Tavsiye Teleservice'nin Uygulaması!

Sponsorlu Bağlantılar

flutewoddy

flutewoddy

Üye
yaptılar.Ama daha cihazı göremedim ankart mı değişmiş dış kapaklarda mı değişmiş bilmiyorum fakat yeni imei noyu girdiğimde kayıt bulunamadı diyor imei sitesinde.356XXXXXXXXXXXXX
Kayıt bulunamadı.
Sorgulama Tarihi 24.10.13
Bu sorgulama bilgilendirme amaçlıdır, kesinleşmiş kayıt anlamına gelmemekte olup
ispat hukuku açısından geçerliliği bulunmamaktadır.

* Üretici Bilgisi sorgulama GSM Association dan alınan veriler ūzerinden yapılmakta olup sadece bilgilendirme amaçlıdır
daha kayıt edilmemiş olabilir benimde servis formunda imei kontrolü yapılamadı yazıyordu ama kontrol ettiğimde sorun çıkmıyor
IMEI SORGULAMA
IMEI : 3xxxxxxxxxxxxxx
Durumu : IMEI NUMARASI KAYITLI
Kaynak : İthalat yoluyla kaydedilen IMEI
Üretici : Üretici: Nokia Corporation Pazar Adı: Nokia 720, Lumia 720, Nokia 720 Model Bilgileri: RM-885
Sorgulama Tarihi 24.10.13
[TBODY] [/TBODY]
 


blackcemre

Üye
    Konu Sahibi
daha kayıt edilmemiş olabilir benimde servis formunda imei kontrolü yapılamadı yazıyordu ama kontrol ettiğimde sorun çıkmıyor
IMEI SORGULAMA
IMEI : 3xxxxxxxxxxxxxx
Durumu : IMEI NUMARASI KAYITLI
Kaynak : İthalat yoluyla kaydedilen IMEI
Üretici : Üretici: Nokia Corporation Pazar Adı: Nokia 720, Lumia 720, Nokia 720 Model Bilgileri: RM-885
Sorgulama Tarihi 24.10.13
[TBODY] [/TBODY]
Benim tel değişti yha eski imei noyu iptal eetmemişer o kayıtlı çıkıyor yeni imei no kayıtsız çıkıyor ne yapabilirm ?
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
Benim tel değişti yha eski imei noyu iptal eetmemişer o kayıtlı çıkıyor yeni imei no kayıtsız çıkıyor ne yapabilirm ?
sikayetvar.com'a yaz gitsin en garanti çözüm orada olur nokia'yla direkt irtibata geçersin hem
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
attım hala nokia benimle iritibata geçmedi.2 gün önce.
Tuhaf ben dün akşam şikayet ettim servis durumunu şu an benden mail bekliyorlar yani anında iletişime geçtiler sana niye böyle birşey yaptılar anlamadım
 
komandoemrah

komandoemrah

Üye
bende nokia 700 vardı ekranımda piksel kayıptı yani kenarları kople cizik gibi ama icerden o kadarda belli değildi ama ben yinede yolladım 1.de kulaklık soketi bozuldu hem onu dedim mana buldular ekranda jiletin vardı jiletinden dolayı dediler 2. de yolladım yine aynı 3. yolladığımda 1 ay bekledi ve şikayet ettim nokia bana lumia 620 verdi ben memlünüm yani servisinden nokia nın sanki iger markalar çok iyi mi destek verecek
 

Benzer Konular



Üst Alt