[Yenilendi 31.03.2011]**Vendetta**5800 V52**Mod&Hack&N8 İkon&Samsung Widget**

Sponsorlu Bağlantılar

MFive

MFive

Üye
bnm ram 60 mb de kalıyor hiç program yüklemedim hafıza kartına formatladım ?
 


Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
bnm ram 60 mb de kalıyor hiç program yüklemedim hafıza kartına formatladım ?

samsung ev ekranını seçersen 62-63 felan olur ama diğerlerini saçersen 70i geçersin ilk sayfada yazmıştım.ramblow kullanmanı tavisye ederim ve samsung ekranını kullananların nasıl performas sağlayacağınıda ilk sayfada söyledim
 

drcslm

Üye
emeğine sağlık
 

brooklyn

Üye
Menüyü 4x4 olarak yapmak mümkün mü?
 

abdullahsafa

Üye
calisman icin tesekkurler fakat hacklimi diye soracagim ama baslikda hacli diyor ama benim makinede olmuyor neden se atladigim bir yermi varki yardimci olurmusun
tesekkurler
 

reddevilmt_

Üye
hackli ve her türlü programı sorunsuzca kurdum.

Eline sağlık.
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
emeğine sağlık

teşekkür ederim kardeşim

--------------- Ekleme ---------------

Menüyü 4x4 olarak yapmak mümkün mü?

malesef şu anda v52'de mümkün değil ancak c6 romlarında oluyor

--------------- Ekleme ---------------

calisman icin tesekkurler fakat hacklimi diye soracagim ama baslikda hacli diyor ama benim makinede olmuyor neden se atladigim bir yermi varki yardimci olurmusun
tesekkurler

kurulumda bi hata olmuştur kardeş ilk sayfada dediğim gibimi yaptınız?

--------------- Ekleme ---------------

hackli ve her türlü programı sorunsuzca kurdum.

Eline sağlık.

teşekkürler kardeş
 

canisi38su

Üye
fw yi kurdum.telefonun dokunmatik hassasiyeti öncekine göre oldukça değişti sanki bana göre. ayrıca da hakkaten çok hızlı çalışıyo. kurulumu tam yapamadım ben sanırım araçlar daki romblow ve ekran yakala seçenekleri gelmedi bende. samsung widgetleri çok hoş olmuş. ellerine sağlık.
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
fw yi kurdum.telefonun dokunmatik hassasiyeti öncekine göre oldukça değişti sanki bana göre. ayrıca da hakkaten çok hızlı çalışıyo. kurulumu tam yapamadım ben sanırım araçlar daki romblow ve ekran yakala seçenekleri gelmedi bende. samsung widgetleri çok hoş olmuş. ellerine sağlık.

kurulumu doğru yapmışsınız ben onları fw'nin resimlerini yükleme için çekmiştim

--------------- Ekleme ---------------

Yani mesela fanatik sitesi olsun birde benim girdiğim özel siteler olsun reklamlar falan kendi kendine değişiyordu yani flash demek istediğim dedim birde akbank sitesine gireyim vede vodafone ye baktım aynı oynamıyor oda öyle olunca bazı sitelerde resim birden kayboluyor

kardeş web'de ayarlardan/sayfada içeriği yükle "görüntüler flash olmayan" seç bi dene
 

palepapyrus

Üye
cfw tamamen sorunsuz. ancak türkçe karakterler konusunda bir sorum olacak. kendime ve birkaç arkadaşıma türkçe karakterli sms atarak deneme yaptım. nokia 5300'a gönderdiğim mesajlarda türkçe karakterler çıkmıyor. neden olabilir? (daha önceki cfw'de bu sorun yoktu)
 

kaptannova

Üye
bir kaç sorum var.... acaba samsung widgetlı dosyayı indirirsek ev ekranını nokiaya çevirmek için tekrar fw yüklemek mi gewrekiyor yoksa ayarlar ev ekranından değişiyor mu?

java gömülü mü... oyun performansı nasıl...
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
cfw tamamen sorunsuz. ancak türkçe karakterler konusunda bir sorum olacak. kendime ve birkaç arkadaşıma türkçe karakterli sms atarak deneme yaptım. nokia 5300'a gönderdiğim mesajlarda türkçe karakterler çıkmıyor. neden olabilir? (daha önceki cfw'de bu sorun yoktu)

fw orjinal üzerine kuruludur yani aynı olması lazım ayarlara bi bakın isterseniz yazma diline felan

