N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Teşekkürler abi eve gidince hemen atcam :) Bu arada şarz kaç gün gidiyor?
 


A.S.P.A.V.A.

A.S.P.A.V.A.

Üye


NFC donanımı olmayan bir cihazda NFC yazılımını atmak bir işe yaratmazki.bunu belco arkadaşada söyledim fakat dinletemedim.N8de NFC anteni yokki,kardeşim
yani bir işe yaramaz:no:

İşe yarar. Avea ve turkcell nfc destekli sim kartlar var. nfc antenli sim kartlar. konu hakkında ilk önce bilgilenin lütfen.
 

hus.277

Üye
İşe yarar. Avea ve turkcell nfc destekli sim kartlar var. nfc antenli sim kartlar. konu hakkında ilk önce bilgilenin lütfen.
iyide simkartın antenini nereye koyacağız arkadaşım n8 de yer yok ki
 
A.S.P.A.V.A.

A.S.P.A.V.A.

Üye
iyide simkartın antenini nereye koyacağız arkadaşım n8 de yer yok ki

evt n8 bataryası kapaklı olmadığı için olmuyor. + sım kart da micro sim. nasıl bi çözüm bulunur bende bilemiyorum. ama sim kart içine gömülü antenler var. ama tr de bulunurmu bilemiyorum. gerçi operatör tedarik ediyor. zamanla bu tür sim gelir herhalde.
 

hus.277

Üye
evt n8 bataryası kapaklı olmadığı için olmuyor. + sım kart da micro sim. nasıl bi çözüm bulunur bende bilemiyorum. ama sim kart içine gömülü antenler var. ama tr de bulunurmu bilemiyorum. gerçi operatör tedarik ediyor. zamanla bu tür sim gelir herhalde.

bence biraz zor gelir. avea 2010 da çıkarmış ama çok bayinin haberi bile yok.
 

hus.277

Üye
kurtuluş kardeş senin cfw ile reis kardeşin cfw si arasındaki farklar neler inceleme yapabildin ise bize söyleyebilirmisin . Sağolun ikinizde bizim için ter döküyorsunuz. Haklarınızı helal edin lütfen
 
Habercii4

Habercii4

Üye
kurtuluş usta fonts eklemedn mi bu düzenlemeye. Önceki font 3 olsaydı keşke.
 
distakjo

distakjo

Üye
Yeni bir güncelleme ve yeni bir flash :)
 
mkryvz

mkryvz

Üye
galiba yok :)
bende yorumları bekliyorum
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Yükliycem birazdan sonucu yazarım :)


----------Eklendi @ 17:42:08 ---------- Yazıldı @ 16:47:13 ----------

Flashladım gerçekten çok stabil teşekkürler Kurtuluş40 abi :)
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
ellerine sağlık abicim.. gerçekten mukemmel olmuş....
 
betoner

betoner

Üye
Usta hızına yetişemez olduk. Çok teşekkürler kısmetse hafta sonu yüklerim.
 
vcihan

vcihan

Üye
yükledim
nfc yi bulamadın.tema çok hoş olmuş widget deki galeri çalışmıyor
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
yükledim
nfc yi bulamadın.tema çok hoş olmuş widget deki galeri çalışmıyor

Menüde paylaş var bas ona o nfc :)

----------Eklendi @ 18:57:03 ---------- Yazıldı @ 18:37:03 ----------

Tek sevmediğim şeyi tema oda indirebilirsiniz :)
 

penah0

Üye
Symbiam belle hocam linkde problem vardır qaliba
 
vcihan

vcihan

Üye
Menüde paylaş var bas ona o nfc :)

----------Eklendi @ 18:57:03 ---------- Yazıldı @ 18:37:03 ----------

Tek sevmediğim şeyi tema oda indirebilirsiniz :)

ben bu nfc yi çoook sevdimmm
 
mh.

mh.

Üye
hocam bende ya bugün yada yarın yükleyeceğim.
gerçekten diyecek bir şey bulamıyorum gerçekten çok çok :tşk::tşk::tşk: ellerine ve emeğine sağlık..

inşallah zamanı gelince nokia 808 ile devam ederiz.
 

penah0

Üye
Linkde sorun yok ben kurdum kullanıyorum şu an.
abi nasil hosuna gitdimi?c kac hadiza?

----------Eklendi @ 21:26:16 ---------- Yazıldı @ 21:23:49 ----------

arkadaslar ikinci rar uda isminde dosya vardir o ne ise yarar onu da indiriyimmi?
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
bi kaç widget ve program kurmama rağmen 164mb ve gayet stabil :)
 


Üst Alt