Hastaneye sevkini yapalım, şekerine baktıralım 🚑Ben haloyum![]()

Yok ben böyle iyiyimHastaneye sevkini yapalım, şekerine baktıralım 🚑![]()
İşi zora sokma, gel bir halay yeri inceleme yapacağız sadeceYok ben böyle iyiyim

Bu telefonlara uçuk fiyat istemeleri çok sıkıntı.Uğraşmaya bile değmez.
Mesaj birleştirildi:
1000 lira fiyat söylediğin telefonda sim kart yeri bozuk. Kimse bu parayı vermez.
Bu arada sen beni @0sıfırcı ile karıştırdın herhalde.🤦♂️Uğraşmaya bile değmez.
Mesaj birleştirildi:
1000 lira fiyat söylediğin telefonda sim kart yeri bozuk. Kimse bu parayı vermez.
Hito ne?Ortakmısın lan hitoya 🦃
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
999.99 yazmışım yanlış olmuş1000 TL'ye
Sadece sim kart yeri bozukYouTube da koleksiyoncu kanalları var ben onları izliyorum. Adam sıfır jelatinli kutulu Nokia telefonları acıp inceliyor. Koleksiyonluk ürün. Ama Türkiye de sim kartı bozuk her tarafı dökülen telefonlara da gidip bu paralar verilmez.

🦃 CasusturHito ne?

Ben bir daha asla türkiyede nokia telefonlara para vermem. Bizim insanımız elindeki elektronik esyalara bakmasını bilmiyor. Yıllar önce 150 liraya n8 almıştım bozulunca çöpe attım.Sadece sim kart yeri bozuk
Görünüşe baksan 10 üzerinden 10 yani
Mesaj birleştirildi:
Bu arada ben zamanında çok paralar döktüm telefonlara
Çok pişmanım![]()
Çöpe atmak mantıklı değil ya. Satsan yine yedek parça niyetine giderdi.Ben bir daha asla türkiyede nokia telefonlara para vermem. Bizim insanımız elindeki elektronik esyalara bakmasını bilmiyor. Yıllar önce 150 liraya n8 almıştım bozulunca çöpe attım.
Nokia c6-01 bataryası var mı sende (bl5ct)benim Nokia x2-02 ile takas etcektikÇöpe atmak mantıklı değil ya. Satsan yine yedek parça niyetine giderdi.
Bi bakayım yarın sabahNokia c6-01 bataryası var mı sende (bl5ct)benim Nokia x2-02 ile takas etcektik
Ölü olmasa iyi olur sitelerde satılıyor en düşük 150 tl çok paraBi bakayım yarın sabah
10 lira bile vermiyorlar.Çöpe atmak mantıklı değil ya. Satsan yine yedek parça niyetine giderdi.
Diğer cihazların bir kaçı daha çalıştı.Sorunu çözdüm.
Uyumlu batarya aldım 3 tane 30 tl tuttu.
C7 ve X2 açıldı.
Konuyu kapatın.
Bu aletlerin incelemesini çeksene. İyi bir şekilde çekebilirsen izleyici bulursun bence.Arkadaşlar dün o telefoncuya tekrar gittim.
Ve
İnanamayacaksınız ama tanesi 20 TL olmak üzere aşağıdaki cihazları aldım:
General Mobile E-Tab 4 (Şarj soketi yoktu yeni şarj soketi lehimledim ve nedense açılmıyor güç tuşuna basınca güç tuşu dokunulamayacak şekilde fena ısınıyor.)
General Mobile Discovery (Durum bilmiyorum test etmedim)
Modelini bilmediğim General Mobile telefon (Durum bilmiyorum test etmedim)
LG G3 (Durum bilmiyorum test etmedim)
Samsung Galaxy Ace 4 (Durum bilmiyorum test etmedim)
Samsung Galaxy J1 (Çalışıyor anakartın üst kısmı kırık ve ekranı yok)
Samsung Galaxy S4 çakması (Çalışıyor)
İPhone 5S (Bataryası yok)
İPhone 6 (Çalışıyor ama iTunes kilidi var)
Mesaj birleştirildi:
Diğer cihazların bir kaçı daha çalıştı.
En başta da ben izlerimBu aletlerin incelemesini çeksene. İyi bir şekilde çekebilirsen izleyici bulursun bence.
En başta da ben izlerim
Hem de foruma katkısı olur
