocam anlayışınıza telim 5800 olduğundan x6 konularına bakmamıştım inşallah yeni fw yaparsam ona koyarım teşekkür ederim tekrar ilgi ve alakanıza :bigstar:

--------------- Ekleme ---------------

Bunun şarj süresi nasıl? Bir süredir latino kullanıyorum ama şarjı az gittiği için değiştirme kararı aldım.

bayağı iyi gidiyor beni gereğiyle tatmin etti devamlı kullanımda, ama deneyin size göremi bi bakın
 


derwish52

derwish52

Üye
kardeş fw yi yükledim ve nette dolaşırken atıyor
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim samsung widegetlıyı yüklemişsin galiba kendi tarayıcısında samsung widgetın beta olmasından dolayı flash sayfalarda normal bi durum.çözümü basit operada atma felan yok ister onu kullan yada webden ayarlardan sayfaya girin içeriği yükle kısmında flash olmayanları seçin.samsung widgetsıza böyle durum yoktur. samsung widgetlarda dediğim samsungun beta olmasından dolayı.
 

canisi38su

Üye
benim telefonun şarjı bir günü zor buluyo arkadaşlar. bu durum fw ile alakalı bir durum olabilir mi yoksa benim telefonun bataryası mı sorunlu? herkesin ortalama şarjı böyle gidiyosa sorun yok ama değilse telefonu garantiye yollayacam.
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
kardeşim samsung widegetlıyı yüklemişsin galiba kendi tarayıcısında samsung widgetın beta olmasından dolayı flash sayfalarda normal bi durum.çözümü basit operada atma felan yok ister onu kullan yada webden ayarlardan sayfaya girin içeriği yükle kısmında flash olmayanları seçin.samsung widgetsıza böyle durum yoktur. samsung widgetlarda dediğim samsungun beta olmasından dolayı.

bi ara bunun çözümünü bulmuştum ama tam hatırlamıyorum...
fakat şöyle diyebilirim
nette bi tane adobe flash güncellemesi vardı oınu yüklediğimiz zaman flash player sorunsuz çalışıyodu kendi web browserında haberiniz olsun
 

enevre

Üye
arkadaşalr bişe sorcam bn bnu indirdim kurulumu yaparken mcu ya basıyorum ama ilk olan dosyayı görmedi denedim olmadı sizde olduda bnde neden olmadı bilen varmı :(
 

4w3e

Üye
+Müzik çalar sadece Hafıza kartındaki Music klasörünü tarar.


demişsin ama hafıza kartında öle bişi yok hafıza kartına müzik atıyorum player yenlie yapıyorum hiç müzik eklenmiyo
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
+Müzik çalar sadece Hafıza kartındaki Music klasörünü tarar.


demişsin ama hafıza kartında öle bişi yok hafıza kartına müzik atıyorum player yenlie yapıyorum hiç müzik eklenmiyo

alla allah şimdi denedim bi sorun yok olmazsa Music klasörünün ismini bi rasgele bişey yap SONRA tekrar Music yap tarat dostum

--------------- Ekleme ---------------

eğer oda olmazsa sounds/my music dene dostum şimdi ben başka bi fw yaptım belki bende farklıdır

--------------- Ekleme ---------------

hayır yanmadı direk bu hatayı veriyo :s

dostum ya sen phoenix yolunu yanlış yaptın yada driverları yükleyemişsindir eğer yaptım diyorsa teli pc kapalı bağla açma tuşuna bas bi dene sonra flash işlemine geç

--------------- Ekleme ---------------

kardeş fw yi yükledim ve nette dolaşırken atıyor

kardeşim samsung widegetlıyı yüklemişsin galiba kendi tarayıcısında samsung widgetın beta olmasından dolayı flash sayfalarda normal bi durum.çözümü basit operada atma felan yok ister onu kullan yada webden ayarlardan sayfaya girin içeriği yükle kısmında flash olmayanları seçin.samsung widgetsıza böyle durum yoktur. samsung widgetlarda dediğim samsungun beta olmasından dolayı.

