Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012
Sponsorlu Bağlantılar
fatih982
Üye
inmiyor linklerden
idris-tolar
Üye
sanki biraz flashta iyileşmeler var gibi, birde facebook video sorunu cözülse cok güzel olurdu...
hocam flash atmadım daha sizi bekliyorum, acaba orjinal qverty klavyeyi de ekleyebilir misiniz....
Otuz
Üye
belirtmek isterimki çalişmalarınızın takipçisiyim performans ağırlıklı olarak çalişmalarınızı kutluyorum lakin görsellikte birazcık zayıf buldum birazcıkta görselliğe eğimlilikte bulunursanız zati hercaimiz mennuniyetle minnettar kalacaktır tşk ederim
penah0
Üye
kurtulus hocam indirme rofslarinin icerisinde yazmiwsin ki 3 klassorlu fontlu rofs2 rar.
fontu anladim da 3 klassorlu ne demek onu anlamadim
Nextman
Emekli Yönetici
Bu cfw ile çekilen videodur gerçekten kalite artmış eline sağlık usta tekrardan.
belirtmek isterimki çalişmalarınızın takipçisiyim performans ağırlıklı olarak çalişmalarınızı kutluyorum lakin görsellikte birazcık zayıf buldum birazcıkta görselliğe eğimlilikte bulunursanız zati hercaimiz mennuniyetle minnettar kalacaktır tşk ederim
[h=2]DustoJniK kardeşiimizin c7 için yaptığı cfw yi kardeşimin teline yükledim hakketen görsellik on numara olmuş kıskanmıyor değilim sende çok güzel çalişmalar olmuş bu enson versiyonunu yükledim performans on numara olmuş gerçekten emeğine sağlık lakin görsellikte bir adım geride kalmış özellikle klavyeyi beğenmedim iki tane i harfi gözküyor umarım bu yaptığım eleştiriden rahatsız olmazsınız[/h]saygılarımı sunarım
penah0
Üye
kurtulus hocam yeni cin hayo effekt v4 gelmis wimdi senin bellende hangi dosyaya kura bilirim?
E/effectsemi? yoksa E/resourse/effects emi kurmaliyim cevap yazsan sevinerim
DustoJniK kardeşiimizin c7 için yaptığı cfw yi kardeşimin teline yükledim hakketen görsellik on numara olmuş kıskanmıyor değilim sende çok güzel çalişmalar olmuş bu enson versiyonunu yükledim performans on numara olmuş gerçekten emeğine sağlık lakin görsellikte bir adım geride kalmış özellikle klavyeyi beğenmedim iki tane i harfi gözküyor umarım bu yaptığım eleştiriden rahatsız olmazsınız
kurtulus hocam yeni cin hayo effekt v4 gelmis wimdi senin bellende hangi dosyaya kura bilirim?
E/effectsemi? yoksa E/resourse/effects emi kurmaliyim cevap yazsan sevinerim