N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

mkahya

mkahya

Üye
Usta ne desek az ellerine sağlık muhteşem olmuş bundan daha ötesi olamaz heralde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027


karasahinemre

Üye
edit resleyince düzeldi şimdi de usb ile ilgili bi bağlanma sorunum var ona bakıyorum

----------Eklendi @ 00:39:12 ---------- Yazıldı @ 00:36:23 ----------

bi de klavyede wireless şifremde X var ancak x i büyütmemin bi imkanı yokmuş gibi görünüyor :D

----------Eklendi @ 00:48:27 ---------- Yazıldı @ 00:39:12 ----------

2.bir dead her şeyi çözer umarm :)
 
mkahya

mkahya

Üye
Usta emeğine ellerine sağlık bundan daha iyisi olamazdı bir sürü seçenek var tek kelimeyle muhteşem olmuş abi teşekkürler :))
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40

ahmetdemircim

Üye
edit resleyince düzeldi şimdi de usb ile ilgili bi bağlanma sorunum var ona bakıyorum

----------Eklendi @ 00:39:12 ---------- Yazıldı @ 00:36:23 ----------

bi de klavyede wireless şifremde X var ancak x i büyütmemin bi imkanı yokmuş gibi görünüyor :D

----------Eklendi @ 00:48:27 ---------- Yazıldı @ 00:39:12 ----------

2.bir dead her şeyi çözer umarm :)

numara bölüme geç. tekrar shifte bas x q j büyür.
 

older06

Üye
numara bölüme geç. tekrar shifte bas x q j büyür.

benim tlf dün yeni fw flaşladım ama bugün beni biri aradımı tlf bir kez titriyo hiç çalmadan sonra kendine reset atıyo ve düzelmiyo yardımcı olursanız sevinirim
 

older06

Üye
benim tlf dün yeni fw flaşladım ama bugün beni biri aradımı tlf bir kez titriyo hiç çalmadan sonra kendine reset atıyo ve düzelmiyo yardımcı olursanız sevinirim

----------Eklendi @ 11:40:15 ---------- Yazıldı @ 11:07:47 ----------

remove rec tone special rom patcher sorun oluyomuş bu neişe yarıyordu bi açıklama yaparsanız sevinirim saygılar
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
benim tlf dün yeni fw flaşladım ama bugün beni biri aradımı tlf bir kez titriyo hiç çalmadan sonra kendine reset atıyo ve düzelmiyo yardımcı olursanız sevinirim

----------Eklendi @ 11:40:15 ---------- Yazıldı @ 11:07:47 ----------

remove rec tone special rom patcher sorun oluyomuş bu neişe yarıyordu bi açıklama yaparsanız sevinirim saygılar

Dead Phone Flashing atmanız lazım 'Symbian^3 Genel' Bölümünde üst konularda mevcut :)
 
umutap

umutap

Üye
Kurtuluş teşekkürler. Acaba flash atmadan önce yapmamız gereken bir şey var mı? Senin il çıkardığın 609 lardan biri yüklü şu an bende. direk üzerine kurayım mı yoksa bir şeyleri silmem gerekir mi?
 

ahmetdemircim

Üye
hocam ben cfw yapımcısı değilim. sadece klavyede ufak bir katkım oldu. fakat öyle bir sorununuz varsa tekrar flashlarsanız muhtemelen düzelir.
 
Anqer-X

Anqer-X

Üye
arkadaslar effect ler varmı..ben flaslamadım henuzde...
 

karasahinemre

Üye
Kurtulus abi bn flashtan sonra soft attim bu lock uygulamalari silindi haliyle bunlarin sis dosyasini paylasir misin?
 

mıttık

Üye

hocam bu orjinal fontlu olanı comic sans a benzer bi font olan var açık menü ikinci seçenek cfw yi açıp fontuna baktım nokia sans diye yazıyor dosyayı açınca ve ı yerinede i gösteriyor karşı tarafa mesaj yine ı olarak gidiyor ancak bütün küçük ı lar i olarak gözüküyor sadece klayve sorunu değil fonttan kaynaklı birşey


Uploaded with


buda cfwdeki fonttan bir görüntü
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
benim tlf dün yeni fw flaşladım ama bugün beni biri aradımı tlf bir kez titriyo hiç çalmadan sonra kendine reset atıyo ve düzelmiyo yardımcı olursanız sevinirim
E bicmlendirin flash atin sorun olabilir e hafizada.
Kurtuluş teşekkürler. Acaba flash atmadan önce yapmamız gereken bir şey var mı? Senin il çıkardığın 609 lardan biri yüklü şu an bende. direk üzerine kurayım mı yoksa bir şeyleri silmem gerekir mi?
Yapmaniz gereken o surumden buna gecerken update flash atmaniz gerekiyor ilk yukleme gecis bu sekilde sonnraki flash atmanizda normal yapilabilir.
arkadaslar effect ler varmı..ben flaslamadım henuzde...
effects var.
Kurtulus abi bn flashtan sonra soft attim bu lock uygulamalari silindi haliyle bunlarin sis dosyasini paylasir misin?
icindekilerin sis halinde mevcut degil ama istenilirse yapar paylasirim.
 

AYDIN1979

Üye
​unutmusum ;)
Unuttum birsey daha va 25 mesaj dili ekledim
ruscadan arapcaya hepsi var

telefon wifi bağlı olmadığı halde simge çıkıyor. Birde hafıza kartı simgesi üstte gözüküyor. Bunun sebeni nedir acaba?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefon wifi bağlı olmadığı halde simge çıkıyor. Birde hafıza kartı simgesi üstte gözüküyor. Bunun sebeni nedir acaba?
guzel olmasi icin ama birini giserirken baska sorun oluyor.
 

karasahinemre

Üye
Sevinirim valla sis olursa
 
distakjo

distakjo

Üye
telefon wifi bağlı olmadığı halde simge çıkıyor. Birde hafıza kartı simgesi üstte gözüküyor. Bunun sebeni nedir acaba?
wifi taramayı kapatın sorun ortadan kalkıyor. Parmağınızı Yukarıdan aşağı sürükleyip wifi yi kapatın simge gider.
 

papica

Üye
kurtuluş abicigim nasil dosyalari indirecem bir yazsan bende senin gibi deliyim telefona
 

penah0

Üye
kurtulus abi sarj iyi saklamiyor yav:(
ama reis abinin v1.4 bellesinde 2 gun sarj sakliyo ama senin bellesinde 10-11 saat:(
 


Üst Alt