N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

synergy11

synergy11

Üye
daha buraya gelmeden yükleyip kullananlardanım bunu :) ellerine sağlık abi :)
 


Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yükledim
nfc yi bulamadın.tema çok hoş olmuş widget deki galeri çalışmıyor
Ben yazdim konu basliginda galeri attim calismiyor diye on calisma 808 den aldim hic kimse bukadarini bile yapamadi.
birdaki surumde insallah calistiricam.
Symbiam belle hocam linkde problem vardır qaliba
linkde sorun yok.
abi nasil hosuna gitdimi?c kac hadiza?

----------Eklendi @ 21:26:16 ---------- Yazıldı @ 21:23:49 ----------

arkadaslar ikinci rar uda isminde dosya vardir o ne ise yarar onu da indiriyimmi?
dosyalarin hepsini indiriceksiniz.
 
vcihan

vcihan

Üye
teşekkürler usta yanlız şoyle bir durum var sizin son cfw lerınızde hafıza kartındaki önceden yüklü proğramları görmüyor.
 

penah0

Üye

Ben yazdim konu basliginda galeri attim calismiyor diye on calisma 808 den aldim hic kimse bukadarini bile yapamadi.
birdaki surumde insallah calistiricam.

linkde sorun yok.

dosyalarin hepsini indiriceksiniz.
hepsini indirdinde ama ikinci rarin icinden 2 tane roafst 2 var hangisini flas atacam?
 

dogan64

Üye
hepsini indirdinde ama ikinci rarin icinden 2 tane roafst 2 var hangisini flas atacam?

arkadaş biri rofs 2 biri udo

----------Eklendi @ 21:43:52 ---------- Yazıldı @ 21:41:52 ----------

kurtuluş usta çok teşekkürler başarılar dilerim.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Yükledim çok da güzel gözüküyor,yalnız yine rehberdeki kişinin adresine tıklayınca 'haritalar bulunamadı'diyor.daha önceki cfw lerin de de aynı oluyordu.
 

Enola19

Üye
kurtuluş senin belleyi kurduğumdan beri telefonu kapatıp bilgisayara bağladığımda artık e sürücüsü gözükmüyor bunun nedeni ne olabilir
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Yükledim çok da güzel gözüküyor,yalnız yine rehberdeki kişinin adresine tıklayınca 'haritalar bulunamadı'diyor.daha önceki cfw lerin de de aynı oluyordu.
Tamam düzeldi,Tarayıcı baya hızlı geldi bana.sizde de aynımı
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
abi teşekkürler
 
23palulu23

23palulu23

Üye
bu nfc ne işe yarıyor ?
 
23palulu23

23palulu23

Üye
arkadaşlar bir yardım edin.

kurtuluş40 : ben bu senin verdiğin 2 linkteki dosyaları indirdim ve RM-596 adlı bir klasör yapıp onun içine attım. RM-596 adlı klasörüde productsun içine attım. Fakat phoneix e girdiğimde optionsa tıkladığımda hiçbir dosyayı görmüyor. Nedeni nedir acaba ?

NOT : options bölümüne kadar olan aşamaları yaptım.

----------Eklendi @ 23:15:32 ---------- Yazıldı @ 23:07:43 ----------

Tamam sorunum halloldu . :d
 
Furbey40

Furbey40

Üye
Autoinstaller uygulamasını nasıl kullanacağız? E hafızaya ThinkChange adında klasör açıp programları attım, fakat görüp yüklemiyor.
 
23palulu23

23palulu23

Üye
cfw de çok ciddi bir sorun var.

Nimbuzz açılıyor ama hemen atıyor...s
 

Enola19

Üye
Kurtuluş senin cfw'yi yüklediğimden beri "E Hafızası" telefon kapalı iken görünmüyor dolayısıyla sadece f'yi biçimlendirebiliyorum E'yi biçimlendirmeden telefonu flaşlıyorum bir sürü sorun çıkıyor:vur başka cfw yüklediğim halde hala sorun devam ediyor yükleyen arkadaşlar telefonu kapatıp kabloyla bilgisayara bağlarmısınız sizdede benim gibi "E" hafızası gözükmüyormu:off:
 
Furbey40

Furbey40

Üye
Bende sorun yok.
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu surumde hic hatasiz calisiyor test edildi kac haftadir herseyi yukleyip kullanildi sorunsuz calisiyor.
50 uzerinde program denendi batarya performansi tam kullanimda bir bucuk gun bekleme suresinde arada kullanma net falan iki bucuk 3 gun gidiyor oyunlarin en agirindan en hafifine varincaya kadar cogunda denendi.
 

Enola19

Üye
hay allahım ya demekki elli defa telefon flaşlamak hiç mantıklı değilmiş bakalım şimdi nasıl geri getirecem bu e'yi:ağlarım:
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
videoda eklencek

[video=youtube;IsQQVC8eqGg]http://www.youtube.com/watch?v=IsQQVC8eqGg[/video]
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Otuz


Üst Alt