--------------- Ekleme ---------------

bi ara bunun çözümünü bulmuştum ama tam hatırlamıyorum...
fakat şöyle diyebilirim
nette bi tane adobe flash güncellemesi vardı oınu yüklediğimiz zaman flash player sorunsuz çalışıyodu kendi web browserında haberiniz olsun

hocam ben ben baktım fakat yeni versiyonunu bulamadım ama flash olmayan görüntüleri yükle deyince sorun hallolması lazım değilmi.işin garibi operada atmıyor hocam

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşalr bişe sorcam bn bnu indirdim kurulumu yaparken mcu ya basıyorum ama ilk olan dosyayı görmedi denedim olmadı sizde olduda bnde neden olmadı bilen varmı :(

dostum driverları tam yükleyemeşsin daha hiç fw yükledinmi? driverlar yüklüymüydü

--------------- Ekleme ---------------

benim telefonun şarjı bir günü zor buluyo arkadaşlar. bu durum fw ile alakalı bir durum olabilir mi yoksa benim telefonun bataryası mı sorunlu? herkesin ortalama şarjı böyle gidiyosa sorun yok ama değilse telefonu garantiye yollayacam.

1 gün imkansız dostum.önceden nasıldı bataryan ben oynarak bi günde zor bitiriyorum
 

enevre

Üye
hangi driverlerden söz ettiğini tam anlıyamadım daha önce fw yükledim ve her defasında ilk denememde oldu ama jaf emulatör fln tmm sorunz çalışıyo açıyorum mcu ya basıyorum bazı cfwlerde RM-356_51.0.006_prd.core.C0r uzantısı var bunu görüyo ama sendekinde RM-356_52.0.007_prd.core.C00 uzantılı oluyo bunu görmüyo değişik olduğundan driverlerdn mi kaynaklanıyo tam açıklayabilirimisin?
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
hangi driverlerden söz ettiğini tam anlıyamadım daha önce fw yükledim ve her defasında ilk denememde oldu ama jaf emulatör fln tmm sorunz çalışıyo açıyorum mcu ya basıyorum bazı cfwlerde RM-356_51.0.006_prd.core.C0r uzantısı var bunu görüyo ama sendekinde RM-356_52.0.007_prd.core.C00 uzantılı oluyo bunu görmüyo değişik olduğundan driverlerdn mi kaynaklanıyo tam açıklayabilirimisin?

dostum ilk sayfada yazmıştım use ini ile kurun diye tek tek seçmeden, sadece use ini'yi seç çıkan ekranda 5800 d1 i seç dene bi istersen
 

theGrin

Üye
dostum benim 5800 ımda blackstar fw yüklü şu an, bunu indirip hiç bir değişiklik yapmadan direkt olarak üzerine mi kurucam? yoksa format dışında bişeyler yapmam gerekli mi?
 

enevre

Üye
dostum ilk sayfada yazmıştım use ini ile kurun diye tek tek seçmeden, sadece use ini'yi seç çıkan ekranda 5800 d1 i seç dene bi istersen

dediini yaptım use iniden seçtim
Checking path: C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356\
No ini files found...
FILES SET FOR FLASHING:
MCU Flash file: NONE
PPM Flash file: NONE
CNT Flash file: NONE
APE Variant file: NONE
dosyayı felan bulamadı bu seferde flasha bastım öylede atmaz nasıl olacak:allalla:

--------------- Ekleme ---------------

aslında bulamamasının sebebi bilgisayarda C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\ böyle bi dosya oluşmaması heralde kendim oluşturdum yine olmadı resimli anlatıma baktım orda bulmuş sadece use ini seçmek yeterliymiş ama bn yaptım böyle bi dosyada bulmadı?
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
dostum benim 5800 ımda blackstar fw yüklü şu an, bunu indirip hiç bir değişiklik yapmadan direkt olarak üzerine mi kurucam? yoksa format dışında bişeyler yapmam gerekli mi?