--------------- Ekleme ---------------

bir kaç sorum var.... acaba samsung widgetlı dosyayı indirirsek ev ekranını nokiaya çevirmek için tekrar fw yüklemek mi gewrekiyor yoksa ayarlar ev ekranından değişiyor mu?

java gömülü mü... oyun performansı nasıl...

sorunuzu tam anlayamadım :bilmm oyun performansı orjinale göre geliştirilmiştir java mevcuttur
 

palepapyrus

Üye
Yazma dili Türkçe seçili. Zaten sadece 5300'a gönderilen mesajlarda oluyor bu sorun. Nedenini çözemedim hala.
 

potomya

Üye
hocam Güzel olmuş ellerin dert görmesin de benim öğrenmek istedğim Samsung ev ekranını kullanırken başka widget ekleyebiliyomuyuz? Mesela favori kişiler ve bağlantılar için eklmek istiyorum varmıdır? yoksa elimizdekiyle mi yetineceğiz :)
ayrıca widget menüsünde resimli kişiler diye bir şey var ama bende mi çalşmıyo yoksa ??
 
derwish52

derwish52

Üye
dostum güzel bir fw ye benziyor indirdim muhakkak deneyeceğim ve devamının gelmesini temenni ederek kolay gelsin diyorum
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
Yazma dili Türkçe seçili. Zaten sadece 5300'a gönderilen mesajlarda oluyor bu sorun. Nedenini çözemedim hala.

etrafımda 5300 olsa mesaj gönderip deneyecem ama yokki.belki 5300'dan kaynaklanıyordun diğer tellere gönerdiğin mesajda sorun yoksa

--------------- Ekleme ---------------

dostum güzel bir fw ye benziyor indirdim muhakkak deneyeceğim ve devamının gelmesini temenni ederek kolay gelsin diyorum

teşekkür ederim yorumlarınızı bekliyorum

--------------- Ekleme ---------------

hocam Güzel olmuş ellerin dert görmesin de benim öğrenmek istedğim Samsung ev ekranını kullanırken başka widget ekleyebiliyomuyuz? Mesela favori kişiler ve bağlantılar için eklmek istiyorum varmıdır? yoksa elimizdekiyle mi yetineceğiz :)
ayrıca widget menüsünde resimli kişiler diye bir şey var ama bende mi çalşmıyo yoksa ??

evet ekleniyor sitede bir çalışma vardı.oradaki rehberdeki resimli kişiler olması lazım rehberdekilere resim ekleyince dolu çıkması lazım

--------------- Ekleme ---------------

deneyen arkadaşlar yorumlarınızı yazarsanız sevinirim
 

ffarukk

Üye
kardeş Use ini'ye basıp RM-368 5800 D1'İ seçin. kısmına gelinceye kadar herşey tamam RM-356 olucak sanırım 5800 D1 , seçtim sonra Flash'a bastığımda bu hatayı aldım sonra öylece kaldı nasıl düzelir bu sorun nerde ?
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
    Konu Sahibi
kardeş Use ini'ye basıp RM-368 5800 D1'İ seçin. kısmına gelinceye kadar herşey tamam RM-356 olucak sanırım 5800 D1 , seçtim sonra Flash'a bastığımda bu hatayı aldım sonra öylece kaldı nasıl düzelir bu sorun nerde ?



--------------- Ekleme ---------------

4 tane yeşil ışık yanacak yandı değilmi
 
osmanpasa

osmanpasa

Üye
Bunun şarj süresi nasıl? Bir süredir latino kullanıyorum ama şarjı az gittiği için değiştirme kararı aldım.
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
+5 adet ev ekranı içerir.(Kötüköylü'nün tam sayfa ekranını aldım umarım kızmaz kendisine teşekkürler)
Est. Kardeş ne demek rahatca kullan...Keşke X6 orijinal için olan yazılımdan çekmiş olsaydın...
Onda Rehber çubuğu ev ekranında Wlan taraması çıkıyo ev ekranına tavsiye ederim....
 


Üst Alt