Usta yapmışsın yapacağını süper olmuş.Ellerine sağlık çok ama çok teşekkürler. Bu cfw öncelikle maillerdeki okunmuş ve okunmamış mesajların görünümü yüzünden cfw'lerin üzerine tema kurmaktaydım. Ancak bu seferki mükemmel olmuş. Klasörlü ve dağınık menü olarak vs. seçeneklerle kurulum yapabilmemiz çok iyi. Ekstra yararlı programlar ayrı bir hava katmış. Özellikle file browserı beğenmiştim bunda da olması çok iyi oldu.
Yükleyecek olan arkadaşlara bilgi olarak şunları söyleyebilirim.
3-klasörlu rofs2 yi denedim. Font çok güzel ancak hareket halindeyken mailleri okumak zor oluyor. Yaşlandık gözler o kadar keskin değil sanırım.
1-klasorlu rofs2 orjinal fontlu olanda karar kıldım.
Batarya süresi 3 mail 15 dk'da bir alım, günlük 15 - 20 dk konuşma, 5-10 mesaj, 30 dk opera kullanımı, 10-15 dk fmobi geceyarısı sabah 7 arası internet kapalı şeklinde kullanımı ile 38 saat gidiyor. Önceki cfwlerde de makine hızlıydı bu cfwde aynı şekilde. Şuana kadar ne yavaşlama ne donma gibi sorunlarla karşılaşmadım. Şiddetle tavsiye ederim. Mutlaka kullanın.