Teknik Servis Ile Ilgili Acil Yardım.

  • 15 Ekim 2013
  • 369 Okunma
  • 1 Cevap

  1. Nokia lumia 920 cihazımı 3.kez Teleservice'ye gönderdim.
    İki gün sonra Nokia şikayet hattı beni aradı dedi ki:
    Nokia Şikayet Hattı:Aynı sorunlarınız devam ediyor mu?
    Ben:Aynı sorunlar cihazımda devam ediyor.
    Nokia Şikayet Hattı:Cihazınızı değiştireceğiz fakat kutulu değişim olamayacak tek cihazınız değişecek.
    Ben:Tamam.
    Nokia Şikayet Hattı:Adresiniz nedir?
    Ben:Adresimi verdim ve iyi günler diyerek telefonu kapattı.
    5 gündür Teleservice'nin Sitesinde Böyle Yazıyor:
    < Resmi açmak için tıklayın >


    Bende buradan ts2000 sistemine bastım ve kullanıcı adımı ve şifremi yazdım ve girdim bu ayrıntılar var.Hata bilgilerinde Swap Kapak yazıyor bu ne anlama geliyor tamir bilgileri hala birşey yazmıyor.Acaba cihazımın tek anakartı mı değişecek yoksa telefonum mu değişecek.
    Aynı olay başınıza geldi mi sonuç ne oldu?DOUBLEPOST=1381766231,1381762271][/DOUBLEPOST]< Resmi açmak için tıklayın >
    ---
    hiç böyle bir sorunla karşılaşan olmadı mı
    ---
    bilen yok mu
     


    Yazan: blackcemre
    Son düzenleme: 14 Ekim 2013
  2. :no:
     
Yüklüyor...
20/11/2018 - 22:24