blackstarı kurduğunuz gibi kurun ama önce tele ve sonra hafıza kartına format atın

--------------- Ekleme ---------------

dediini yaptım use iniden seçtim
Checking path: C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356\
No ini files found...
FILES SET FOR FLASHING:
MCU Flash file: NONE
PPM Flash file: NONE
CNT Flash file: NONE
APE Variant file: NONE
dosyayı felan bulamadı bu seferde flasha bastım öylede atmaz nasıl olacak:allalla:

--------------- Ekleme ---------------

aslında bulamamasının sebebi bilgisayarda C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\ böyle bi dosya oluşmaması heralde kendim oluşturdum yine olmadı resimli anlatıma baktım orda bulmuş sadece use ini seçmek yeterliymiş ama bn yaptım böyle bi dosyada bulmadı?

indirdiğiniz klasörün içindeki dosyları RM-356'nın içine attınmı dostum ve istersen jafı yeniden kur driver sorularına yinede yükle de sorarsa
 

canisi38su

Üye
ilk aldığımdan beri şarj durumu böyle bende. alır almaz hemen başka bir fw yükledim. yüklerken telefonun şarjının azlığından dolayı flash işlemi sırasında şarj da takılıydı. acaba yazılımsal bir hata mı olmasına neden oldu? yoksa orjinalden batarya mı problemli bunu anlayamadım. artık olmazsa son çare gönderecem garantiye pek de umutlu olmasam da :(
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
ilk aldığımdan beri şarj durumu böyle bende. alır almaz hemen başka bir fw yükledim. yüklerken telefonun şarjının azlığından dolayı flash işlemi sırasında şarj da takılıydı. acaba yazılımsal bir hata mı olmasına neden oldu? yoksa orjinalden batarya mı problemli bunu anlayamadım. artık olmazsa son çare gönderecem garantiye pek de umutlu olmasam da :(

ilk başta bitirip düzgün şarj olmadıysada olabilir dostum ama garanti batarya problemlerinde telide istiyor oda çok geç geliyor.yazlımsal olacağını zannetmem çünkü bu fw nin şarjı iyi gidiyor
 

enevre

Üye

--------------- Ekleme ---------------



indirdiğiniz klasörün içindeki dosyları RM-356'nın içine attınmı dostum ve istersen jafı yeniden kur driver sorularına yinede yükle de sorarsa


kardeş sen beni anlamadın heralde öyle bi dosya yok diyorum olmayan bi dosyanın içine nasıl atim jafı yeniden yükledim yine aynı sen bi tam anlatsan şöyle olmuyo çünkü?
 

-_yusuf_-

Üye
4*4 menü olsaydı ii olurdu bide dokunmatiki kötü olmus şebeke batarya ana ekranda yok
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
4*4 menü olsaydı ii olurdu bide dokunmatiki kötü olmus şebeke batarya ana ekranda yok

4*4 zaten v52lerde yok dostum c6'larda var.dokunmatiğin kötü olduğunu ilk sizden duydum.ana ekranda şebeke ve batarya gösterimide var 5 tane ev ekranından 4'ünde hemde, sizde nasıl yok onuda anlamadım ev ekranını değiştirirseniz görürsünüz dostum
 

potomya

Üye
evet ekleniyor sitede bir çalışma vardı.oradaki rehberdeki resimli kişiler olması lazım rehberdekilere resim ekleyince dolu çıkması lazım


sanırım ben beceremedim bu işi :aman2:
Resimli kişilerden ekleyemedim gitti..
samsung widgetleri bulsak telefona nasıl yükleyeceğiz dosyalrı nereye kopyalayacağız..
soru saçma oldu biraz ama yeniyim öğreneceğiz değil mi :evet:
 


Üst Alt