N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

fatih982

fatih982

Üye
inmiyor linklerden
 


idris-tolar

idris-tolar

Üye
sanki biraz flashta iyileşmeler var gibi, birde facebook video sorunu cözülse cok güzel olurdu...

hocam flash atmadım daha sizi bekliyorum, acaba orjinal qverty klavyeyi de ekleyebilir misiniz....
 

Otuz

Üye
belirtmek isterimki çalişmalarınızın takipçisiyim performans ağırlıklı olarak çalişmalarınızı kutluyorum lakin görsellikte birazcık zayıf buldum birazcıkta görselliğe eğimlilikte bulunursanız zati hercaimiz mennuniyetle minnettar kalacaktır tşk ederim
 

penah0

Üye
kurtulus hocam indirme rofslarinin icerisinde yazmiwsin ki 3 klassorlu fontlu rofs2 rar.
fontu anladim da 3 klassorlu ne demek onu anlamadim :(
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bu cfw ile çekilen videodur gerçekten kalite artmış eline sağlık usta tekrardan.:alkis


[video=youtube;2JbXsF89yio]http://www.youtube.com/watch?v=2JbXsF89yio&feature=youtu.be[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: Otuz, distakjo ve Kurtuluş40
Furbey40

Furbey40

Üye
kurtulus hocam indirme rofslarinin icerisinde yazmiwsin ki 3 klassorlu fontlu rofs2 rar.
fontu anladim da 3 klassorlu ne demek onu anlamadim :(

Toplu menülü, 3 adet Rofs2, istediğiniz birini seçebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: penah0
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
belirtmek isterimki çalişmalarınızın takipçisiyim performans ağırlıklı olarak çalişmalarınızı kutluyorum lakin görsellikte birazcık zayıf buldum birazcıkta görselliğe eğimlilikte bulunursanız zati hercaimiz mennuniyetle minnettar kalacaktır tşk ederim
gorsellikten kastiniz nedir anlamiyorum?
 
  • Beğen
Tepkiler: Otuz
distakjo

distakjo

Üye
sanki biraz flashta iyileşmeler var gibi, birde facebook video sorunu cözülse cok güzel olurdu...

hocam flash atmadım daha sizi bekliyorum, acaba orjinal qverty klavyeyi de ekleyebilir misiniz....
Buyrun hocam

edit: link silinmii, özür dilerim.
 

Otuz

Üye

gorsellikten kastiniz nedir anlamiyorum?
[h=2]DustoJniK kardeşiimizin c7 için yaptığı cfw yi kardeşimin teline yükledim hakketen görsellik on numara olmuş kıskanmıyor değilim sende çok güzel çalişmalar olmuş bu enson versiyonunu yükledim performans on numara olmuş gerçekten emeğine sağlık lakin görsellikte bir adım geride kalmış özellikle klavyeyi beğenmedim iki tane i harfi gözküyor :) umarım bu yaptığım eleştiriden rahatsız olmazsınız[/h]saygılarımı sunarım
 

penah0

Üye
kurtulus hocam yeni cin hayo effekt v4 gelmis wimdi senin bellende hangi dosyaya kura bilirim?
E/effectsemi? yoksa E/resourse/effects emi kurmaliyim cevap yazsan sevinerim
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
DustoJniK kardeşiimizin c7 için yaptığı cfw yi kardeşimin teline yükledim hakketen görsellik on numara olmuş kıskanmıyor değilim sende çok güzel çalişmalar olmuş bu enson versiyonunu yükledim performans on numara olmuş gerçekten emeğine sağlık lakin görsellikte bir adım geride kalmış özellikle klavyeyi beğenmedim iki tane i harfi gözküyor :) umarım bu yaptığım eleştiriden rahatsız olmazsınız

saygılarımı sunarım
elestiri olarak almiyorum zaten ama gorsellik hala anlamadim mesela ne eklemis ?

kurtulus hocam yeni cin hayo effekt v4 gelmis wimdi senin bellende hangi dosyaya kura bilirim?
E/effectsemi? yoksa E/resourse/effects emi kurmaliyim cevap yazsan sevinerim
dosyaya atmaniza gerek yokki ben sis olarak paylastim yukleyin kapatip acin tamam illada atmak isterseniz C:data/animations
 
idris-tolar

idris-tolar

Üye
Buyrun hocam

edit: link silinmii, özür dilerim.

hocam link ucmuş ta ben bunu ne yapcam, ben gömülü halini istiyorum..

nerden de cıktın
üşerty .flash atamıyoruz...
 

karasahinemre

Üye
o mu dert swype yükle
 
nigzes1907

nigzes1907

Üye
üstad adamın dibisin ellerine sağlık daha yeni CFW yapma haftada 1 flaş usandım valla (((=
 

karasahinemre

Üye
kurtuluş abi bi de sarj süresi uzasa başka sıkıntı yok
 

pzero

Üye
qwerty klavye ye alışığız. yokmu çözümü
şarj dayanım nasıl az sahiden çokmu yiyor, zaten N8 şarjda sıkıtı var...
 
kido

kido

Üye
Orjinal klavye nasıl yükleyebilirim ?
 

pzero

Üye
yükledim yalnız tema seçimi yok. 15.02.2012 tarihli sürümdeki temalar olsaydı iyi olurdu tema seçimi yok.
 

penah0

Üye
kurtulusn abi bu bellede kwerty klavyede turk dilini secerken X herfi yok iwde .qaliba X- harfini unutmuwsundur
 


Üst Alt