hocam bu orjinal fontlu olanı comic sans a benzer bi font olan var açık menü ikinci seçenek cfw yi açıp fontuna baktım nokia sans diye yazıyor dosyayı açınca ve ı yerinede i gösteriyor karşı tarafa mesaj yine ı olarak gidiyor ancak bütün küçük ı lar i olarak gözüküyor sadece klayve sorunu değil fonttan kaynaklı birşey
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Uploaded with
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buda cfwdeki fonttan bir görüntü