[Yenilendi 31.03.2011]**Vendetta**5800 V52**Mod&Hack&N8 İkon&Samsung Widget**

Sponsorlu Bağlantılar

cmnn

cmnn

Üye
x6 için olurmu
 


Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
sanırım ben beceremedim bu işi :aman2:
Resimli kişilerden ekleyemedim gitti..
samsung widgetleri bulsak telefona nasıl yükleyeceğiz dosyalrı nereye kopyalayacağız..
soru saçma oldu biraz ama yeniyim öğreneceğiz değil mi :evet:

sitede widget yapmayla ilgili bi konu vardı dostum oradan bakabilirsin direk ekleme yapamazsın.orda programla yapıyordu

--------------- Ekleme ---------------


sadece 5800 için sitede kotukoylu hocamızın yaptığı çok güzel çalışmalar var x6 için,ona bi bakın :bigstar:
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
emeğine sağlık deniyoruz teşekkürler
 

dieq00

Üye
yaa ßen ßunu pc 'e indiRdm $mdi telefona nasL yükLicem ßilmiorm yaaaa
 

osman_sen

Üye
arkadaşım ellerine sağlık. iyi iş çıkarmışsın da kuramıyorum flaslama olayını biraz daha ayrıntılı anlatabilirmisin
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi

4w3e

Üye
geliştirme yapmayı düşünüyormusun
 
D€nizhaN

D€nizhaN

Üye
c6 cfw.ler sıktı artık. bu fw.yi denemekte fayda var. yorumlardan anladığıma göre iyi bir çalışmanın eseri gibi görünüyor.

--------------- Ekleme ---------------

emeğine saygılar.

öncelikle Samsung Widget içeren fw'yi yükledim ve ekrana wideget ekledikten kısa bir süre sonra "Dosyayı açmak için yeterli hafıza yok" mesajı ile karşılaşıyorum. RamBlow ile ram.i temizlememe rağmen. kısa bir süre sonra yine aynı hata mesajıyla karşılaşmaktayım.



.
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
geliştirme yapmayı düşünüyormusun

aslında yaptımda upload etmedim daha :) salı upload ederim ama. kinetic scrolü felan bayağı güzel oldu yeni fwde

--------------- Ekleme ---------------

c6 cfw.ler sıktı artık. bu fw.yi denemekte fayda var. yorumlardan anladığıma göre iyi bir çalışmanın eseri gibi görünüyor.

--------------- Ekleme ---------------

emeğine saygılar.

öncelikle Samsung Widget içeren fw'yi yükledim ve ekrana wideget ekledikten kısa bir süre sonra "Dosyayı açmak için yeterli hafıza yok" mesajı ile karşılaşıyorum. RamBlow ile ram.i temizlememe rağmen. kısa bir süre sonra yine aynı hata mesajıyla karşılaşmaktayım.



.
bunun çözümünü ilk sayfada yazmış olmam lazım.basit aslında kurduktan sonra hafıza kartına format atıp hard format atınız sonra teli yeniden başlatın yeterli, bide widgetlardan gereksiz leri silin bidaha asla almazsınız uyarıyı
 

reddevilmt_

Üye
aslında yaptımda upload etmedim daha :) salı upload ederim ama. kinetic scrolü felan bayağı güzel oldu yeni fwde

--------------- Ekleme ---------------


bunun çözümünü ilk sayfada yazmış olmam lazım.basit aslında kurduktan sonra hafıza kartına format atıp hard format atınız sonra teli yeniden başlatın yeterli, bide widgetlardan gereksiz leri silin bidaha asla almazsınız uyarıyı


Aslında bugün upload etsende pazar pazar fw deneme üzerine geçirsek hiçte fena olmaz:oke:
 

keko9

Üye
otomatik q klayve oluyomu ?
 

reddevilmt_

Üye
içeriği hakkında bilgi versene olmazsa,onla bari yetinelim:ağlarım:
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
içeriği hakkında bilgi versene olmazsa,onla bari yetinelim:ağlarım:

netim olmadığı için 3g den giriyorum hemen cevap yazamıyorum kusura bakmayın. samsung widgetsız olanı geliştirdim eskisine göre işlemci hızını artırdım ,tema efektleri kapalıyken bile efekt varmış gibi oldu,ram zaten 70 lerde,ev ekranı ekledim kötüköylü hocam vermişti sağolsun,3 tane bana göre harika olan tema var içinde biri undertaker kardeşimden aldığım gerçek symbian 3 teması diğerleri orjinal n8 red teması,diğeride çok beğenilen red teması,20 tane programda açsanız bizzat denedim opera yada web browserdan atmadan teli kasmadan kullabilirsiniz bizaat denedim :), menüde işinize yaramayan hiç bir program görmezsiniz,ramblow türkçe ve bt switch ekledim ikonlarınıda değiştirdim güzel oldu,mümkün olduğunca orjinalliği korumaya çalıştım o yüzden program eklemedim fazla, bana göre c6 dan 2 farkı var galeri moduyla ev ekranı onun dışında herşeyiyle c6 ya beş basar :) ben kendim c6 cfwside yayınladım ama bu başka benim gözümde :) özellikle sp mobile shell kullanarak.aklıma gelenleri yazdım :) diğerleri zaten ilk sayda yazıyor kardeşim.bide symbian 3 fontu kullandım çok hoş oldu orjinalinde biraz kullanın orjinal yazı stili çok büyük gelecek gözünüze,kinetic scroll n8 gibi oldu ayrıca
 

reddevilmt_

Üye
Aslında beklentim 9hs;standart 3,samsung widget,flash live,vodafone,oratsu ev ekranlarıydı:)

Yada şöyle sorayım,Şu anda senin samsung widget lı olan fwni kullanmaktayım,bu fw ye flash ev ekranlarını nasıl ekleyebiliriz?

Diğerinide sabırsızlıkla bekliyorum.

İyi çalışmalar...

--------------- Ekleme ---------------

Bluespectrum vb gibi...
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
Aslında beklentim 9hs;standart 3,samsung widget,flash live,vodafone,oratsu ev ekranlarıydı:)

Yada şöyle sorayım,Şu anda senin samsung widget lı olan fwni kullanmaktayım,bu fw ye flash ev ekranlarını nasıl ekleyebiliriz?

Diğerinide sabırsızlıkla bekliyorum.

İyi çalışmalar...

--------------- Ekleme ---------------

Bluespectrum vb gibi...

daha önce onları denedim hiç beğenmedim :) o yüzden bidahada bakmadım zaten kendime yaptığım fwleri paylaşıyorum ama sideeffect arkadaşımızın o ev ekranlarıyla çalışması var ve flash ev ekranı sadece widget samsunginki çalışır dostum.diğer flash ev ekranlarını eklmek için mif toolbardı galiba tam hatırlamıyorum onu fwye gömmen lazım
 

reddevilmt_

Üye
trailblazer dada samsung widget gömdüğüm zaman flash lar iptal oluyordu :)

En güzeli en sade olanı herhalde.
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
bencede :) bi kaç gündür nete giremiyordum bugün yeni cfwyi upload edeceğim
 


Üst Alt