aman kardes x5 falan dıosun.. Nokıdan uzak dur.. verdıgın paraya yazık olur..android 2.2. froyo nerdeee symbian nerde... Lg optimus me nin de gio'dan aşagı kalır bı ozellıgı yok baktım ıkısınede. bende optimus black war. smartphone almak ısteyene onu tavsiye ediyorum da senın butce bıraz kısıtlı sanırım.. umarım memnun kalacagın bı telefon bulursun..