Samsung Galaxy gio ve xperia x10 mini

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy gio ve xperia x10 mini
evet arkadaşlar telefon değiştirmek istiyorumda nokia alıcaktım symbianı kimse önermediği için android düşünmeye başladım şimdi ben telefonla baya uğraşırım şarj süresi , hızı , internetten video izlemenin falan rahatlığı , donma olmaması önemli . oyun konusunda aynı şeyleri çalıştırıyolar sanırım. sizce hangisi daha iyidir hangisini neden almalıyım ?

ve tavsiye ediceğiniz başka teelefon varmı isteklerime göre fiyatınıda yazarsanız ve gio ve x10mini civarı olursa iyi olur =)
 


onurgunay35

onurgunay35

Üye
Bunlar arasında bide huawei ideos x5 tavsiye edebilirim bi araştır bende galaxy gio yla ideos x5 arasında kaldım
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
huawei düşünmüyorum ya biliyorm onuda fakat samsunga daha çok güveniyorum vede ilerde satıcak olursam onun bi getirisi olucağını düşünmüyorum
 
.:ÇAĞLAR:.

.:ÇAĞLAR:.

Üye
ideos çok iyi bir marka ve kenidini gün gectice ispatlıyor özellikleride gio ya göre çok üstün ben olsam ideos x5 alrdım , hd kaitesinde video kaydı var , flassh player destegi var bu fiyat aralıgında alınabilecek en iyi telefon :oke:
 
samety500

samety500

Üye
o zaman galaxy ace al. yada fiyatı biraz daha artırp c7 tavsiye n79 dan snra c7 güzel gelecktir.nokia düşünmüosanda lg optimus modellerine bak derim
 
fireman87

fireman87

Üye
Bu iki telefona göre ideos x5 daha iyi bence.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
ideox x5 bunlardan daha iyi ama Samsung alacam ya da Huawei falan almam diyorsan Gio alabilirsin.:oke: Bikaç arkadaşım fit, ace ve mini aldılar gayet memnunlar. Bi tek gio kaldı. Onu da birisi alacak. :D Hocamda da Galaxy S var. Ben de SII alınca seri tamamlanacak. :D :D :D

 
'Patron

'Patron

Üye
Bencede Galaxy Gio .Xperia mini oyun için falan küçük gibi biraz
 
technoblue

technoblue

Üye
samsung'da iyi telefonlar yapıyor ama satarken oda ucuza gidiyor. bir de eskisi kadar sağlam telefonlar üretmiyor artık. huawei x5 tavsiye edilmiş özellikleri ve tasarımı çok iyi bir smartphone. fiyatı da uygun. bir de ekstra olarak lg optimus me tavsiye ederim bu iki cihaz da özellikleri ve fiyatları karşılaştırıldığında sınıflarındaki en iyi smartphone adayları.
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Lg optimus black'e bakmanı tavsiye ederim. hem fiyat konusunda hemde hız ve şarj süresi ekran reaksiyonu tasarım ve uygulama konusunda 1 numara bence
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
galaxy fit al arkadaşım 5mp kamera 600 mhz hız android ve daha fazlası ben sordum 500 lira
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
xperia diyen olmamış . huawei konusunda hala tereddütlerim var . lg optimus black diyen olmuşta sanırım o bunlara göre daha pahalı ? optimus me de gio ya göre eksikleri olan bi telefon demişlerdi ?

----------Eklendi 05.07.2011 @ 00:06:59 ---------- Yazıldı 04.07.2011 @ 22:27:29 ----------

ve gioda internetten video falan izleyemezmiyim ? flashh eksikliği neleri engeller
 
hoss

hoss

Üye
xperia diyen olmamış . huawei konusunda hala tereddütlerim var . lg optimus black diyen olmuşta sanırım o bunlara göre daha pahalı ? optimus me de gio ya göre eksikleri olan bi telefon demişlerdi ?

----------Eklendi 05.07.2011 @ 00:06:59 ---------- Yazıldı 04.07.2011 @ 22:27:29 ----------

ve gioda internetten video falan izleyemezmiyim ? flashh eksikliği neleri engeller
flash içerikli sitelereden video izleyemezsin flash player destegi olmadıgı için , x5 te flash player destegi mevcut:oke:
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
x5 için bu sitedeki giomu x5 mi konusunda biri 2 haftadır kullanıyorum hiçbir işe yaramıyor falan demiş ondan biraz karıştı aklım :S yani youtube facebook falan videoları gio da olmuyo :S
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Youtubeden facebook dan gioyla video izleyebilirsin orjinal tarayıcısından facebookdan video izlenmese bile android marketten başka tarayıcı indirip izlersin
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
o zaman flash olmamasının pek bi eksikliği yokmu yani başka tarayıcıyla kapanıyosa sorun ?
 

hancock0638

Üye
Ben şu an Gio kullanıyorum oldukça zarif telefon ama tabiki bazı eksi tarafları var bunlardın birincisi şarjının çabuk bitmesi ikincisi ekstra fotoğraf çekim tuşu koymamaları üçünsüde düzeltirlermi bilmem ama mesela işcep vb. programları kullanmak istediğimde benim şifremin harflerdende oluşmasına rağmen sadece rakam girmeye izin vermesi (andoroid ilede ilgili olabilir bu tam bilmiyorum) Bu üçü dışında kötü tarafını görmedim daha çok artıları öne çıkıyor bence bu üçünü kafaya takmazsan gio al derim çünkü x10 mininin hem işlemci hızı düşük hem ekranı küçük hemde gioya göre pahalı bir telefon zaten gioyu eline birkez alan bırakamaz emin ol
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
şarjı çabuk bitiyordan kastın nedir ? yani ne kadar dayanıyor ? ekstra foto düğmesi çok büyük sorun değil bence.

flash olmamasının pek bi eksikliği yokmu yani başka tarayıcıyla kapanıyosa sorun ?
 
technoshark

technoshark

Üye
senin bütçe 350 civarı felan sanırım yada 400 :) kampanya dahilinde olan telefonlar mevcut, android işlerim sistemi konusunda ısrarın ciddi anlamda güzel, çünkü yeni moda bu...
Ben tercihimi optimus me den yana kullanırım. özellikleriyle seni memnun edeceğini düşündüğüm bir smartphone.

Ayrıca google marketteki uygulama,oyunlar felan da bedava.. oyun diyorsun madem :oke:
 
.:ÇAĞLAR:.

.:ÇAĞLAR:.

Üye
şarjı çabuk bitiyordan kastın nedir ? yani ne kadar dayanıyor ? ekstra foto düğmesi çok büyük sorun değil bence.

flash olmamasının pek bi eksikliği yokmu yani başka tarayıcıyla kapanıyosa sorun ?
flash player kadar iyi olmasada ek uygulamalarla video izleyebilirsin ama bencede ideos x5 daha tercih olur , hd kalitesinde video kaydıda mevcut
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt