lcax31
Üye
Samsung Galaxy gio ve xperia x10 mini
evet arkadaşlar telefon değiştirmek istiyorumda nokia alıcaktım symbianı kimse önermediği için android düşünmeye başladım şimdi ben telefonla baya uğraşırım şarj süresi , hızı , internetten video izlemenin falan rahatlığı , donma olmaması önemli . oyun konusunda aynı şeyleri çalıştırıyolar sanırım. sizce hangisi daha iyidir hangisini neden almalıyım ?
ve tavsiye ediceğiniz başka teelefon varmı isteklerime göre fiyatınıda yazarsanız ve gio ve x10mini civarı olursa iyi olur =)
ve tavsiye ediceğiniz başka teelefon varmı isteklerime göre fiyatınıda yazarsanız ve gio ve x10mini civarı olursa iyi olur =)

Hocamda da Galaxy S var. Ben de SII alınca seri tamamlanacak.
kampanya dahilinde olan telefonlar mevcut, android işlerim sistemi konusunda ısrarın ciddi anlamda güzel, çünkü yeni moda bu...