Samsung Galaxy gio ve xperia x10 mini

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
bütçem işte 450-550 civarları ek uygulamalar derken başka tarayıcılardanmı ? x5 inde sorunları varmış diğer konuda gördüm :S hd kalitesinde video kaydı benim için pek önemli değil aslında
 


Ocean258

Ocean258

Üye
aman kardes x5 falan dıosun.. Nokıdan uzak dur.. verdıgın paraya yazık olur..android 2.2. froyo nerdeee symbian nerde... Lg optimus me nin de gio'dan aşagı kalır bı ozellıgı yok baktım ıkısınede. bende optimus black war. smartphone almak ısteyene onu tavsiye ediyorum da senın butce bıraz kısıtlı sanırım.. umarım memnun kalacagın bı telefon bulursun..
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
x5 derken huawei ideos x5 kardeş =) android düşünüyorm işte
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
optimus me de varmı flash ?
 
hoss

hoss

Üye
iyi bir flash destekli telefon istiyorsan 1000 tl yi gözden cıkarman gerekiyor
1ghz işlemcili hızın altındaki hiçbir telefonda adam gibi kasmadan video izleyemezsin
yani şuan fiyat performans kralı olan telefon ideos x5 tir :oke:
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
gio aldım arkadaşlar bakalım :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt