Öneri Nokia telefonlar kısa devreden sonra açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
Öneri: Bataryaların terminallerini üstteki siyah plastik kısım var ya onu dikkatlice sök . 3D yazıcıyla batarya gibi bir parça bastır . Ben konuyu paylaştım galiba 18650 pili bu şekilde bağlarsın.


Gelelim açılmama sorununa güç devrelerinde sorun varsa açılmaz . Kısa devre varsa termal kamera ile bulunabilir buldun diyelim oradaki o küçücük parçaları değiştirecek birini bulman çok zor.

18650 pil ile denedim güç kaynağı ile denedin yine tepki yok . + Ve - polariteye iyi dikkat et. Basılı tutup tepki gelmezse yine . Bu sefer pilden elektrik verip bilgisayara bağlamayı dene . İnfitinity best programı vardı forumda . Telefonu görecek mi bak bakalım.

Ben arızalı Nokia 808'i tamire gönderdim adam sorunu çözdü lakin parçası yok yapamam dedi geri gönderdi . Sağlam olanına yedek parça olarak duruyor.

Şişik batarya ile çalışıp sağlam 18650 ile çalışmıyor ha . Tam dolu olduğunaemin misin ? 3.5 volt falansa çalıştırmaz .
Nokia 6303C'in batarya konnektörünün eksi ucu koptu onda denemedim.
C7 ye güc verip bilgisayara bağladım görmedi kablo değiştirdim görmedi
X2 yi güce bağladım ve bilgisayara bağladım gördü sonra Nokia Fuse driver kurdum infinity best programına girdim infinity best görmedi ama aygıt yöneticisi gördü. Ayrıca 5 saniyede bir telefon bağlantısı kesilip tekrar geldi.
Kablo değiştirdim yine infinity best görmedi.
Kırmızı tuşada basılı tuttum yine olmadı.

Kısaca X2yi bilgisayar gördü ama 5 saniyede bir bağlantısı gidip gleiyordu ve infinity best görmedi sadece.

Yani bu cihazın çalıştığı anlamına geliyor ama niye açılmıyor???
Acaba kısa devre yapınca anakart kendini korumaya alıp pasif mi kaldı?
 


MAERKEK

MAERKEK

Admin
Nokia 6303C'in batarya konnektörünün eksi ucu koptu onda denemedim.
C7 ye güc verip bilgisayara bağladım görmedi kablo değiştirdim görmedi
X2 yi güce bağladım ve bilgisayara bağladım gördü sonra Nokia Fuse driver kurdum infinity best programına girdim infinity best görmedi ama aygıt yöneticisi gördü. Ayrıca 5 saniyede bir telefon bağlantısı kesilip tekrar geldi.
Kablo değiştirdim yine infinity best görmedi.
Kırmızı tuşada basılı tuttum yine olmadı.

Kısaca X2yi bilgisayar gördü ama 5 saniyede bir bağlantısı gidip gleiyordu ve infinity best görmedi sadece.

Yani bu cihazın çalıştığı anlamına geliyor ama niye açılmıyor???
Acaba kısa devre yapınca anakart kendini korumaya alıp pasif mi kaldı?
X2 çalışıyor farklı bir sorun var
 
XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
X2 çalışıyor farklı bir sorun var
Bu arada C7 dediğim telefon c7 değil Nokia 701 miş🤦‍♂️
Mesaj birleştirildi:

X2 çalışıyor farklı bir sorun var
O sorunu nasıl çözeriz?

Bu arada Nokia 1200de var demiştim ya Nokia 1200ü direk 5V adaptöre bağlayıp çalıştırmayı başardım.

Ama asıl konu X2 şuan.
Nasıl X2yi açacağım hocam?
Yardımcı olursan çok iyi olur.
 
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Bu arada C7 dediğim telefon c7 değil Nokia 701 miş🤦‍♂️
Mesaj birleştirildi:


O sorunu nasıl çözeriz?

Bu arada Nokia 1200de var demiştim ya Nokia 1200ü direk 5V adaptöre bağlayıp çalıştırmayı başardım.

Ama asıl konu X2 şuan.
Nasıl X2yi açacağım hocam?
Yardımcı olursan çok iyi olur.
Sürekli açmayı deneyeceksin . O batarya bu batarya bakacaksın
 
XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
Dün o telefoncudan 140 TL'ye 6 telefon daha aldım.

Samsung S5610K (Çalışıyor ama ekran arızalı)
Nokia 500 (Çalışmıyor)
Nokia 206 (Çalışmıyor)
Samsung Galaxy Trend Lite (Çalışıyor bu fiyata çok iyi)
BenQ Siemens EF71 (Çalışıyor ama ekranı kırık ekran tam gözükmüyor bu yüzden ve PIN kodu kilidi var)
Samsung SGH-M620(Çalışmıyor ve kızak filminin flex kablosu kopmuş ve kamera flexi soketi kırık)

Tanesini 20 TL'ye verdi.
Çok verimli oldu bu fiyata.
Ayrıca adam 1 kilo telefon bataryasını 100 TL'yede satıyor.
 
XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
Mangal kömürü mü bu kiloyla satıyor :hmmm
Bende anlamadım zarara girecek adam.

Bu bataryaları kilo işi alıp internette kâr edecek şekilde satmayı düşünüyorum.

Muhtemelen adamın acil nakite ihtiyacı vardır ondan dolayı bu fiyata veriyordur.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
PALA.

PALA.

Üye
Bende anlamadım zarara girecek adam.

Bu bataryaları kilo işi alıp internette kâr edecek şekilde satmayı düşünüyorum.

Muhtemelen adamın acil nakite ihtiyacı vardır ondan dolayı bu fiyata veriyordur.
Bu adamın elinde satılık köprü falan da var mı :hmmm

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Mesaj birleştirildi:

Atom bombası yapılır ha
S500 bile yapılır :hmmm
 
  • Kahkaha
Tepkiler: 0sıfırcı ve XXXturi01
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
🦃 🥚


Hito adam 200 vereyim diyor, sen 100e satayım diyorsun, 100 diyor 50 ye vereyim takas diyorsun, ulen forum böylesini görmedi :ehe
@Dobraokuyucu ya 99.99 tl dedik ben burda @XXXturi01 e 200 den veremem
İçim cız eder
Mesaj birleştirildi:

O 50 tl ye nasıl düştü ona bende anlam veremedim
Takas ise niye olmasın
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Dobraokuyucu ve PALA.
XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
@Dobraokuyucu ya 99.99 tl dedik ben burda @XXXturi01 e 200 den veremem
İçim cız eder
Mesaj birleştirildi:

O 50 tl ye nasıl düştü ona bende anlam veremedim
Takas ise niye olmasın
Bakarım belki alırım.
Kargo parası ile baya tutar.
Ve internet üzerinden aşırı riskli ve uğraştırıcı.
IMEI kaydı var mı bari?
 
PALA.

PALA.

Üye
@Dobraokuyucu ya 99.99 tl dedik ben burda @XXXturi01 e 200 den veremem
İçim cız eder
Mesaj birleştirildi:

O 50 tl ye nasıl düştü ona bende anlam veremedim
Takas ise niye olmasın
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
@Dobraokuyucu ya 99.99 tl dedik ben burda @XXXturi01 e 200 den veremem
İçim cız eder
Mesaj birleştirildi:

O 50 tl ye nasıl düştü ona bende anlam veremedim
Takas ise niye olmasın
Takas olarak elimde bir sürü şey var verebileceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı


Üst Alt