N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

mgg44

mgg44

Üye
Kurtuluş Abi herkes senden bir süpriz yapıp Belle Refresh Sürümü için cfw çıkarmanı bekliyor acaba o cfw gelecek mi :)
 


olcayaksoy_01

olcayaksoy_01

Üye
kurtuluş kralsın devamını bekliyoruz
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kurtuluş Abi herkes senden bir süpriz yapıp Belle Refresh Sürümü için cfw çıkarmanı bekliyor acaba o cfw gelecek mi :)
insallah cikarticaz ama ufak bazi sorunlar var onlari halledelim tabiki yeni surumu cikarticaz.
zaten bayagi bir ara verdim gerci internet sorunum var ama bakalim birseyler yapmaya calisiyorum.
kurtuluş kralsın devamını bekliyoruz
tesekkurler iltifatlariniz icin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ag66
tornado1988

tornado1988

Üye
Ya ben kac kere denedım yuklenmıyor bu cwf yardımcı olabılecek varmı acaba
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
Şu an hangi sürümdesin ?
 
tornado1988

tornado1988

Üye
suanki sürüm 111.040.1511
 
lewent2020

lewent2020

Üye
kurtuluş kardeş,refresh teki şarj problemine bi el atsan hiç fena olmaz...bellede ki şarj süresini mumla arıyoruz walla...
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yeni surum tum gozelligi ile yakinda siz arkadaslarla kavusacak son denemeleri yapiyoruz ve test ediliyoruz.
2 gunu bulmuycak tam detayli calismasi icin biraz uzun surecek yapima bayadir ugrasiyorum beklediginizide biliyorum ama bazi elimde olmayan sebepler yuzunden kafeden calismak zorunda kaliyorum oda benim icin bayagi sikintili oluyor.

yanliz beklentilere karsilik vericegini biliyorum.

yeni konu acilana kadar bu konu kapatiyorum burdan devam.
http://www.maxicep.com/s-3-cfw-modi...elle-refresh-111-040-1511-v1-00-a-704148.html

tesekkurler iyi forumlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027, mkahya, Furbey40 ve 4 diğerleri
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben oyle zannediyoruki tarayici guncellemesinden baska birseyi olmayan yeni guncellemeden en guzeli bu surum ve bircok arkadasimiz hala bu surumu kullaniyor yorumlari almak icin tekrardan guncel kalsin konumuz.
iyi forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
ben oyle zannediyoruki tarayici guncellemesinden baska birseyi olmayan yeni guncellemeden en guzeli bu surum ve bircok arkadasimiz hala bu surumu kullaniyor yorumlari almak icin tekrardan guncel kalsin konumuz.
iyi forumlar

Katılıyorum usta :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40

ozmen1903

Üye
abi kralsın ya adamın dibisin :)
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
ben oyle zannediyoruki tarayici guncellemesinden baska birseyi olmayan yeni guncellemeden en guzeli bu surum ve bircok arkadasimiz hala bu surumu kullaniyor yorumlari almak icin tekrardan guncel kalsin konumuz.
iyi forumlar
O gün çok doğru demişsin Kurtuluş usta,ben hala bunu çok severek kullanıyorum,Tekrar teşekkürler
 
mirzeisok

mirzeisok

Üye
kimse bana anlatirmi sunu nasil yüklüye bilirim?
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
kimse bana anlatirmi sunu nasil yüklüye bilirim?
Kardeş forumda anlatımlar var,daha önce hiç yapmadıysan biraz karışık gelebilir ama aslında çok basit.cihazın n8 değilmi,profilinde farklı cihaz varda.
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet qüLer

esuom

Üye
link bozuk guncelleyebilirmisin

- - - Eklendi - - -

dnsdenmiş dosyalar iniyor eline saglık
 
Muhammet qüLer

Muhammet qüLer

Üye
Bu adam bi baska ya :alkis
 


Üst Alt