Metalurjist19
Üye
Est. Kardeş ne demek rahatca kullan...Keşke X6 orijinal için olan yazılımdan çekmiş olsaydın...
Onda Rehber çubuğu ev ekranında Wlan taraması çıkıyo ev ekranına tavsiye ederim....
çok teşekkür ederim sayın hocam anlayışınıza telim 5800 olduğundan x6 konularına bakmamıştım inşallah yeni fw yaparsam ona koyarım teşekkür ederim tekrar ilgi ve alakanıza

--------------- Ekleme ---------------
Bunun şarj süresi nasıl? Bir süredir latino kullanıyorum ama şarjı az gittiği için değiştirme kararı aldım.
bayağı iyi gidiyor beni gereğiyle tatmin etti devamlı kullanımda, ama deneyin size göremi bi bakın





