N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

distakjo

distakjo

Üye
kurtulusn abi bu bellede kwerty klavyede turk dilini secerken X herfi yok iwde .qaliba X- harfini unutmuwsundur
Alfa Nümerik tuşlarda X harfi :)

----------Eklendi @ 17:12:17 ---------- Yazıldı @ 16:32:30 ----------

Beyler qwerty klavye için Bu Konuya bakabilirsiniz.
 


penah0

Üye
distakjo kardes cok sagol bana cevab yazdigincun. sen verdiyin kwerti klavleni kurdum telime. ama bir sorun daha var telefonu duz yukari tutarken kwerti klavye olmuyo.180 derece sola tutarken kwerti geliyo. neden yukari tutarken gelmiyo amma ilk evel geliyordu
 
betoner

betoner

Üye
Usta yapmışsın yapacağını süper olmuş.Ellerine sağlık çok ama çok teşekkürler. Bu cfw öncelikle maillerdeki okunmuş ve okunmamış mesajların görünümü yüzünden cfw'lerin üzerine tema kurmaktaydım. Ancak bu seferki mükemmel olmuş. Klasörlü ve dağınık menü olarak vs. seçeneklerle kurulum yapabilmemiz çok iyi. Ekstra yararlı programlar ayrı bir hava katmış. Özellikle file browserı beğenmiştim bunda da olması çok iyi oldu.


Yükleyecek olan arkadaşlara bilgi olarak şunları söyleyebilirim.
3-klasörlu rofs2 yi denedim. Font çok güzel ancak hareket halindeyken mailleri okumak zor oluyor. Yaşlandık gözler o kadar keskin değil sanırım.
1-klasorlu rofs2 orjinal fontlu olanda karar kıldım.
Batarya süresi 3 mail 15 dk'da bir alım, günlük 15 - 20 dk konuşma, 5-10 mesaj, 30 dk opera kullanımı, 10-15 dk fmobi geceyarısı sabah 7 arası internet kapalı şeklinde kullanımı ile 38 saat gidiyor. Önceki cfwlerde de makine hızlıydı bu cfwde aynı şekilde. Şuana kadar ne yavaşlama ne donma gibi sorunlarla karşılaşmadım. Şiddetle tavsiye ederim. Mutlaka kullanın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40
efsanevii

efsanevii

Üye
hocammm ellerine sağlıkkk çok hoş ve hızlı olmuşş.. :)
 
mkryvz

mkryvz

Üye
Her zaman ki gibi başarılı bir çalışma olmuş, eline emeğine sağlık.
 

monotone

Üye
ustam nedense siyah ekranda nokia yazısıyla kaldım yardım edebilirmisn ? :(
 
synergy11

synergy11

Üye
abi Belgium BE varriant vermişsin product code değişti ? ne iş :D türkiye variant yokmuydu yav :D neyse eline sağlık değişik kullanırık bizde :D
 

wherease

Üye
eline koluna sağlık süper hiç bir sorun yok bence ;)
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi Belgium BE varriant vermişsin product code değişti ? ne iş :D türkiye variant yokmuydu yav :D neyse eline sağlık değişik kullanırık bizde :D
o dediniz sorun degil kendi variantinizi indirin Rofs2,uda,core haric benim verdim dosyalari atin icine 4 dosyayi flash atin aynisi variant yapan bunlardan hari diger dosyalar bunlarin variantla bir ilgisi yok.
 

delioglan444

Üye
Tekseferde yükledim abimbomba
 

nbjoker

Üye

o dediniz sorun degil kendi variantinizi indirin Rofs2,uda,core haric benim verdim dosyalari atin icine 4 dosyayi flash atin aynisi variant yapan bunlardan hari diger dosyalar bunlarin variantla bir ilgisi yok.

Kurtuluş hocam bu durumu biraz daha açabilir misin ? Çünkü senin Cfw yi denemek istiyorum ama hem eskisi hemde bunu attığımda power tuşuna bastığımda telefon hemen kapanıyor zaman zaman. Ama euro2 variant ı ile sorun yaşamadım.(mesela reis Hocamın CFW si) Hangi dosyaları indirip hangilerini indirmiyeceğimizi bi yazarsan mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler
 

ulakloh

Üye
n8 deneyeceğim
 
laplace06

laplace06

Üye
sembıllerın olduğu yeri aç orada olması lazım
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Ya software update yaparsam eski ayarlar kalır mı menü düzeni falan?
 

nbjoker

Üye
kurtulus40:

o dediniz sorun degil kendi variantinizi indirin Rofs2,uda,core haric benim verdim dosyalari atin icine 4 dosyayi flash atin aynisi variant yapan bunlardan hari diger dosyalar bunlarin variantla bir ilgisi yok.
Kurtuluş hocam bu durumu biraz daha açabilir misin ? Çünkü senin Cfw yi denemek istiyorum ama hem eskisi hemde bunu attığımda power tuşuna bastığımda telefon hemen kapanıyor zaman zaman. Ama euro2 variant ı ile sorun yaşamadım.(mesela reis Hocamın CFW si) Hangi dosyaları indirip hangilerini indirmiyeceğimizi bi yazarsan mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler


Bu konuda fikri olan var mı ?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaslar variant konusuna aciklik getirecek olursak kendi variantiniz olan doyalari ( rofs2-core-uda ) bu ucu disinda digerlerini indirin navifirmden indirdiniz rofs3 rm-596 klasorune rofs3 diye bir dosya icine koyun digerlerini burdan indirdiniz
( uda-rofs2-core-rofs3 ) bunlarla rm-596 klasorune atin phoenix acin islemleri yapin direk variantiniz taniyacak fakat coklu yazi dili icin rofs3 degistirmeniz gerekli options yapim rofs3 degistirip atabilirsiniz.
Variant dediginiz nudur yani phoenix otomatik tanimasindan baska ileri gitmeyen bir islem dileyen bu sekilde yapabilir.
 

volkan264

Üye
arkadaşlar bunu nasıl kurabilirim biri ufaktan anlatabilirmi yada konu linki verebilirmi?
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Kurtulus40 belle v4

Evet hersey orjinale dondu
klavye cikartildi sorunsuz ve orjinal
restore-bakkup cikartildi
bazi progamlar cikartildi (eklediklerim)
en guzel sekli bence budur

Nfc eklendi (tam oldu fakat denemedim) belco2 tesekkurler
alarm ters cevirince ertelemeyirdu yapildi
Yeniden baslat yazildi
808 galer widget eklendi (acilmiyor fakat on calismasi icin ekledim)
cozum bilen olursa bildirsin.

Not:
RM-596_M003.50.emmc.fpsx
nosteam1 tesekkurler
dosya eklendi kirmizi olan yok
Fonts degisti klavye sorunu icin
Diger ayni kaldi

Link:

[video=youtube;7rIeQVDiDII]http://www.youtube.com/watch?v=7rIeQVDiDII&feature=youtu.be[/video]

NFC donanımı olmayan bir cihazda NFC yazılımını atmak bir işe yaratmazki.bunu belco arkadaşada söyledim fakat dinletemedim.N8de NFC anteni yokki,kardeşim
yani bir işe yaramaz:no:
 
abarthh

abarthh

Üye
ABİ BİDE VİDEO ÇEKERKEN VİDEOCAPTURE PROGRAMINI KULLAN :oke:
 


Üst Alt